Maar dan vraag ik me af: doet ze het nu omdat ze zo begaan is met Monique, of doet ze het omdat het een gelegenheid is om punten te scoren als "vrouw met het hart op de juiste plaats"?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
t Zijn niet haar motiven die slecht zijn, het punt is alleen een beetje dat ze wil dat die motiven erkent worden.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ben blij als zij oprot , kan ik tenminste de streams met geluid aan zetten.![]()
joepie!quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:29 schreef Inca het volgende:
Semih er Maandag uit Micheline op de volgende party los
nee nee eerst semih..quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:29 schreef Nostalgist het volgende:
![]()
[..]
Nog twee nachtjes slapen....
Ze zegt net dat ze overweldigd was en dat ze dan heel stil wordt en alleen maar gaat zitten genieten......Gluren dus......brrrrr. Ik blijf haar eng vinden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:28 schreef breege het volgende:
[..]
ja ik vroeg me af (ik heb het zelf helaas gemist allemaal) was ze er wel bij vanacht ?
Ik denk dat ze inderdaad érg graag haar verhaal kwijt wil. Maargoed haar verhaal is wel tot stand gekomen om haar zorgzaamheid voor Monique.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan vraag ik me af: doet ze het nu omdat ze zo begaan is met Monique, of doet ze het omdat het een gelegenheid is om punten te scoren als "vrouw met het hart op de juiste plaats"?
"Janine, zender afdoen." "Janine moet haar zender afdoen."quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:29 schreef Spablauw het volgende:
Janine, ZENDER CHECKEN!!
NEEEE, LAAAT MAAR!!!!!
Ik had eerlijk gezegd wel wat meer van marlies verwacht... wat een domper zeg...quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze overweldigd was en dat ze dan heel stil wordt en alleen maar gaat zitten genieten......Gluren dus......brrrrr. Ik blijf haar eng vinden.
Haar aktie was goed voor Monique, dat is zo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk dat ze inderdaad érg graag haar verhaal kwijt wil. Maargoed haar verhaal is wel tot stand gekomen om haar care for (kan ff niet op de Nederlandse uitdrukking komen) Monique.
O, begrijp me niet verkeerd hoor, het is wel Queen Janine in haar eigen hoofd. De rest van de bewoners zijn figuranten in deze Big Brother show.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Haar aktie was goed voor Monique, dat is zo.
Maar over haar motief verschillen we dan van mening. Nu ze zo nadrukkelijk zichzelf een medaille op de borst speldt, vermoed ik een opportunistische aktie om punten te scoren ipv dat ze wérkelijk begaan was met Monique. Ze zit volgens mij sowieso ook veel te vol van zichzelf om oprecht om anderen te kunnen geven.
Dat gaat niks uithalen, zij is altijd op haar hoedequote:Op zaterdag 30 september 2006 18:33 schreef n1ek het volgende:
Gooi is een fles tequila in Marlies, dat lijkt me nou lachen![]()
wtf ? waar staat dat ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:36 schreef arneaux het volgende:
Marcia zegt dat ze alleen heeft liggen kletsen toen ze naakt in bed lag met Rik, Etiënne en Monique.
Etiënne beweert dat hij haar heeft gevingerd. Ik ben geneigd hem te geloven.
Mon wist echt niks meer hoor, Tijn heeft haar bijgepraat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:37 schreef dracula100 het volgende:
Marcia was top vannacht en echt ver heen Mo daarintegen weet alles nog dus die speelt zelfs dat ze dronken is.
Marcia is wel gevingert hoor
Ja? Volgens mij beweerde hij in de tuin toch echt dat hij haar had gevingerd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:37 schreef n1ek het volgende:
Etienne beweerde haar gezoend te hebben, niet nog verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |