Ik moet welquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en als ik nu begin over lamsbout, rozenmarijn of een volle rode bourgongne bied je dan nog steeds weerstand![]()
"stuurt Vanitas terug de boeken in"quote:Op zondag 1 oktober 2006 20:56 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik moet wel
Ik heb een achterstand omdat dit thema een buitengewoon slecht gedocumenteerde planning heeft.
Ik ben niet zo van het bierquote:
geen noodquote:
Heb je in Rome ook nog Prosecco gedronkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wijn, Rosé
, Whisky ken ik niet zo goed, maar de paar slokken die ik had waren best OK. Verder heb ik Sambuca ontdekt
. En Baileys, maar daar moet ik in een bepaalde bui voor zijn
.
Nee.quote:Op zondag 1 oktober 2006 21:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb je in Rome ook nog Prosecco gedronken![]()
* Tha_Erik noteertquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zet dat dan maar vlug op je to do lijistje![]()
nee maar het klinkt me wel lekker in de orenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:40 schreef NanKing het volgende:
Stroek weet jij toevallig hoe Italiaanse aardbei achtige wijn wordt genoemd?
Oh het is zó lekkerquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee maar het klinkt me wel lekker in de oren![]()
Als het over een beer zou gaan, zou het beerklauw zijn. Niet zo zeuren ;Pquote:Op zondag 1 oktober 2006 20:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*zucht* Hoe kunnen er nou meer beren aan een klauw zitten?
Dat is het ook, alleen om het in spreektaal makkelijker is om beruhklauw te zeggen ipv beerklauw, is het berenklauwquote:Op zondag 1 oktober 2006 22:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als het over een beer zou gaan, zou het beerklauw zijn. Niet zo zeuren ;P
Lief toch?quote:Op zondag 1 oktober 2006 22:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er staat happy bear, maar ik vind dat hij wel streng en bozig de wereld inkijkt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |