Niet alleen de winkel, de website van de leverancier van de wall support noemt mijn tv bij nummer om aan te geven dat het past.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:03 schreef nsfw het volgende:
Even teruggaan naar de winkel dinsdag idd!
Ze moeten wel de waarheid spreken! Of je doet iets verkeerd
Dat staat ook vermeld ja, VESA... Er is ook een adaptor plaatje geleverd wat er tussen zou moeten passen. En dat lijkt ook wel te passen als ik de goede moeren zou hebben die in de TV zou kunnen draaien.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:12 schreef Jackass_ het volgende:
normaal werkt dat allemaal volgens de VESA standaard, dus elke houder past op elke tv. Zelfs mijn pc-tft heeft gaten volgend de VESA standaard.
Je zegt het zelf al. Een ander product.quote:Maar toch wil ik g*dverdomme klagen dat als je iets koopt wat bij een ander product hoort, het gewoon niet past!
beetje kauwgom erbij proppen en klaar is herkauwerquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:24 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat staat ook vermeld ja, VESA... Er is ook een adaptor plaatje geleverd wat er tussen zou moeten passen. En dat lijkt ook wel te passen als ik de goede moeren zou hebben die in de TV zou kunnen draaien.
Oh en nee, ik ga geen gaten in mijn tv boren
Jij snapt er dus duidelijk helemaal geen reet vanquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:19 schreef Dark_Prince het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al. Een ander product.
Heb je wel naar de links gekeken en gelezen wat daar staat? Of lul je altijd maar wat in de ruimte?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:11 schreef Chinless het volgende:
Dat jij nou een prutser ben kunnen wij toch niets aan doen.
Wij snappen het wel, je heb gewoon het verkeerde gekocht
Ik zou het echt geweldig vinden als ik zit te prutsen en zometeen het wel in elkaar kan krijgen. Maar er zitten domweg moeren bij die ik er niet in kan schroeven.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:42 schreef -tK- het volgende:
Het lijkt mij niet dat ze op die vogels website een tv zetten waarop het niet zou passen.
Ik denk dat er of iets vergeten was in het wandsteun pakketje, of dat je zelf zit te prutsen![]()
Toen ik mijn lcd aan die vogels ()moest hangen was het eerst ook even kijken waar wat moest, maar het ging perfect.
Ok, bouten danquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:29 schreef Kanjer het volgende:
Om te beginnen zijn het bouten en geen moeren.
Mijn oplossing zou zijn, naar de kelder lopen, een grote bak bouten e.d. omkeren en de goede erbij zoeken.
Maar ik ben bang dat dat geen optie is?
Ook vervelend, maar ik heb vandaag een HDMI kabel gekocht en die steekt niet zover uit. Tevens zitten er nog kleine busjes bij voor 5mm extra afstand. Maar ik heb geen bouten die passen, wel eentje die bijna past trouwensquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:34 schreef Kanjer het volgende:
[quote]Op zaterdag 30 september 2006 21:30 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ok, bouten danIk moet zeggen, ik heb geen kelder en heel weinig bouten verder. Maar ik wel even gaan kijken, maar dan moeten ze wel net de goede lengte, dikte en schroefdraad hebben. Maar het is wel het proberen waard.
[/quote
Let vooral op de lengte, je wilt niet hebben dat ie door een printplaat heengaat.
Heb hetzelfde gehad met mijn plasma en een universele muursteun, opgelost zoals voorgaande post.
De plasma hing toen keurig 2 cm van de muur, toen bleek dat de scart 2,5 cm uitstaken, was ook leuk...![]()
Volgens de doos klopt het typequote:Op zaterdag 30 september 2006 22:38 schreef Kanjer het volgende:
Je hebt die Samsung besteld...
Heb je zeker het goede type gekregen en niet een ander type?
Had ik laatst met een laptop, bepaald tyype besteld, nieuwer type gekregen...
Ik woon vlakbij, als ik nou wist wat voor boutjes je nodig had...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |