Ik had toch liever gezien dat jullie professioneel gingen en zo bof wereld beroemd gingen maken..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:33 schreef staticdata het volgende:
het hele gebeuren is dus dat na het airsoften niels en ik hebben besloten om de oudste uit de clan, ofwel chiel/eikel, ook uit zijn bureaustoel te trekken en gezellig een keertje iets te gaan drinken. Omdat in ridderkerk, wat voor mij heel dichtbij, de gigolo van bof zit die ook niemand van ons kent, had ik het idee om diamond er ook bij te betrekken.
Dit hele verhaal gaat om het plannen van een mini meeting met boffers waar ik goed mee om ga
that's it
DAT KAN ALTIJD NOGquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:10 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik had toch liever gezien dat jullie professioneel gingen en zo bof wereld beroemd gingen maken..
Jullie moeten vooral lekker meeten! Altijd leuk!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:33 schreef staticdata het volgende:
het hele gebeuren is dus dat na het airsoften niels en ik hebben besloten om de oudste uit de clan, ofwel chiel/eikel, ook uit zijn bureaustoel te trekken en gezellig een keertje iets te gaan drinken. Omdat in ridderkerk, wat voor mij heel dichtbij, de gigolo van bof zit die ook niemand van ons kent, had ik het idee om diamond er ook bij te betrekken.
Dit hele verhaal gaat om het plannen van een mini meeting met boffers waar ik goed mee om ga
that's it
September?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:41 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jullie moeten vooral lekker meeten! Altijd leuk!
maar eeh .. al eens gedacht aan de meeting op de 28ste september in Prinsenbeek? ligt tussen ridderkerk en boekel in dus
correctie, die je niet keihard afzeiken in je facequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:33 schreef staticdata het volgende:
that's it
Woow.. ik sta 3e..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://sport.fok.nl/voetbal/subleagues/1787
Sorry! natuurlijk bedoel ik OKTOBER !quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:02 schreef Fir3fly het volgende:
Hmm, ik moet dit spel ook maar weer eens installeren.
Ben benieuwd of mijn laptop het aan kanquote:
De server zie ik al zeker 2 weken niemand op! dus tsja.........quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:10 schreef RudyCarell het volgende:
weer veel boffers op onze server...![]()
zo vult hij natuurlijk nooit, en dat in de launchweek...![]()
Denk jij dat we die capaciteit hebben? dan graag hoor!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:10 schreef ursel het volgende:
Ik had toch liever gezien dat jullie professioneel gingen en zo bof wereld beroemd gingen maken..
Dit soort berichten hebben wij allemaal een aantal weken gelezen, en dan doen wij stiekem?quote:
Dat was dus in de oude structuur niet zo?????quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:37 schreef ursel het volgende:
Dan is het goed. Met de nieuwe structuur is het zaak de juiste personen te betrekken. Dacht voor het geval je er gelijk voorbij dendered enzo..![]()
Ik ben te lui om er een paar op een rijtje te zetten maar ik kan vast wel een paar soortgelijke geheimzinnige posts vinden (en dan niet die over die fotos gaan)quote:
Heb je wel door wat je daar neerzet? begrijp me niet verkeerd want dit hele FoK! & BoF! verhaal vind ik een prima idee hoor, maar dit is volgens mij een initiatief van een klein aantal (kliekje als je dat wilt) en ik spreek voor meerderen als ik zeg dat het zeer eigenaardig is gelopen! (zacht uitgedrukt) met voor mij persoonlijk als dieptepunt het posten van een chat-log.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:16 schreef ursel het volgende:
Je kan er om lachen, maar heb vaak genoeg projecten als BOF! zien falen doordat kliekjes eigen inittiatieven gaan ontplooien buiten de gestructureerde weg om. Hierdoor gaat er wrijving komen en valt het geheel uit elkaar.![]()
Het laatste wat ik momenteel wil is dat dit ook met BOF! gaat gebeuren.![]()
Het was dan ook alleen advies.. Van mij mogen jullie profesioneel BF2 gaan gamen hoor om BOF! bekend te maken..![]()
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:59 schreef -chiel- het volgende:
[..]
@ IJsmuts, ik begreep dat je vandaag jarig bent, GEFELICITEERD kerel![]()
![]()
Heb maar lekker jullie geheimpjes hoor, maakt mij niks uit.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:59 schreef -chiel- het volgende:
Ik ben te lui om er een paar op een rijtje te zetten maar ik kan vast wel een paar soortgelijke geheimzinnige posts vinden (en dan niet die over die fotos gaan)
[..]
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 07:17 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
laat je niet fukken chiel!! tis dierendag vandaag
ik ben in november jarig!! maar bedankt hoor voor de felicitaties!!!! als we ooit meeten krijg je een zooitje bier van me!!
@lies, wat eenben je ook
![]()
ik kan enigzins begrijpen dat er sommige dingen geheim dienen te blijven met waar jp en ferdi naar toe wilde met bof.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:15 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Heb maar lekker jullie geheimpjes hoor, maakt mij niks uit.![]()
Wat mijn geheimzinnige berichtjes betreft wist wel iedereen dat het om de jubileumdag ging. Helaas was jij daar niet bij en kon je het resultaat niet zien. Neem aan dat achteraf elke deelnemer kan zeggen dat het geheimzinnige in het niet viel als je het resultaat van de jubileumdag ondervonden hebt.
1: Dan heb je nie goed gekeken, en je hebt er maar 6 nodig tegenwoordig...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:59 schreef -chiel- het volgende:
[..]
De server zie ik al zeker 2 weken niemand op! dus tsja.........(we missen het server vullen!!!!!)
We hebben het een aantal keer geprobeerd te vullen maar er waren gewoon niet genoeg BoFfers online!
[..]
Dit soort berichten hebben wij allemaal een aantal weken gelezen, en dan doen wij stiekem?sorry hoor
En als ik daar iemand vragen over stel dan gaat diegene heel gewichtig doen en een log posten in het afgesloten admin-gedeelte![]()
![]()
![]()
(volgens mij zijn er forums waar je gebanned wordt als je zoiets doet!)
[..]
Mijn computer wil het echt niet trekken om BF2 op de achtergrond draaiende te hebben terwijl ik volop aan het werk ben.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:58 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
1: Dan heb je nie goed gekeken, en je hebt er maar 6 nodig tegenwoordig...
2: Stiekem? Daar begijp je me niet goed... Log posten? En het gaat om nu, vooral de eerste week sinds de launch, ik heb gewoon geen zin de enige admin te zijn om de server te vullen...
ik heb het over 's avonds... Maar het gaat mij er alleen om dat als je toch speelt, om even te proberen als je daar zin/tijd oor hebt te vullen...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:14 schreef ursel het volgende:
[..]
Mijn computer wil het echt niet trekken om BF2 op de achtergrond draaiende te hebben terwijl ik volop aan het werk ben.
Ik heb simpelweg geen tijd om dan dus even een server te vullen al mijn werk daarvoor te laten vallen. Voor mij persoonlijk dus een reden om hier niet altijd aan mee te werken. Mocht hij nauwelijks wat te doen hebben doe ik het wel eens sporadich als er gebrult wordt om te vullen, maar werk overdag en dan moet er meestal gevuld worden.![]()
Volgens mij ben ik er regelmatig te vinden en komen wij elkaar daar ook regelmatig tegen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:58 schreef RudyCarell het volgende:
1: Dan heb je nie goed gekeken, en je hebt er maar 6 nodig tegenwoordig...
2: Stiekem? Daar begijp je me niet goed... Log posten? En het gaat om nu, vooral de eerste week sinds de launch, ik heb gewoon geen zin de enige admin te zijn om de server te vullen...
Dan ga ik proberen met je mee te doen!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:28 schreef ursel het volgende:
Ik ga vanavond proberen lekker de server te vullen..![]()
O, ik snapte hem al niet... Kijk ik zeg niet dat ik elke dag de server aan het vullen ben hoor... En 1 trekt de ander aan, dus vanavond moet het lukken (dan ben ik er alleen niet vroeg)...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:27 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik er regelmatig te vinden en komen wij elkaar daar ook regelmatig tegen.
Gisteren zat er niemand op de server en alleen Puni was aan het gamen, toen ben ik even bij hem langsgewipt op die server en een half uur later zaten er 6 BoFfers! op.(dus de 1 trekt toch de ander aan)
Stiekem slaat niet op jou maar ik gebruikte jou message als voorzet!
Ik ben er om 19:00quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
O, ik snapte hem al niet... Kijk ik zeg niet dat ik elke dag de server aan het vullen ben hoor... En 1 trekt de ander aan, dus vanavond moet het lukken (dan ben ik er alleen niet vroeg)...
das 1 uurtje medic hoeren op karkand!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:32 schreef ursel het volgende:
Ik wil 332 punten halen, dus wie helpt nog meer deze arme zwerver aan een nieuwe rang..
Voor jou ja..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:33 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
das 1 uurtje medic hoeren op karkand!![]()
je bent me voorbij...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://sport.fok.nl/voetbal/subleagues/1787
zit je achter elke hoek in karkand te schijten dan ofzo?? echt, je gaat wat meemaken vanavond op IO, helaas ben ik er niet anders had je mij wel 50x voor mn mik mogen knallenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:37 schreef ursel het volgende:
Kheb IO nog niet gespeeld, en daarvoor was het een godswonder als ik boven de 100 scoorde.. volgens mij zelfs nog nooit gehaald..
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ben nu overigens bezig met een voorlopige server indeling.
Donderdag heb ik eindelijk tijd om weer eens de hele avond te gamen (althans ik maak dan tijd)![]()
![]()
Misschien moet je beginnen met hem op een populaire startmap te zetten, bv Karkand.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat betreft het server vullen, moet ik Rudi toch gelijk geven het is zonde dat er minder op de server gespeeld wordt. Aan de andere kant kan ik ook heel goed begrijpen dat wanneer iemand ff wil spelen en de server is leeg dat hij op zoek gaat naar een andere.
Het zou echter wel leuk zijn dat op het moment dat je met meerdere BoF-ers bent je onze eigen server probeert te vullen.
staat hij weer op... hij heeft idd 2 dagen op Oman gestaan, vulde sneller en ik verveelde me niet de T als ik in me eentje was...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:23 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Misschien moet je beginnen met hem op een populaire startmap te zetten, bv Karkand.
met io tel je pas mee vanaf 200+quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
zit je achter elke hoek in karkand te schijten dan ofzo?? echt, je gaat wat meemaken vanavond op IO, helaas ben ik er niet anders had je mij wel 50x voor mn mik mogen knallen100+ punten is echt gaaf en dan hoor je echt bij de
big BoF shots!!![]()
shit, zijn de standards verhoogd ofzo??!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
met io tel je pas mee vanaf 200+![]()
haal voor mij dan ook nog 15.000quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:43 schreef staticdata het volgende:
@ ursel geef me je wachtwoord voor bf en ik haal je rang wel
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 11:43 schreef staticdata het volgende:
@ ursel geef me je wachtwoord voor bf en ik haal je rang wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |