abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42348622
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:06 schreef Jetteketet het volgende:

[..]

Trouwens ook voor mijn eigen bestwil, ivm dierenartskosten.
volgens mij is het elke dag dierendag
pi_42348683
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:43 schreef vronie het volgende:

[..]

volgens mij is het elke dag dierendag
je hebt geen huisdieren?
pi_42348976
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 01:48 schreef Jetteketet het volgende:

[..]

je hebt geen huisdieren?
Ik heb vier katten en 15 koikarpers
  woensdag 4 oktober 2006 @ 04:02:59 #29
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_42349152
ah dierendag. Ik doe er nooit wat aan eigenlijk. Maar omdat ik me er nu wel bewust van ben, eet ik vandaag geen vlees.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_42349165
ow tis vandaag dierendag :S:S
  woensdag 4 oktober 2006 @ 04:43:27 #31
97354 donderwolkje
een dag niet gelachen
pi_42349186
nou het is nu dierendag 4 oktober en ik heb heel veel dieren. Ik doe er absoluut niets aan, want ik vind het maar een commercieel gebeuren. Ik ben iedere dag goed voor mijn dieren.
Ze krijgen goed te eten en lekkers (snoepjes, kluifjes), dus voor hen is het altijd dierendag.
Ik vind alleen maar wees goed voor je moeder, vader, oma"s enz.............
daar hoeft geen speciale dag voor te bestaan. Waarom moet die dag speciaal zijn iedere dag is speciaal. Dus voor ieder mens en dier!!!!!!!!!!!
is een dag niet geleeft
pi_42349192
Ik doe er ook niet veel aan het is hier in huize Maril elke dag dierendag.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_42349436
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 21:44 schreef heaven7 het volgende:
Ja, dat was ook mijn idee! Diertje meenemen naar het dagverblijf. Alleen doe je daar het dier geen plezier mee
Haha nee da's helemaal een marteling! Zorgcentrum moet nog wel gaan, beetje rustiger daar uiteraard.
pi_42349464
Idd wel een leuk idee.

Ik ga als activiteit met de kinderen lekker knutselen over dieren
  woensdag 4 oktober 2006 @ 07:58:52 #35
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_42349559
zo vandaag Sparky en Kiedis verwen dag!
heel veel plakkies worst en een flink eind lopen!

links is Sparky rechts is Kiedis;
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_42350163
Vanochtend heeft Zara een paar kattensnoepjes en een beetje kattenmelk gehad. Vanavond krijgt ze nog een half zakje met van dat zachte voer van Whiskas voor kittens. (Normaal eet ze altijd harde brokjes voor kittens).
En als vriendlief tijd heeft rijdt hij na z'n werk nog even langs de dierenwinkel voor een nieuw speeltje.
Al word ze eigenlijk al ontzettend verwend sinds we haar hebben (nu anderhalve week).

Zara

Forza Juve!
pi_42350331
Ik zag dat mijn vader de kattensnoepjes op het aanrecht had staan, dus die hebben ze al flink wat gehad !

Ik heb een weekje geleden wat muisjes gekocht om mee te spelen, die heb ik ook maar eens uitgepakt en overal rondgestrooid (het waren er 4) .

En meneer Tommy lag helemaal natgeregend op mijn bed Terwijl ie geeneens op mijn kamer mag, maar ik heb hem heel lief ( ) op mijn ouders bed gelegd.
pi_42350589
Vandaag naar binnen geglipt
janneman
  woensdag 4 oktober 2006 @ 09:33:59 #39
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_42350695
hmmzz straks maar ff naar de dierenwinkel.... en f de tuin in voor takjes van fruitbomen en gras...... (alhoewel het wel regent....)
pi_42351751
Nou ze waren harstikke blij met hun nieuwe flostouw en het koekje extra vonden ze ook heerlijk! Meer doe ik er ook niet aan.. het is elke dag al dierendag hier!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 10:30:50 #41
156178 angelfist
ik ben niet gek
pi_42351877
Mijn katten krijgen altijd brokjes, alleen als ik er eentje naar binnen moet lokken omdat ie tussen mijn benen door naar buiten is geglipt krijgen ze een bordje vlees.
Vandaag hebben ze zomaar een blikje gehad en nu ligt de grootste knuffel al een hele tijd op mijn schoot(hij moet er zo af, want ik moet nog vanalles doen)
En de cavia's hebben per stuk een halve paprika gekregen en ik heb nog een hoop groen enzo in de koelkast liggen, maar ja, dat krijgen ze eigenlijk elke dag, meestal krijgen ze een kwart paprika, maar of ze dat nou in de gaten hebben?
hallo luitjes.
  PR/Manusje van alles woensdag 4 oktober 2006 @ 10:49:42 #42
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_42352292
Mijn hond krijgt een hele dikke vette kluif

Het beestje waar het om gaat

[ Bericht 48% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 04-10-2006 10:58:51 ]
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_42352810
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 09:27 schreef horstjan het volgende:
[afbeelding] Vandaag naar binnen geglipt

Vet!
pi_42353046
Extra verwennen natuurlijk
Niet dat ik ze nog méér kan verwennen, want dit worden ze al hele dagen

Alle beestjes van Nederlands, fijne dierendag
pi_42354236
Mijn chinnies hebben een hangingbasket gekregen (ja, zo'n plantenhang ding) Handdoekje er in.. laagje hooi er in en schommelen maar... Ze vinden het het einde.....
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:18:19 #46
158353 FeedMyPussy
Nu met lubrastrip!
pi_42354493
Hmmm, ik heb geen idee wat ik voor Angel moet kopen. Denk maar een kluif ofzo, hoewel dat ook gewoon een supermarktding zal worden aangezien ik met spit/hernia thuis zit. En voor Iris, Ouzo en Khepri lekker blikvoer.
Flapuit aan kettingen.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 12:19:04 #47
158353 FeedMyPussy
Nu met lubrastrip!
pi_42354512
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 00:22 schreef Hilje23 het volgende:

Aangezien ik Rimpel toch niet happy maak met lekkers...het varken wil geen Farmfood kluiven, geen bullenpezen (Die hij eerder wel altijd vrat) nada nop...een flostouw en balletjes heeft ie...
Ik heb een K9 tuig voor hem besteld, dat zien we over 2-3 weken dan maar als een verlaat dierendag cadeautje.

Wat ik wel ga doen...heb ik vorig jaar voor het eerst gedaan...
Naar het asiel hier in Den Ham.
Ik had toen de mand van Rimpel over, een tuigje, een riem, pensstaafjes een bullepees van een dikke meter waar Rimpel bang voor was. Ik heb nog een paar zakken lekkers gehaald en ben erheen gereden.
Aangezien ze het druk hadden zei ze: "ga het zelf maar even lekker aan de honden geven".
Dus ik ben heel dapper naar binnen gegaan...
Gatver ik was gewoon jankerig toen ik weer naar huis ging...Liep ik daar met mijn zakje Rodi snacks langs al die hokken...

Ik weet niet of ik dat dit jaar weer doe...
Mezelf kennende waarschijnlijk wel...Met een beetje mazzel ben ik de hele dag vrij...
Ik heb gebeld en ga lekker op tijd heen, ik heb hier al een boodschappentas vol lekkers staan en speeltjes...Ik ga even lekker aan de wandel met een paar honden en zo kom ik mijn middag wel door.
Dan zit ik vast weer jankend in de auto maar goed...alles voor de honden he?!...druif Hilje

Ik zit er aan te denken me maar als vrijwilliger aan te melden en op reguliere basis dit te gaan doen...
Hee Hilje, zie ik je ook eens op een ander forum. Rara wie ben ik
Flapuit aan kettingen.
pi_42355045
Mijn hond en kat krijgen een zeer uitgebreide borstelbeurt en daarna spuit ik ze in met antivlooienspul en dan zijn ze de rest van de dag boos op mij
pi_42355191
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 12:40 schreef Sorella het volgende:
Mijn hond en kat krijgen een zeer uitgebreide borstelbeurt en daarna spuit ik ze in met antivlooienspul en dan zijn ze de rest van de dag boos op mij
Oh ja, dat krijgen ze bij ons ook nog .
  woensdag 4 oktober 2006 @ 14:06:15 #50
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_42357531
Mijn kat Julius kreeg 5 jaar geleden als dierendag kadootje mij. Hij is toen namelijk bij mij komen wonen.
Dit jaar heeft hij een vervroegd kadootje gekregen, afgelopen zaterdag. Hij is nog niet helemaal zeker of ie er wel blij mee is. Momenteel is het kadootje alleen nog maar beblaas en begromwaardig.
Het kadootje heet Hermano Shyri, een Thai kitten van 13 weekjes. Mano is een hele kerel, vind ie zelf en daar wordt Julius nog een beetje nerveus van.
En terwijl ik dit tiepte ging de bel en werd het dierendagkadootje voor allebei geleverd. Een lekkere nieuwe krabpaal waar ze samen in kunnen. En een hele coole grote sisalmuis.
Nu maar hopen dat dat bij de heren in de smaak valt.
With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')