abonnement Unibet Coolblue
pi_42292590


  • Introductie clanwars
  • Clanbase: Informatie
  • Competities
  • Inschrijven/Aanmelden
  • Regels voor wars
  • Organiseren van een war
  • Trainen voor een war
  • Members
  • War history



    Een clan zonder clanwars is als Feyenoord zonder Kuyt. Het blijft een gezellige groep, ze komen elke week wel een keer bij elkaar maar echt scoren doen ze niet. Daar gaan we nu verandering in brengen! Iedereen die de behoefte heeft om mee te doen aan clanwars is nu ook bij Band of FOK!kers op het juiste adres. Of je nu zin hebt in een funwar of toch liever actief deelneemt aan een competitie, het is allemaal mogelijk.



    Clanbase is een internationale ontmoetingsplaats en organisator van competitie voor verschillende online games. Je moet dan denken aan Halflife 2, Counterstrike, Unreal Tournament, Call of Duty, Wolfenstein ET, Medal of Honor, Battlefield 2, Trackmania: Nations, FIFA en nog vele anderen.

    Clanbase is gratis en heeft op dit moment ruim 1.6 miljoen actieve leden, 210.000 clans die 70.000 matches per maand spelen. Kortom, er zijn genoeg mogelijkheden om mee te spelen.



    Clanbase kent twee soorten competities; Cups & Ladders.

    Ladders kan gezien worden als een voetbalcompetitie; Een bepaald aantal clans strijden onderling om de hoogste positie. Er is echter geen verplichting om wekelijks te spelen. Je speelt pas als je een andere clan uitdaagt of als je een uitdaging accepteert. Win je een clanwar dan krijg je een hogere rating en klim je op de ladders. Daarnaast zijn er nog enkele specifieke regeltjes die je hier na kunt lezen.

    Clanbase biedt de volgende mogelijkheden om Battlefield 2 te spelen in de ladder opzet:

    Ladder – Regels
    BF2 Conquest (Benelux)– 16regels
    BF2 Infantry Max - regels
    BF2 SF Conquest – 16 - regels
    BF2 Jet 1v1 - regels
    BF2 Chopper 2on2regels
    BF2 Conquest - 16 - regels
    BF2 Conquest – 32 - regels
    BF2 SF Conquest – 16 - regels
    BF2 Infantry - regels
    BF2 Conquest 16 - ]regels

    Mocht je dit niet genoeg vinden dan kun je hier een aanvraag doen voor een andere ladder.

    Daarnaast zijn er ook cups, dit zijn speciale toernooien die twee tot drie maanden duren en die gericht zijn op de serieuze en competitieve clans. De opzet van dit toernooi is gelijk aan bv. de Champions League. Je begint in de poule-fase, waar je met enkele andere clans strijdt om de eerste twee plaatsen. Vervolgens ga je door naar de eind-fase van de cup, waar je terecht komt in een play-off opzet.

    Op dit moment zijn er geen cups die binnenkort van start gaan. Hopelijk wordt hierover binnenkort meer bekend!



    Om mee te kunnen doen aan clanwars moet je je ingeschreven staan als lid van de FOK!kers MultiGaming Clan. Hoe doe je dit ?
  • Registreer je op Clanbase.
  • Onthoud je login ID die je ontvangt met je registratiemailtje.
  • Stuur je login ID naar clanbase@bandoffokkers.nl of post dit in dit topic.
  • Klik op de link die je toegestuurd krijgt en druk op accept.

    Nu ben je ingeschreven bij de FOK!kers MultiGaming Clan op Clanbase en kun je meedoen met clanwars in verschillende ladders voor verschillende spellen.



    De regels voor elke ladder staan reeds genoemd onder het kopje “competities”. Naast de officiele regels zijn er ook een paar onofficiele regels, deze regels zijn meer common sense maar we willen ze toch noemen.

  • Vergeet niet om een server beschikbaar te hebben. Dat kan niet een dag van te voren.
  • Wees op tijd aanwezig voor een clanwar, zo voorkom je dat de clanwar te laat begint.
  • Kan je niet aanwezig zijn op een clanwar, meldt je dan op tijd af.
  • Gedraag je tijdens een clanwar fatsoenlijk, het heeft geen zin om de tegenstander uit te schelden.
  • Draag je verlies als een man/vrouw, ook in dit geval heeft het geen nut om frustraties te uiten tegenover je tegenstander.

    Het zijn een paar simpele regels die niet veel moeite kosten maar die het plezier wel vergroten, zowel voor onszelf als voor de tegenstander.



    Trainen voor een war is natuurlijk handig, op die manier raak je beter op elkaar ingespeeld en ga je goed voorbereid een war in. Iets wat de winstkansen natuurlijk verhoogd. De makkelijkste manier om te trainen is natuurlijk om een datum af te spreken en op dat tijdstip als een team te trainen op de server die er reeds staat. Op die manier kun je tegen menselijke tegenstanders je teamwork verbeteren.

    Goed teamwork valt en staat natuurlijk voor een groot deel met een strategie. Het bespreken van de strategie kan natuurlijk over Teamspeak maar je kunt ook het programma Advanced Tactical Center gebruiken. Dit programma biedt de mogelijkheid om met meerdere mensen in te loggen op de kaart van bv. Mashtuur City. Vervolgens kun je bespreken op welke manier verschillende vlaggen aangevallen zullen worden, kortom de strategy. Bekijk een screenshot van het programma hier en download het programma hier



    Natuurlijk is het gebruik van Teamspeak erg handig tijdens het spelen van een war en die mogelijkheid bieden we dan ook graag. De Teamspeak server kan ten alle tijden gebruikt worden voor een war. In principe is de huidige capaciteit voldoende en kun je een eigen kanaal aanmaken waar de andere team leden bij kunnen. De Teamspeak gegevens vindt je in het server topic.



    De volgende spelers hebben zich reeds ingeschreven op Clanbase als Battlefield 2 speler:

    [BoF]-=[J@CK@SS]=-
    [BoF]-Raffie-
    [BoF]Battlelies
    [BoF]Destroyer
    [BoF]Diamond3d
    [BoF]FJD
    [BoF]Freekill!
    [BoF]FritC
    [BoF]Incolumis
    [BoF]JafarX
    [BoF]jedi
    [BoF]JumperJack
    [BoF]Morpheus22
    [BoF]NeHoX
    [BoF]0w!r
    [BoF]preetn
    [BoF]Punisher-sd
    [BoF]Razorback
    [BoF]Snorrow
    [BoF]Sumera
    [BoF]Thunder Bird NL
    [BoF]ursel
    [BoF][FoD]-PoSTMaN



    De warhistorie van Band of FOK!kers is erg kort, de laatste tijd is er slechts 1 clanwar gespeeld. Meerdere volgen snel.

    29-09-06 - Band of FOK!kers vs VCCC - Friendly - (2-2 BoF wins on tickets)
    Deelnemers:
    [BoF]Punisher-sd
    [BoF]Thunder Bird NL
    [BoF]Sumera
    [BoF]Lt.IJsmuts
    [BoF]-Raffie-
    [BoF]Mr. Baus
    [BoF]-=[J@CK@SS]=-
    [BoF]Battlelies

    [ Bericht 59% gewijzigd door FJD op 09-10-2006 18:03:53 ]
  • pi_42296645
    Hopelijk snel weer een friendly vorige was vet
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_42315789
    ja hopelijk snel een friendly (keertje op maandag avond ipv vrijdag? ik kan niet in de weekenden..
    naja meestal niet
    Narf!
    pi_42316702
    quote:
    Op maandag 2 oktober 2006 18:27 schreef Sickert het volgende:
    ja hopelijk snel een friendly (keertje op maandag avond ipv vrijdag? ik kan niet in de weekenden..
    naja meestal niet
    gaan we dan samen vietnamese koks pwnen?! en jij kan je kast trouwens toch gewoon mee naar zeeland nemen? gezellig samen met der veera op de tank
    pi_42317947
    dacht dat het idee was om wel clanwars te gaan spelen
    pi_42318532
    Het plan is om de BoF wars op te starten en daar wordt hard aan gewerkt. Toen was iedereen dol enthousiast maar om organisatorische redenen liep dat niet lekker.

    Deze punten worden nu uitgevlakt en dan gaan de wars weer beginnen. Ladder wars zal dan een volgende stap zijn waarschijnlijk maar dat hangt helemaal af van de animo van de BOF wars.
    pi_42318600
    nou ik ben wel benieuwd naar een infantry only ladder maar we wachten het even af.
    pi_42327276
    quote:
    Op maandag 2 oktober 2006 19:06 schreef IJsmuts het volgende:

    [..]

    gaan we dan samen vietnamese koks pwnen?! en jij kan je kast trouwens toch gewoon mee naar zeeland nemen? gezellig samen met der veera op de tank
    dan moet ik 2 pc's mitnimmen!
    vera dr arme pc'tje kan bf2 niet aan
    naja we zien wel komde goed enzo!!
    Narf!
    pi_42328533
    ja mensen... als jullie nou wars willen valt er te kijken op clanbase voor jullie daar regel je zo een war appeltje eitje..

    maare dan moet je ook even aan mij vragen welke ladders je wil en moet je allemaal je BF2 guid toevoegen
    pi_42335386
    Hebben jullie onderstaande link al bekeken. We worden op ons eigen forum uitgedaagd voor een war

    http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=44&st=140
    Altijd blijven lachen!!
    pi_42335503
    quote:
    Op dinsdag 3 oktober 2006 15:27 schreef BattleLies het volgende:
    Hebben jullie onderstaande link al bekeken. We worden op ons eigen forum uitgedaagd voor een war

    http://www.bandoffokkers.nl/forum/index.php?showtopic=44&st=140
    tegen GamerT
    pi_42335661
    quote:
    Op dinsdag 3 oktober 2006 15:36 schreef IJsmuts het volgende:

    [..]

    tegen GamerT
    wat is daar schokkend aan
    pi_42340890
    GamerT heeft gewonnen van Got
    Het gaat hier wel om het fun gedeelte van Gamert dus kan een leuke pot worden.
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_42343145
    nou, dan gaan we ze toch ff pwnen net zoals vccc

    Sumera, regel jij ff een achteraf veldje?
      dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:59:49 #15
    154162 Sumera
    [BoF] Sumera
    pi_42344910
    Heb hem al op msn, maar weet niet of ik nu eerst een 'ok' van het bestuur nodig heb enzo )
    piew piew?
      dinsdag 3 oktober 2006 @ 23:23:00 #16
    141900 Mr_Baus
    Sexy PKM hoer!
    pi_42345704
    Zet het maar op Sumera
    Wij mogen ze pwnen
    I'd rather be whacking Tango's
    HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
    pi_42346216
    Als ik kan hoop ik weer mee te kunnen doen :p
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
    pi_42351597
    nice wel winnen he wat is eigenlijk bij jullie ongeveer een vaste ploeg dat wars speelt?
    pi_42351896
    als ik kan wil ik ook wel weer meedoen!

    @ rhoffeltje, weet niet of er een vaste ploeg is, heb vorige week mn eerste war gespeeld, dat was met sumera, viro, baus, raffie, puni, lies, thunderbird en ik. toen was het iig wie er maar op de server is op de afgesproken tijd speelt! als er meerdere gegadigden zijn zal er wel naar skills ofzo gekeken worden
    pi_42379871
    quote:
    Op dinsdag 3 oktober 2006 22:59 schreef Sumera het volgende:
    Heb hem al op msn, maar weet niet of ik nu eerst een 'ok' van het bestuur nodig heb enzo )
    Dan moet je ff mailen sumera! Is zo gedaan!

    als je naar jp@bandoffokkers.nl mailt weet je zo of je het kan gaan regelen of dat er eerst bestuurlijk naar gekeken moet worden.
    Altijd blijven lachen!!
    pi_42380117
    quote:
    Op donderdag 5 oktober 2006 08:28 schreef BattleLies het volgende:

    Dan moet je ff mailen sumera! Is zo gedaan!

    als je naar jp@bandoffokkers.nl mailt weet je zo of je het kan gaan regelen of dat er eerst bestuurlijk naar gekeken moet worden.
      donderdag 5 oktober 2006 @ 11:08:17 #22
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_42382781
    Nee hoor hoeft geen mail naar JP. Regel maar een war.

    Probeer wel eerst te polsen op welke dag en datum, voor je een datum afspreekt met de tegenstander. We moeten natuurlijk wel gewoon 8 man/vrouw hebben. Al verwacht ik niet dat dat een probleem zal worden.
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_42382921
    quote:
    Op donderdag 5 oktober 2006 08:28 schreef BattleLies het volgende:

    [..]

    Dan moet je ff mailen sumera! Is zo gedaan!

    als je naar jp@bandoffokkers.nl mailt weet je zo of je het kan gaan regelen of dat er eerst bestuurlijk naar gekeken moet worden.
    hou op liesje!! "bestuurlijk naar gekeken moet worden"

    maar je doet wel mee he?!
    pi_42383589
    we gaan niet voor ieder wissjewasje mail sturen naar algemeen bestuurd. Het initiatief met vccc is goed gegaan en daar kunnen we gewoon verder op bouwen.
    pi_42383861
    quote:
    Op donderdag 5 oktober 2006 11:35 schreef staticdata het volgende:
    we gaan niet voor ieder wissjewasje mail sturen naar algemeen bestuurd. Het initiatief met vccc is goed gegaan en daar kunnen we gewoon verder op bouwen.
    Straks moeten we nog toestemming te hebben om ergens in een hoekie van Karkand te gaan zitten schijten!
      donderdag 5 oktober 2006 @ 11:45:56 #26
    141900 Mr_Baus
    Sexy PKM hoer!
    pi_42383880
    Dat hoeft ook niet... Alleen al omdat dit Friendly wars zijn.., staat inprincipe ook al aangegeven in de openingspost.

    Sumera en ik zijn de personen die dat organiseren.
    I'd rather be whacking Tango's
    HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
    pi_42383999
    Nee hoor jongens...je regelt het maar.

    Ik zie niet in wat ik hier aan kan bijdragen.

    Gewoon lekker warren en maak ze in!!
    pi_42384065
    quote:
    Op donderdag 5 oktober 2006 11:45 schreef -chiel- het volgende:

    [..]

    Straks moeten we nog toestemming te hebben om ergens in een hoekie van Karkand te gaan zitten schijten!
    heb ik al een vergunning voor
      donderdag 5 oktober 2006 @ 11:53:53 #29
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_42384084
    Precies. Friendly mag altijd.
    In principe is het zelfs zo dat jullie niks te maken hebben met het algemene bestuur.

    En mocht je willen schijten in karkand, dan weet ik nog wel een paar mooie schijtplekken met een zeer fraai uitzicht.
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_42385685
    quote:
    Op donderdag 5 oktober 2006 11:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Precies. Friendly mag altijd.
    En mocht je willen schijten in karkand, dan weet ik nog wel een paar mooie schijtplekken met een zeer fraai uitzicht.
    Kan iemand er dan voor zorgen dat achter gatehouse een paar lekkere zachte rolletjes wc-papier hangen, het liefst met van die gezellige beertjes oid?
    pi_42395384
    quote:
    Op donderdag 5 oktober 2006 12:55 schreef -chiel- het volgende:

    [..]

    Kan iemand er dan voor zorgen dat achter gatehouse een paar lekkere zachte rolletjes wc-papier hangen, het liefst met van die gezellige beertjes oid?
    NAast de telefoon cel Chiel! makkelijk tijdens het bellen en het zit lekker..

    *zoekt screenshot
    pi_42395625
    quote:
    Op donderdag 5 oktober 2006 17:35 schreef jpjedi het volgende:

    NAast de telefoon cel Chiel! makkelijk tijdens het bellen en het zit lekker..

    *zoekt screenshot
    Ja, ik weet het nog het was je schoonmoeder!!
    en bedankt!
    pi_42399182
    quote:
    Op donderdag 5 oktober 2006 17:43 schreef -chiel- het volgende:

    [..]

    Ja, ik weet het nog het was je schoonmoeder!!
    en bedankt!
    Altijd blijven lachen!!
    pi_42400882
    quote:
    Op donderdag 5 oktober 2006 19:37 schreef BattleLies het volgende:

    chiel zei; JP, voor jou, telefoon.
    JP zei; SHIT! het is mijn schoonmoeder!
    pi_42401211
    quote:
    Op donderdag 5 oktober 2006 20:22 schreef -chiel- het volgende:

    [..]

    chiel zei; JP, voor jou, telefoon.
    JP zei; SHIT! het is mijn schoonmoeder!
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 17:07:51 #36
    141900 Mr_Baus
    Sexy PKM hoer!
    pi_42456925
    Dames! We zijn ALWEER uitgedaagd

    Dit maal door "Massive Rampage"

    Ik ga het even opzetten, Sumera is als het goed is bezig een afspraak te maken met GAMERT, dus we gaan binnenkort maar weer eens een paar avondjes trainen plannen.
    Dat is als jullie daar zin in hebben natuurlijk
    I'd rather be whacking Tango's
    HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
    pi_42457472
    tja MR is top5 clan van BF2 op cb.. dus trainse
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 17:34:06 #38
    141900 Mr_Baus
    Sexy PKM hoer!
    pi_42457494
    in de 8vs8 benelux toch?

    Komt wel goed
    I'd rather be whacking Tango's
    HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 18:03:30 #39
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_42458145
    Ik zeg dit keer zonder blinddoek spelen dan
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 20:50:55 #40
    154162 Sumera
    [BoF] Sumera
    pi_42462748
    En er komt binnekort nog een VCCC rematch
    piew piew?
      zaterdag 7 oktober 2006 @ 21:15:52 #41
    141900 Mr_Baus
    Sexy PKM hoer!
    pi_42463558


    Dit gaat de eerst volgende war worden mensen! VCCC wou zowieso een rematch en het leek ons verstandig om eerst nog 1 keer tegen hun te spelen voordat we het op gaan nemen tegen GAMERT! funsquad en Massive Rampage.
    Dit maal is VCCC wel met 8 man (hopen we ) en dit maal gaan wij met een veel groter verschil winnen!!!
    ok?

    BTW, woensdag avond om 2000 uur training.. <-- Wederom, indien er meer dan 8 aanmeldingen zijn voor de Friendly war, zijn resultaten voortvloeiend uit trainingen en/of regelmatige samenwerking met andere deelnemers een bepalende factor bij de selectie procedure voor het battleteam.

    GAME ON!
    I'd rather be whacking Tango's
    HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
    pi_42474077
    quote:
    Op zaterdag 7 oktober 2006 21:15 schreef Mr_Baus het volgende:


    Dit gaat de eerst volgende war worden mensen! VCCC wou zowieso een rematch en het leek ons verstandig om eerst nog 1 keer tegen hun te spelen voordat we het op gaan nemen tegen GAMERT! funsquad en Massive Rampage.
    Dit maal is VCCC wel met 8 man (hopen we ) en dit maal gaan wij met een veel groter verschil winnen!!!
    ok?

    BTW, woensdag avond om 2000 uur training.. <-- Wederom, indien er meer dan 8 aanmeldingen zijn voor de Friendly war, zijn resultaten voortvloeiend uit trainingen en/of regelmatige samenwerking met andere deelnemers een bepalende factor bij de selectie procedure voor het battleteam.

    GAME ON!
    [arrogantiemodus]

    oh dan zit ik wel gebeiteld dat ik mee kan doen

    [/arrogantiemodus]
      zondag 8 oktober 2006 @ 13:12:57 #43
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_42477092
    Ik wil me aanmelden voor de Friendly. Ik speel bijna altijd met standaard wapens. Als ik kan speel ik zeker mee

    Heb vanmiddag nog tegen raffie gezegd dat als we allemaal met standaard wapens zouden spelen dat het dan wel anders zou zijn. (ik werd geregeld gekilld door diamond met zijn G36)

    eigenlijk ben ik echt zwaar n00b
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_42478904
    meestal heb ik de meeste revives en diamond de meeste kills
    pi_42492731
    quote:
    Op donderdag 5 oktober 2006 11:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Nee hoor hoeft geen mail naar JP. Regel maar een war.
    *spuit-elf-award-modus

    Precies that's the spirit

    Gewoon kijken of er genoeg animo is en of er genoeg mensen kunnen op die datum en gaan!

    We zijn geen sorry Frank ambtenaren die elk voorstel eerst 10x tegen het licht van de huidige 483 regels gaan beoordelen op impact en kosten Gewoon blijven spelen jongens en af en toe bier drinken

    Mocht je trouwens een warserver nodig hebben dan zou je wel evt. kunnen mailen maar dat kan gewoon naar Jorrit, hij is immers de grote smurf

    en wat is dat met schijten in een telefooncel
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
      zondag 8 oktober 2006 @ 22:00:50 #46
    152968 egg-bird
    zo goed als nieuw
    pi_42494114
    quote:
    Op zondag 8 oktober 2006 13:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
    Ik wil me aanmelden voor de Friendly. Ik speel bijna altijd met standaard wapens. Als ik kan speel ik zeker mee

    Heb vanmiddag nog tegen raffie gezegd dat als we allemaal met standaard wapens zouden spelen dat het dan wel anders zou zijn. (ik werd geregeld gekilld door diamond met zijn G36)

    eigenlijk ben ik echt zwaar n00b
    haha ik meld me ook aan
    pi_42502276
    ik in principe wil ik ook wel meeknallen......., alleen heb ik vanaf volgende week echt geen internet meer

    misschien kan ik bij jou spelen Lies als je ook weer meedoet??

    kunnen we daarna gelijk een feestje bouwen!

    -edit-

    baus/sumera, kun je es een lijstje posten met deelnemers? en zet mij ff als back up neer aub

    [ Bericht 19% gewijzigd door IJsmuts op 09-10-2006 07:37:14 ]
      maandag 9 oktober 2006 @ 08:08:58 #48
    152968 egg-bird
    zo goed als nieuw
    pi_42502502
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 07:11 schreef IJsmuts het volgende:
    ik in principe wil ik ook wel meeknallen......., alleen heb ik vanaf volgende week echt geen internet meer

    misschien kan ik bij jou spelen Lies als je ook weer meedoet??

    kunnen we daarna gelijk een feestje bouwen!

    -edit-

    baus/sumera, kun je es een lijstje posten met deelnemers? en zet mij ff als back up neer aub
    pi_42512863
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 07:11 schreef IJsmuts het volgende:
    ik in principe wil ik ook wel meeknallen......., alleen heb ik vanaf volgende week echt geen internet meer

    misschien kan ik bij jou spelen Lies als je ook weer meedoet??

    kunnen we daarna gelijk een feestje bouwen!

    -edit-

    baus/sumera, kun je es een lijstje posten met deelnemers? en zet mij ff als back up neer aub
    Je mag hier altijd komen om te internetten hoor .. Jp's pc is alleen nog steeds overleden dus neem wel ff zelf je laptop mee
    Altijd blijven lachen!!
    pi_42520209
    Vette OP zeg..
    pi_42520382
    TT is echt te mooi!!
      maandag 9 oktober 2006 @ 19:50:10 #52
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_42521265
    Netjes
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
      maandag 9 oktober 2006 @ 20:48:45 #53
    141900 Mr_Baus
    Sexy PKM hoer!
    pi_42523529
    Maar wie host ATC tijdens een tactiek bespreking?
    I'd rather be whacking Tango's
    HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
    pi_42526753
    Ik heb nu een server gemaakt op mijn laptop. 80.56.102.146 port 3333

    WW= FOK

    [ Bericht 12% gewijzigd door -Raffie- op 09-10-2006 22:57:52 ]
    Battlefield2: [BoF]Raffie
    Wii: 6819 1537 1425 3765
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:57:56 #55
    141900 Mr_Baus
    Sexy PKM hoer!
    pi_42530665
    Ik wens julie veel succes
    En ik hoop dat FJD 16 man weet op te trommelen voor de war tegen hut
    I'd rather be whacking Tango's
    HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
    pi_42532485
    He wat Jij bent het war-mannetje Ik heb slechts de uitnodiging ontvangen
    Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
    [b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
    Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
    pi_42533117
    was er gisteren een war of was het training?
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:08:28 #58
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_42533574
    quote:
    Op maandag 9 oktober 2006 19:21 schreef IJsmuts het volgende:
    TT is echt te mooi!!
    TT is wel aardig.
    OP is
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_42533588
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 09:08 schreef JMPoSTMaN het volgende:

    [..]

    TT is wel aardig.
    OP is
    zeikerd dat bedoel ik toch??!!
    ga je ook mee doen met een war?
    pi_42533905
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 08:38 schreef staticdata het volgende:
    was er gisteren een war of was het training?
    nee hoor .. volgens mij is er morgenavond war-training. Verder is er nog geen war-datum bekend ...
    Altijd blijven lachen!!
      dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:57:37 #61
    141900 Mr_Baus
    Sexy PKM hoer!
    pi_42553921
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 07:12 schreef FJD het volgende:
    He wat Jij bent het war-mannetje
    Blijkbaar niet, of anders gezegd.. nu niet meer. Sterker nog, ik speel niet eens meer onder de BoF tag
    I'd rather be whacking Tango's
    HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
    pi_42555456
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 19:57 schreef Mr_Baus het volgende:

    [..]

    Blijkbaar niet, of anders gezegd.. nu niet meer. Sterker nog, ik speel niet eens meer onder de BoF tag
    kan je hier iets meer uitleg over geven?
    pi_42555591
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 20:36 schreef staticdata het volgende:

    [..]

    kan je hier iets meer uitleg over geven?
    lees ff mn spamtopique
    pi_42562413
    mr_baus wil jij contact met mij opnemen via xfire.. misschien ben ik je voor maar toch..

    [ Bericht 53% gewijzigd door Rhoffeltje op 11-10-2006 11:28:00 ]
    pi_42568015
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 20:39 schreef IJsmuts het volgende:

    [..]

    lees ff mn spamtopique
    kan het nu niet beter relnegertopique gaan heten er gebeurt zoveel
    pi_42568067
    quote:
    Op woensdag 11 oktober 2006 08:37 schreef staticdata het volgende:

    [..]

    kan het nu niet beter relnegertopique gaan heten er gebeurt zoveel
    ja zo noemen we de volgende
    pi_42570120
    @ Iedereen

    Jongens, luister! Ik heb heb Jp net gesproken over het gedoe met clanbase. Zijn verhaal is zo:

    Het BoF-bestuur regelt helemaal NIKS met wars of met clandbase. Hun idee was om wat friendly BoF-wars op te starten en daaruit misschien een vast warteam op te zetten die bijvoorbeeld via clanbase zou kunnen gaan spelen. Dit is met Baus besproken en hij was het daarmee eens.

    Own!r (of wat zijn naam ook precies is) heeft BoF ingeschreven op clanbase en heeft vervolgens Jp leader gemaakt omdat jp in het BoF-bestuur zit. Jp heeft 1x ingelogd om te kijken wat het precies was maar heeft er vervolgens niks meer mee gedaan aangezien Baus de leiding heeft over de wars en er nog geen sprake was van wars via clanbase.

    Kortom: boosheid richting het bestuur is grote onzin!!! Het bestuur bemoeit zich totaal niet met wars!!! Wat Own!r heeft ingesteld op clanbase is dus niet de schuld van het bestuur.
    Het bestuur heeft met baus gesproken over de BoF-interne wars en Baus zou dat verder gaan regelen.

    Baus is dus boos geworden op het bestuur maar dit is dus een gevolg van een misverstand aangezien baus 'aangenomen' heeft dat het bestuur ons op clanbase had gezet.

    Dus even op een rijtje gezet:
    - we gaan eerst maar eens friendly spelen
    - als dat succesvol blijkt te zijn zullen we kijken of er een vast team uit te vormen is
    - met dat team wordt er tegen die tijd gekeken of er behoefte is aan een clanbase inschrijving.

    Mij lijkt het verstandig dat Jp de gegevens die hij van Own!r heeft gekregen aan de war-leader doorstuurd en dat alleen de warleader verder clanbase regelt (in eerste instantie dus onze inschrijving ongedaan maakt). Aangezien Baus boos is en heeft gezegd op te stappen is mijn vraag:

    @ Baus: Nu je ziet dat het een misverstand blijkt te zijn; wil je nog steeds aftreden als war-leader?

    Zo nee; Toppie! Ga dan verder met het plan zoals je die in eerste instantie in je hoofd had toen je begon met deze taak!

    Zo ja: ook prima, dan 'moeten' we een nieuwe leader vinden.

    @ wijze les voor iedereen: Zo zie je maar; communicatie is heel belangrijk! Als je iets niet bevalt; wordt aub niet gelijk boos maar neem eerst eens contact op met de betreffende mensen en post niet gelijk je boze woorden op het forum. Als achteraf blijkt dat je terecht boos bent kan dat namelijk altijd nog.
    Altijd blijven lachen!!
    pi_42606977
    Viro is ook uit het war team gestapt

    [quote name='Viro' date='Oct 11 2006, 18:19 ' post='2980']
    Schrijf mij maar uit het war-team. K ben me motivatie kwijt om (fun)wars te doen.
    [/quote]

    [ Bericht 71% gewijzigd door IJsmuts op 12-10-2006 13:00:54 ]
    pi_42607332
    quote:
    Op donderdag 12 oktober 2006 12:39 schreef IJsmuts het volgende:
    Viro is ook uit het war team gestapt
      donderdag 12 oktober 2006 @ 13:14:21 #70
    125771 JMPoSTMaN
    Alpe d'Huez beklommen
    pi_42607956
    quote:
    Op dinsdag 10 oktober 2006 09:09 schreef IJsmuts het volgende:

    [..]

    zeikerd
    quote:
    ga je ook mee doen met een war?
    Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
    2de in de Tour de BoF!
    Winnaar Joop Zoetemelk Award
    pi_42618309
    wanneer is doe war?
    Narf!
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')