Dit klinkt vrij apart. Hoeveel sekspartners heeft ze nu dan gehad?quote:Op woensdag 22 november 2006 09:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
mijn zusje was op der 12e al sexueel actief, nog eerder dan ik, want ik was 16 en er zit 3 jaar verschil tussen ons en voordat ik naar de gangbang ging had zij meer sexpartners gehad dan ik, dus ik denk niet dat ik haar grote voorbeeld ben hoor, want zelf begon ze eerder met sex
we hoeven het toch niet persee samen te doen? kan toch ook dat zij de ene keer gaat en ik de andere keer ofzo?quote:Op woensdag 22 november 2006 13:51 schreef Averon het volgende:
Geen raar idee om dat me je zusje te doen? Of heb je eerder mannen gedeeld met haar?
dat gaat jou niks aanquote:Op woensdag 22 november 2006 14:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit klinkt vrij apart. Hoeveel sekspartners heeft ze nu dan gehad?
Daar heb je gelijk inquote:
Ploegendienst dusquote:Op woensdag 22 november 2006 14:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
we hoeven het toch niet persee samen te doen? kan toch ook dat zij de ene keer gaat en ik de andere keer ofzo?
Maak er gewoon een familie-uitje van !quote:Op woensdag 22 november 2006 14:16 schreef Sylvana het volgende:
[..]
we hoeven het toch niet persee samen te doen? kan toch ook dat zij de ene keer gaat en ik de andere keer ofzo?
Misschien ben ik nou heel puberaal maar ik blijf die regel zo leuk vinden in deze contextquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jup, komen gewoon in een groep eromhene staan en netjes op je beurt wachten totdat iedereen die er eerder stond geweest is
Ook leuk, maar iets minderquote:Op woensdag 22 november 2006 16:07 schreef Gripper het volgende:
Oh dan vind je het zeker ook heel grappig om een gangbang als een samenkomst te zien?
verkapte "wie wil er voor me betalen ?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:12 schreef Sylvana het volgende:
zullen we gewoon weer ontopic gaan?
ik weet nog niet of ik de 15e weer ga, ff kijken of ik tijd en geld heb, heb op zich wel zin om te gaan verder
Ik denk eerlijk gezegd dat voor 99,999% van de Fok!'ers het spannend is om over te praten, maar ze het nooit zullen doen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:29 schreef Averon het volgende:
Sylvana, ben je niet bang dat daar dan een hele sloot Fokkers op af komen die je eingenlijk helemaal niet wil?
neej, dan sla ik gewoon een maandje over, k ga toch niet elke maand, ben in september en oktober nog geweest, maar heb er op zich wel zin in, alleen ff kijken of ik het ga redden dusquote:Op woensdag 22 november 2006 16:19 schreef Kiteless het volgende:
[..]
verkapte "wie wil er voor me betalen ?" post ?
De meesten zullen toch nooit durven, vinden het kei stoer om erover te praten, maar zullen het nooit doen, dus nee, ben er niet bang voorquote:Op woensdag 22 november 2006 16:29 schreef Averon het volgende:
Sylvana, ben je niet bang dat daar dan een hele sloot Fokkers op af komen die je eingenlijk helemaal niet wil?
Gaat dat hel op aarde idee dan over het met meerdere mannen tegelijk het bed delen of het gangbang idee zoals in films enzo?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:57 schreef Aventura het volgende:
Ik niet, het lijkt me de hel op aarde. Dat is geen waarde-oordeel, maar zo voel ik het.
Meer zoals ZwarteMagika zegt, dat er dan mannen over je heen gaan die oud/lelijk/dik/ of gewoon niet je type zijn. Ik word geil van een persoon(lijkheid), hoeft geen Brad Pitt te zijn maar ik moet ze minimaal kennen en leuk vinden.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Gaat dat hel op aarde idee dan over het met meerdere mannen tegelijk het bed delen of het gangbang idee zoals in films enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |