Het was ook het 1e wat ik dacht, mocht het een geruststelling zijnquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 15:59 schreef linda856763 het volgende:
![]()
Zo zie je maar, ik ben niet goed in neusjes enzo vergelijken..
![]()
quote:
Ah ze groeit zo hard joh... als je heel stil bent kun je haar zelfs horen groeienquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:12 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Wat word ze alweer groot zeg..
Hoe lang duurt het ongeveer nog voor jullie tweede kindje geboren gaat worden?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:36 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ah ze groeit zo hard joh... als je heel stil bent kun je haar zelfs horen groeien
7 Februari staat de volgende op de planning
Suus staat naast me te springen... "He das ut kindje van de parruk!!!!! Kijk mama!! Das ut kindje van de parruk!!!!!"quote:
Zo'n mooi modelletje is altijd welkom!!quote:Op maandag 9 oktober 2006 15:24 schreef sjak het volgende:
Ow Icicle, wat doe jeWat een prachtige foto van Merlijn zeg
Ehhhh, ik durf het bijna niet te vragen he, maar als ik eens in de buurt van de lichtstad ben....
Woooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 11:11 schreef YPPY het volgende:
Geen tijd om op alle schattige foto's te reageren, maar ik wil wel even opscheppen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ze dat nog weetquote:Op woensdag 11 oktober 2006 09:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Suus staat naast me te springen... "He das ut kindje van de parruk!!!!! Kijk mama!! Das ut kindje van de parruk!!!!!"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |