dank je raffie!quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:03 schreef IJsmuts het volgende:
Ferdi, eeuwig respect voor het intikken van al die topiques![]()
Jammer dat ik vandaag hier nog niet in kon, had een top spamdag in het oude topic![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:09 schreef -Raffie- het volgende:
Vraag het hier ijsmuts[Q&A] Feedback, opmerkingen, tips en vragen
beetje onwennig nog in het nieuwe subforum, doe olde brek'n dier?quote:
Nee ligt aan mijquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zie ik sommige posts nou dubbel of ligt het aan mij?
die deja vu post die hier eerst stond was leukerquote:Op maandag 2 oktober 2006 19:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zie ik sommige posts nou dubbel of ligt het aan mij?
Jou hadden ze pas toegang moeten geven als ik mijn boekje binnen had..quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:14 schreef BattleLies het volgende:
he he! Ik kan er ook in hoor!![]()
Werd tijd he?!
JA JONGEN!quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:20 schreef ursel het volgende:
[..]
Jou hadden ze pas toegang moeten geven als ik mijn boekje binnen had..![]()
![]()
![]()
Luister jij FOK!-Radio??quote:Op maandag 2 oktober 2006 21:51 schreef jpjedi het volgende:
mwoahahaaaa
BOF op de radio,, hebben jullie het gehoord?![]()
Ze kwamen er niet in en dus gingen ze door naar het volgende onderwerp.![]()
niet alleen Fer!quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:13 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
beetje onwennig nog in het nieuwe subforum, doe olde brek'n dier?
Ow ja wat is het IP ookalweer van TS?quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:22 schreef FJD het volgende:
OudgediendeIk ga morgen ook maar eens spelen denk ik
Vergeten we ook de Teamspeak server niet ?
Mja, nog 2.5 dagen hangen hier op mijn "werk". Gaat me wel lukken.quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 19:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@RudyCarell: Hier ik heb nog een foto'tje voor je:
[[url=http://xs107.xs.to/xs107/06390/RIMG0007.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Mja.. had gebeld, maar was niet zozeer een functie op het lab, maar meer tussen (contact) persoon.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:03 schreef staticdata het volgende:
al wat gehoord van het Forensisch instituut?
met .net ervaring kom je makkelijker aan de bak bij de grotere it jongens. waarom php niet wordt gebruikt weet ik eigenlijk niet. bij mijn werkgever zie ik voornamelijk vraag naar .net programmers. volgens mij doen ze bij ons ook masterclassen dus dan begin je gewoon met een maand training.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:38 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja.. had gebeld, maar was niet zozeer een functie op het lab, maar meer tussen (contact) persoon.
Daarentegen wel chemische achtergrond nodig enzo, maar niet mijn baan.
Ben me nu vooral aan het orienteren in hoeverre het mogelijk is te omscholen richting de IT. En dan met name webscripting. Enerzijds zit ik te kijken naar PHP developper. Anderzijds verneem ik wel uit de markt dat .NET developper wat dat betreft interesanter is. Probleem is weer wel dat de kennis die ik nu heb voornamelijk PHP is.
Is een beetje lastige situatie dus. Ik ga vandaag nog even goed uitzoeken welke richting ik op wil gaan. Voor de PHP opleiding heb ik een studie budget nodig van 7000. Voor .NET hebben we het over nog meer cursussen en zal het budget dus gauw het dubbele ervan worden. Ik heb morgen gesprek met HR en dan zullen we gaan onderhandelen over de uiteindelijke vergoeding. Ik zal dus proberen deze 7000 eruit te gaan slepen met een zielig verhaal van omscholing etc..
kan je mij even een mailtje sturen dan weet ik je e-mail adres. mijn adresquote:
Linkje??quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 10:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
met .net ervaring kom je makkelijker aan de bak bij de grotere it jongens. waarom php niet wordt gebruikt weet ik eigenlijk niet. bij mijn werkgever zie ik voornamelijk vraag naar .net programmers. volgens mij doen ze bij ons ook masterclassen dus dan begin je gewoon met een maand training.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |