gelukkig zijn de meeste mannen wel competent hoor en heb maar weinig meegemaakt dat ze zo klein waren dat ik er niks van voelde, normaal geniet ik zelf ook wel heel erg hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het klinkt afgrijselijk. Maar ieder zijn meug uiteraard
Ja, met condoom.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komen alle mannen in je klaar?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer anders konden die spermacellen een feestje houden
Dan moet je die argentijnse van je eens vragen of je voetbalvriendjes mee mogen doen !quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja echt man
Als je in de kroeg gesprekken net zo makkelijk om zeep helpt als hier in deze thread kan ik me voorstellen dat dat zo is jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, nog nooit. Ik schep er alleen over op
Niet verder vertellen he
ben je bang dat je niet in aanmerking komt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:22 schreef EdPowers het volgende:
@Sylvana (uiteraard): Wat is in jouw ervaring 'te klein'?10cm?
Ik heb mn meetlat er niet bij hoor, maar het zal eerder richting de 10 cm en erg smal gaan dan ja. En ik heb 1 keer gehad dat iemand zo'n grote en dikke had dat ik echt dacht dat dat noooooit zou passen, maar dat deed het gelukkig welquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:22 schreef EdPowers het volgende:
@Sylvana (uiteraard): Wat is in jouw ervaring 'te klein'? 20cm, 10cm?
op gangbangs wel ja, daar buiten niet, dan moet er wel echt een klik zijn voor ik met iemand naar bed ga, dan laat ik me niet door iedereen neuken die dat wil.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:25 schreef Ripley het volgende:
Sylvana, bij mij werkt het zo dat ik zin krijg in seks omdat dat ingegeven wordt door de persoon bij wie ik ben. Staat dat bij jou er helemaal los van dus?
Mn ouders niet, hebben er niks mee te maken, ik hoef ook niet te weten wat zij in de slaapkamer uitspoken. Meeste relaties wisten er wel van, want meeste relaties die ik heb gehad waren met mensen van fora en die hadden het al wel ergens gelezen of gehoord mesetal, maar vonden het geen probleem verderquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:00 schreef Kiteless het volgende:
Sylvana, nog een vraagje (vergeef me als ie al gesteld is, ik heb 't topic doorgelezen maar kan 't me niet herinneren),
weten jouw ouders ervan ? En de jongens met wie je date ?
Das niet mijn probleemquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:05 schreef Kiteless het volgende:
Maar ja, je staat wel met foto's en naam en toenaam overal op internet.
Ben je niet bang dat ze erachter komen ? (dat ze 't erg zullen vinden zeg maar ?)
heb je interesse?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:05 schreef Kiteless het volgende:
Maar ja, je staat wel met foto's en naam en toenaam overal op internet.
Ben je niet bang dat ze erachter komen ? (dat ze 't erg zullen vinden zeg maar ?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |