Popmuziek, voetbal, filmsquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:41 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Ow![]()
Waar wil je een vraag over dan?
De naam doet geen lampjes branden.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:44 schreef Feldhofer het volgende:
Trouwens ik wed dat als ik zeg Wiener Sängerknaben je ze wel kent, was zelfs een radioreclame over van monsterboard.
Ja, komt vooral omdat mijn Ma kunstenares is, ik heb echt teveel museums van binnen gezien.quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:41 schreef Neleos het volgende:
Jij bent behoorlijk klassiek opgeleid, he?
Bedoel je Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing?quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:45 schreef Feldhofer het volgende:
pop, Hmm de glamrockband met de scharen hadden pas een hit, de band en nummer graag?
Neleos +1quote:Op zondag 1 oktober 2006 03:52 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bedoel je Scissor Sisters - I Don't Feel Like Dancing?
Haha, dat is eigenlijk ook een klassieke muziek vraagquote:Op zondag 1 oktober 2006 03:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hoe heet de band van Huub van der Lubbe?
De Dijk is goed uiteraard.quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:03 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Haha, dat is eigenlijk ook een klassieke muziek vraag
De dijk natuurlijk, mag het licht uit?
wie wil Konoha village slopen, en was een lid van de sannin?quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
De Dijk is goed uiteraard.
Maar da's geen klassieke muziek hoor. Feldhofer + 1
Doe nu maar een Naruto vraag![]()
quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:10 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
wie wil de sound village slopen, en was een lid van de sannin?
Ja, maar hoe heet ie ook alweer, die gozer, met die lange tongquote:Op zondag 1 oktober 2006 04:16 schreef Feldhofer het volgende:
hmm, ik maakte ook een foutje, ik bedoelde Konoha village
Gaara is van village of the sand
Juist, orochi......quote:Op zondag 1 oktober 2006 04:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ja, maar hoe heet ie ook alweer, die gozer, met die lange tong
Orochimar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |