volgens mij is het elke dag dierendagquote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:06 schreef Jetteketet het volgende:
[..]
Trouwens ook voor mijn eigen bestwil, ivm dierenartskosten.![]()
je hebt geen huisdieren?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 01:43 schreef vronie het volgende:
[..]
volgens mij is het elke dag dierendag![]()
Haha nee da's helemaal een marteling! Zorgcentrum moet nog wel gaan, beetje rustiger daar uiteraard.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:44 schreef heaven7 het volgende:
Ja, dat was ook mijn idee! Diertje meenemen naar het dagverblijf. Alleen doe je daar het dier geen plezier mee
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:27 schreef horstjan het volgende:
[afbeelding] Vandaag naar binnen geglipt
Hee Hilje, zie ik je ook eens op een ander forum. Rara wie ben ikquote:Op maandag 2 oktober 2006 00:22 schreef Hilje23 het volgende:
Aangezien ik Rimpel toch niet happy maak met lekkers...het varken wil geen Farmfood kluiven, geen bullenpezen (Die hij eerder wel altijd vrat) nada nop...een flostouw en balletjes heeft ie...
Ik heb een K9 tuig voor hem besteld, dat zien we over 2-3 weken dan maar als een verlaat dierendag cadeautje.
Wat ik wel ga doen...heb ik vorig jaar voor het eerst gedaan...
Naar het asiel hier in Den Ham.
Ik had toen de mand van Rimpel over, een tuigje, een riem, pensstaafjes een bullepees van een dikke meter waar Rimpel bang voor was. Ik heb nog een paar zakken lekkers gehaald en ben erheen gereden.
Aangezien ze het druk hadden zei ze: "ga het zelf maar even lekker aan de honden geven".
Dus ik ben heel dapper naar binnen gegaan...
Gatver ik was gewoon jankerig toen ik weer naar huis ging...Liep ik daar met mijn zakje Rodi snacks langs al die hokken...
Ik weet niet of ik dat dit jaar weer doe...
Mezelf kennende waarschijnlijk wel...Met een beetje mazzel ben ik de hele dag vrij...
Ik heb gebeld en ga lekker op tijd heen, ik heb hier al een boodschappentas vol lekkers staan en speeltjes...Ik ga even lekker aan de wandel met een paar honden en zo kom ik mijn middag wel door.
Dan zit ik vast weer jankend in de auto maar goed...alles voor de honden he?!...druif Hilje
Ik zit er aan te denken me maar als vrijwilliger aan te melden en op reguliere basis dit te gaan doen...
Oh ja, dat krijgen ze bij ons ook nogquote:Op woensdag 4 oktober 2006 12:40 schreef Sorella het volgende:
Mijn hond en kat krijgen een zeer uitgebreide borstelbeurt en daarna spuit ik ze in met antivlooienspul en dan zijn ze de rest van de dag boos op mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |