Spreek voor jezelf.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ach damnit
het kan ons geen hol schelen
kweek eens een piemel and be a man zeg
ow oke: het kan mij geen hol schelen kweek een piemelquote:
Ze spreekt ook voor mij, dus bij deze.quote:
dankuquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ze spreekt ook voor mij, dus bij deze.
Ook eindelijk lesbeau geworden?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ze spreekt ook voor mij, dus bij deze.
en een geheime handdruk natuurlijk.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
danku
laten we een clubje beginnen
met een wachtwoord en zo
Zoals ik al zei, spreek voor jezelf. Ik heb verder geen behoefte aan sympathieke geluidjes of iets in die geest, maar ik ben niet zo kortzichtig om te denken dat NIEMAND het daarom wil.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:09 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow oke: het kan mij geen hol schelen kweek een piemel
wonderer zou graag sympathieke geluidjes maken na aanleiding van je geblaat
gelukkig is daar msn voor!![]()
Ik kan helemaal niet boos worden op iemand die liefie_ heet,quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ach damnit
het kan ons geen hol schelen
kweek eens een piemel and be a man zeg
Kun je zeggen wat je wilt,quote:Sitethief | Michel | Vylixan zegt:
Okay sweetie, Do you want to build a stable relationship with me, where the love and trust grows mutually? Where we can openly say what we like and not like? Where we can love and trust each other? Where we can share moments together? Where we show love and trust to each other? Where we can be honest to each other? If so then take my hand and walk this path with me, giuding each other, towards a relationship where we are equals and take care of each other.
Emma zegt:
yes
Sitethief | Michel | Vylixan zegt:
and so do I
ach ja sorry er zijn idd altijd een paar idioten die wel gaan doen alsof het ze wat gaan schelenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, spreek voor jezelf. Ik heb verder geen behoefte aan sympathieke geluidjes of iets in die geest, maar ik ben niet zo kortzichtig om te denken dat NIEMAND het daarom wil.
nou dan is dit wat ik even wil zeggen:quote:
Wat een mooie reactie ook van haar. Als het al een haar was, misschien hebben 2 pubertjes van 13 hier smakelijk om gelachen.quote:
Wil je nou nog piemels met me gaan kweken? De mijne is toch al te kort,quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nou dan is dit wat ik even wil zeggen:
blijkbaar heb je nog nooit aan zo'n soort ideale relatie gewerkt (die ook een kokhalsreflex bij me opwekt maar dat ligt vast aan mij) want dan zou je snappen dat dat ook inhoudt dat er geen computer en half europa tussen jullie inligt en je elkaar ook heus wel eens ziet!
Oe als dat zo is dan kunnen ze zo naar Hollywood, op die leeftijd al zo goed toneelspelen,quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:38 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wat een mooie reactie ook van haar. Als het al een haar was, misschien hebben 2 pubertjes van 13 hier smakelijk om gelachen.
Ze zei alleen maar 'yes' hoor, veel acteerlessen heb je daar niet voor nodig.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Oe als dat zo is dan kunnen ze zo naar Hollywood, op die leeftijd al zo goed toneelspelen,.
Iedereen kan toneelspelen achter zijn/haar computer.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Oe als dat zo is dan kunnen ze zo naar Hollywood, op die leeftijd al zo goed toneelspelen,.
Ja, maar wel voor de rest van de 1000 chats met haar,quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:42 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ze zei alleen maar 'yes' hoor, veel acteerlessen heb je daar niet voor nodig.
Try me,quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Iedereen kan toneelspelen achter zijn/haar computer.
Altijd, dat is mijn charme,quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ben je niet te naief?
nee als het aan mij ligt heb ik liever zo min mogelijk met je te makenquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wil je nou nog piemels met me gaan kweken? De mijne is toch al te kort,.
Of mag ik mischien iets van jouw mannelijkheid lenen? Please?
Ik ga gewoon samen met Emma proberen het beste er van te maken, wat anders?.
Ja hoor, al jaren,quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee als het aan mij ligt heb ik liever zo min mogelijk met je te maken
en wat anders?
en echt leven gaan zoeken?
snap je nou zelf ook niet dat je je gedraagd als een achtelijke gladiool?
Niet? Oh damn.... ehm... lelijke mensen ook niet charmant zeker?quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat nooit zo'n charmante eigenschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |