Ja dat doet ie ook echt als ie met vrouw en kinderen over straat looptquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:05 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Het kan dat diegene dus op je afstapt... terwijl je dat niet eens wil zo van ''het was leuk toen hé''
Is niet waar, de meeste komen niet met hun koppen op foto's enzo, dus niemand weet het buiten die groep om en geloof me, de man die naar een gangbang gaat houdt ook zijn mond wel als hij je tegenkomt als vrouw zijnde, het gaat ook om zijn reputatie namelijk...quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:52 schreef Ceylon89 het volgende:
Het heeft wel iets geils.Alleen vrouwen die niet veel te verliezen hebben qua imago, naam of reputatie kunnen dit soort pleziertjes veroorloven.
![]()
Ik moet het maar doen met m'n fantasieen.
Dat is waar, maar toch, als je bv. een politieke carriere ambieert kun je dit soort dingen maar beter niet doen lijkt mequote:Op maandag 20 november 2006 14:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Is niet waar, de meeste komen niet met hun koppen op foto's enzo, dus niemand weet het buiten die groep om en geloof me, de man die naar een gangbang gaat houdt ook zijn mond wel als hij je tegenkomt als vrouw zijnde, het gaat ook om zijn reputatie namelijk...
Kom je dan ook 25 keer klaar?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:15 schreef Sylvana het volgende:
ik doe meestal een stuk of 3/4 "sessies" van 1-1,5 uur, en dan heb ik er per keer dus zo'n 20-25 "gehad"
Dat terzijde, maar ze heeft wel ervaring ermee..................quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:50 schreef Armageddon het volgende:
Ik kan niet warm of koud worden van die Sylvana eigenlijk.
Ja dan kan je een sloot ervaring hebben maar als ik naar zo'n club ga en ik zie allemaal van dat soort types dan kom ik niet veel verder dan de bar wat ik je brom.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:59 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Dat terzijde, maar ze heeft wel ervaring ermee..................
Dat zal ook nog wel meevallen, lopen toch aardig wat mannen rond die hoog in het bedrijfsleven en alles zitten, heel soms komt er uit de politiek ook nog wel wat smeuigs naar voren.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is waar, maar toch, als je bv. een politieke carriere ambieert kun je dit soort dingen maar beter niet doen lijkt me
Nope, k heb gelukkig hele open-minded vriendenquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:38 schreef EdPowers het volgende:
@Sylvana: zijn er trouwens vrienden van je afgehaakt nadat je ze had verteld dat je dit deed?
nee kom zelf niet zoveel klaar, maar vind ik ook niet belangrijk, want ik hou meer van gewoon neukenquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kom je dan ook 25 keer klaar?
jup, ik heb geen glijmiddel of voorwerk nodigquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
en je bent altijd nat?
Maar dan gaat het je dus puur om de daad zelf, als ik het goed begrijp. Je hoeft de persoon waarmee je het doet dus niet aantrekkelijk te vinden?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee kom zelf niet zoveel klaar, maar vind ik ook niet belangrijk, want ik hou meer van gewoon neuken![]()
Nee, dat maakt me echt niks uit hoe die ander eruit ziet, natuurlijk is het wel leuker als het een leuke jonge jongen is waar ik echt zelf ook opgewonden van word, maar meestal gaat het gewoon om de daad zelf waar ik opgewonden van word, het gevoel dat ik geneukt word zeg maar. Maar stuur niemand weg ofzo, omdat het me dus niks uitmaaktquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar dan gaat het je dus puur om de daad zelf, als ik het goed begrijp. Je hoeft de persoon waarmee je het doet dus niet aantrekkelijk te vinden?
Heb je wel eens iemand weggestuurd eigenlijk, op zo'n avond?
jup, komen gewoon in een groep eromhene staan en netjes op je beurt wachten totdat iedereen die er eerder stond geweest isquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gaan ze allemaal in de rij staan?
Maar dan kun je toch net zo goed gewoon een vibrator oid gebruiken, als het geen flikker uitmaakt wie er aan een piemel vastzit?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, dat maakt me echt niks uit hoe die ander eruit ziet, natuurlijk is het wel leuker als het een leuke jonge jongen is waar ik echt zelf ook opgewonden van word, maar meestal gaat het gewoon om de daad zelf waar ik opgewonden van word, het gevoel dat ik geneukt word zeg maar. Maar stuur niemand weg ofzo, omdat het me dus niks uitmaakt
Een vibrator is minder lekker dan een echte penis van vlees en bloedquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar dan kun je toch net zo goed gewoon een vibrator oid gebruiken, als het geen flikker uitmaakt wie er aan een piemel vastzit?
Zou er een reden kunnen zijn waarom je iemand zou wegsturen?
En hoe behoud je een mate van opwinding op het moment dat je het met iemand doet die je niet aantrekklijk vindt en die er niks van kan?
Het klinkt afgrijselijk. Maar ieder zijn meug uiteraardquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Een vibrator is minder lekker dan een echte penis van vlees en bloedEn natuurlijk word ik ook wel gestreeld, gevingerd en gebeft, maar het gaat me in eerste instantie om het neuken en dat gebeurt ook het meest
Een reden om iemand weg te sturen zou zijn als hij er onverzorgd uitziet. En als er iemand is die ik niet aantrekkelijk vind of die er niks van kan, of zo'n kleine heeft dat ik er weinig van voel dan is het gewoon ogen dicht en fantaseren over iets dat wel lekker is
gelukkig zijn de meeste mannen wel competent hoor en heb maar weinig meegemaakt dat ze zo klein waren dat ik er niks van voelde, normaal geniet ik zelf ook wel heel erg hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het klinkt afgrijselijk. Maar ieder zijn meug uiteraard
Ja, met condoom.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komen alle mannen in je klaar?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer anders konden die spermacellen een feestje houden
Dan moet je die argentijnse van je eens vragen of je voetbalvriendjes mee mogen doen !quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja echt man
Als je in de kroeg gesprekken net zo makkelijk om zeep helpt als hier in deze thread kan ik me voorstellen dat dat zo is jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, nog nooit. Ik schep er alleen over op
Niet verder vertellen he
ben je bang dat je niet in aanmerking komt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:22 schreef EdPowers het volgende:
@Sylvana (uiteraard): Wat is in jouw ervaring 'te klein'?10cm?
Ik heb mn meetlat er niet bij hoor, maar het zal eerder richting de 10 cm en erg smal gaan dan ja. En ik heb 1 keer gehad dat iemand zo'n grote en dikke had dat ik echt dacht dat dat noooooit zou passen, maar dat deed het gelukkig welquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:22 schreef EdPowers het volgende:
@Sylvana (uiteraard): Wat is in jouw ervaring 'te klein'? 20cm, 10cm?
op gangbangs wel ja, daar buiten niet, dan moet er wel echt een klik zijn voor ik met iemand naar bed ga, dan laat ik me niet door iedereen neuken die dat wil.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:25 schreef Ripley het volgende:
Sylvana, bij mij werkt het zo dat ik zin krijg in seks omdat dat ingegeven wordt door de persoon bij wie ik ben. Staat dat bij jou er helemaal los van dus?
Mn ouders niet, hebben er niks mee te maken, ik hoef ook niet te weten wat zij in de slaapkamer uitspoken. Meeste relaties wisten er wel van, want meeste relaties die ik heb gehad waren met mensen van fora en die hadden het al wel ergens gelezen of gehoord mesetal, maar vonden het geen probleem verderquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:00 schreef Kiteless het volgende:
Sylvana, nog een vraagje (vergeef me als ie al gesteld is, ik heb 't topic doorgelezen maar kan 't me niet herinneren),
weten jouw ouders ervan ? En de jongens met wie je date ?
Das niet mijn probleemquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:05 schreef Kiteless het volgende:
Maar ja, je staat wel met foto's en naam en toenaam overal op internet.
Ben je niet bang dat ze erachter komen ? (dat ze 't erg zullen vinden zeg maar ?)
heb je interesse?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:05 schreef Kiteless het volgende:
Maar ja, je staat wel met foto's en naam en toenaam overal op internet.
Ben je niet bang dat ze erachter komen ? (dat ze 't erg zullen vinden zeg maar ?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |