Waarom wil je mijn e-mail adres?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:47 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan je mij even een mailtje sturen dan weet ik je e-mail adres. mijn adres
sanderdubbeldam apuhstaart hotmail.com
dank u![]()
dan kan je ik internetadressen sturen van MILF sites, nou goed.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:27 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Waarom wil je mijn e-mail adres?![]()
Ik dacht dat ik moest zwaaien als ik aan weekend toe was en dat deed ik toen![]()
Mooiquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:33 schreef staticdata het volgende:
dan kan je ik internetadressen sturen van MILF sites, nou goed.
Dan kom ik zo even op MSNquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:36 schreef staticdata het volgende:, om vaag te blijven
![]()
ik wil e.e.a. concreet gaan maken
niels erbij en dan diamond. zijn we helemaal klaar.![]()
Jullie gaan toch niet collectief BoF! verlaten he??quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:36 schreef staticdata het volgende:, om vaag te blijven
![]()
ik wil e.e.a. concreet gaan maken
niels erbij en dan diamond. zijn we helemaal klaar.![]()
Ik heb er nu al 2 gestuurd!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:42 schreef staticdata het volgende:
nog geen mail gezien..
En dan ben ik een eikel!quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leuk geheimzinnigheid. Kunnen we raden wat ze van plan zijn.
Goed wat zijn de ingredienten:
Men neme een Eikel, een gigalo, een ex-BF2 speler en een Infantry Only Medic hoer.
Wat kunnen we hiervan maken?
ze gaan overstappen naar Trackmaniaquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Leuk geheimzinnigheid. Kunnen we raden wat ze van plan zijn.
Goed wat zijn de ingredienten:
Men neme een Eikel, een gigalo, een ex-BF2 speler en een Infantry Only Medic hoer.
Wat kunnen we hiervan maken?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ze gaan overstappen naar Trackmania![]()
Is dat niet de taak van de grote smurf?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik denk dat ze een wervingscampagne gaan starten voor nieuw BoF talent
Ben je hem nou gewoon vergeten uit te nodigen voor jullie geheime vergadering??quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:52 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Is dat niet de taak van de grote smurf?
Ik had gehoopt dat aan jullie uit te bestedenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:52 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Is dat niet de taak van de grote smurf?
Ik zit in Leiden en moet gewoon werken..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:56 schreef RudyCarell het volgende:
3 Oktober, 3 oktober...
Waarom heb je het dan niet gevraagd?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik had gehoopt dat aan jullie uit te besteden
Ik ga deze week weer in het leven van een BF2 soldaat kruipen. Ik wil er eerst weer even inkomen en dan ga ik kijken wat ik kan doen om BoF BFS nog leuker/beter/interessanter te maken.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:01 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan niet gevraagd?![]()
same here...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:00 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zit in Leiden en moet gewoon werken..
komt goedquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:16 schreef ursel het volgende:
Static, Ik weet niet wat er poten stata en dergelijken, maar adviseer je wel als het iets is betreffende BF2 met BOF om dit dan wel in overleg te doen met de game-leader (postman dus).
Dan is het goed. Met de nieuwe structuur is het zaak de juiste personen te betrekken. Dacht voor het geval je er gelijk voorbij dendered enzo..quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:16 schreef ursel het volgende:
Static, Ik weet niet wat er poten stata en dergelijken, maar adviseer je wel als het iets is betreffende BF2 met BOF om dit dan wel in overleg te doen met de game-leader (postman dus).
quote:
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:37 schreef ursel het volgende:
Dan is het goed. Met de nieuwe structuur is het zaak de juiste personen te betrekken. Dacht voor het geval je er gelijk voorbij dendered enzo..![]()
Wat is dit voor geheim gedoe???quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 12:31 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Top idee Sandereven wat details uitwerken en dan gaat het wel wat worden!
kut betraptquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:59 schreef IJsmuts het volgende:
zal wel iets ranzigs zijn, stelletje smeerlappen zijn het namelijk met zn 4-en![]()
Je kan er om lachen, maar heb vaak genoeg projecten als BOF! zien falen doordat kliekjes eigen inittiatieven gaan ontplooien buiten de gestructureerde weg om. Hierdoor gaat er wrijving komen en valt het geheel uit elkaar.quote:
Dus Ijsmuts had toch gelijk..quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:43 schreef staticdata het volgende:
geloof me het is verre van professioneel
Er zijn er hier maar 2 (eigenlijk 4 dan) die vaag doen... wij gissen alleen maarquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:18 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dit topic is ten dode opgeschreven met zulke vage praat ...![]()
Ja maar daarmee wordt het dus niet duidelijkerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Er zijn er hier maar 2 (eigenlijk 4 dan) die vaag doen... wij gissen alleen maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |