waar staat dat dan dat hij dat beweerd?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:36 schreef arneaux het volgende:
Marcia zegt dat ze alleen heeft liggen kletsen toen ze naakt in bed lag met Rik, Etiënne en Monique.
Etiënne beweert dat hij haar heeft gevingerd. Ik ben geneigd hem te geloven.
Dat heeft hij in de tuin gezegd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
waar staat dat dan dat hij dat beweerd?
Daarom moet ie ook nog even blijvenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:38 schreef breege het volgende:
zeg die e10 is wel bezig geweest zeg... tjee
Doet Tijn niet. De "afspraak" is dat Egbert met Semih gaat praten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:39 schreef arneaux het volgende:
Janine merkt op dat Tijn en Semih gisteren ook al niet hebben gepraat. Ik verwacht eerlijk gezegd ook dat het niet meer gaat gebeuren.
foei....quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daarom moet ie ook nog even blijvenSemih eruit Maandag en Mich mag los gaan
![]()
Bij de tuin van vanmiddag zei die dat maar dat ging over zoenen niet vingeren, er werd nog gevraagd van "en nog verder dan dat?" hij zei van niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
waar staat dat dan dat hij dat beweerd?
Op het moment zelf was die spanning tussen 'éigenlijk wel goed dat ze het doet' en 'wat doet ze dat eigenlijk op een nare, egocentrische manier' al erg tenenkrommend.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me af: doet ze het nu omdat ze zo begaan is met Monique, of doet ze het omdat het een gelegenheid is om punten te scoren als "vrouw met het hart op de juiste plaats"?
Als je jezelf nadien zó omstandig de hemel in prijst, dan verliest het goede optreden van daarvoor veel van z'n glans.
ik heb even terug gelezenquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat heeft hij in de tuin gezegd.
Okay, shoot me.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:46 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb even terug gelezen
jij zegt daar dat etienne zegt gevingerd de andere zeggen gezoend![]()
Misschien dat het kwam omdat iemand in de tuin, weet niet wie, maar volgens mij was het een mannenstem (jongensstem, wat je wilt), het had over een vingerplant.quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:00 schreef Verida het volgende:
Als Janine "beschermend" optreedt t.o.v. Monique, en haar zegt dat ze weer kleren aan moet trekken, en dat ze niet bij tijn moet gaan liggen ed.
Is dat niet ongeveer hetzelfd als Semih, die zegt dat hij liever niet heeft dat zijn vriendin met een string aan het zwembad in duikt, is dat dan ook niet gewoon beschermend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |