familie van Els bruins slot, wonende te arcen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:23 schreef PAA-053 het volgende:
Tonnie Bruins Slot.
Die weer familie is van Henk Bruins Slot, al jarenlang verknocht aan hersenloos mens-erger-je-nieten in het plaatselijke bejaardenhuis 'Rust Zacht' te Schubbekutteveen?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:57 schreef wendytje het volgende:
[..]
familie van Els bruins slot, wonende te arcen?
Hee, dat is bij mij om de hoekquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:32 schreef DeRCT14 het volgende:
Zit ook bij de scouting, John F. Kennedygroep in Almelo. RA278
Haghoek, die 'nieuwe' witte huizen aan de overkant van de rotondequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:37 schreef DeRCT14 het volgende:
Haha, jewah... woon je ook al in het Rosarium?
nouquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:32 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Die weer familie is van Henk Bruins Slot, al jarenlang verknocht aan hersenloos mens-erger-je-nieten in het plaatselijke bejaardenhuis 'Rust Zacht' te Schubbekutteveen?
Nee, is een spelersscout van Ajax.
WTF, je woont gewoon bij mij across the streetquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:41 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Haghoek, die 'nieuwe' witte huizen aan de overkant van de rotonde![]()
En jij woont...?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:52 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
WTF, je woont gewoon bij mij across the street![]()
![]()
Noordikslaan, en nee, ik heb niet meegedaan aan de Kennedyhike...quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En jij woont...?Heb je ook meegedaan aan de Kennedyhike trouwens? Dan ken ik je namelijk gewoon
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |