Als hij dat hoort, kan hij niet meer lachen....quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat pakje sjag geel/blauw ding..
Dan verdient hij een oscar.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:53 schreef Sonique het volgende:
Jeroen is heel goed opgedroogt?
Dat kan niet, dan heeft hij de boel lopen neppen en gedaan alsof hij dronken was...
heet dat zo? ik denk dat dat wel mag omdat er geen klep aan zit, door die klep aan het petje van etienne kun je de helft van zijn gezicht niet zien, en ik denk dat dat het idee is van bb, ze zeggen ook inderdaad niets van die hoofddoek van janine elke morgen ( maar ook daar zit geen klep op)quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:52 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik heb t ook over die truckercap.
ja als je gezien hebt wat hij allemaal naar binne heeft gewerktquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan verdient hij een oscar..
Hoe Jeroen nu ook de avond staat te evalueren, kom op mensen, die jongen is gewoon onbedoeld geniaal.
Dat gebreide ding van Tijn heet gewoon een petje. Dat wat Etiënne nu opheeft is een truckercap en daarmee zat Sabrina vanacht heel de tijd op.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:54 schreef Verida het volgende:
[..]
heet dat zo? ik denk dat dat wel mag omdat er geen klep aan zit, door die klep aan het petje van etienne kun je de helft van zijn gezicht niet zien, en ik denk dat dat het idee is van bb, ze zeggen ook inderdaad niets van die hoofddoek van janine elke morgen ( maar ook daar zit geen klep op)
begreep ik het verkeerd, maar ik heb vannacht dan ook niets gezienquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat gebreide ding van Tijn heet gewoon een petje. Dat wat Etiënne nu opheeft is een truckercap en daarmee zat Sabrina vanacht heel de tijd op.
sabrina liep met die baseball pet van etienne gisteren nacht rond ook zonder iets gehoord te hebbenquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:54 schreef Verida het volgende:
[..]
heet dat zo? ik denk dat dat wel mag omdat er geen klep aan zit, door die klep aan het petje van etienne kun je de helft van zijn gezicht niet zien, en ik denk dat dat het idee is van bb, ze zeggen ook inderdaad niets van die hoofddoek van janine elke morgen ( maar ook daar zit geen klep op)
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:55 schreef arneaux het volgende:
Jeroen :"We hebben ons toch goed gedragen volgens mij, geen grote spullen vernield."
Dan kunnen Semih, Barry, Floris en Rob carpoulen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:00 schreef breege het volgende:
ik zit even stream 1 te kijken, waar semih&micheline gezellig samen aan het ontbijten/lunchen/dineren zijn. En vraag me af wat er zou gebeuren met micheline als semih er maandag avond uit gaat.... vooral wat er dan zou gebeuren bij een volgend feestje...
Het is een moment opname, maar die ogen van semih....quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:58 schreef Ifa het volgende:
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060901/MWSnap6918a.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan kunnen Semih, Barry, Floris en Rob carpoulen.
Zo keek ie tijdens de ruzie vannacht de hele tijd.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:02 schreef breege het volgende:
[..]
Het is een moment opname, maar die ogen van semih....![]()
ja, beetje suggestieve cap die het moment zelf niet goed weergeeft, maar toch...quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:02 schreef breege het volgende:
[..]
Het is een moment opname, maar die ogen van semih....![]()
begrijp ik dat hij dacht dat Sabrina een piemel had ????quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Van de weblog. Er wordt gesuggereerd dat Jeroen homo is, alleen omdat hij de lul van Rik vasthad. Ik vind dit wel érg tendentieus. De situatie was namelijk dat Jeroen dacht dat hij Sabrina aan het betasten was maar dat bleek Rik te zijn die achter haar zat.
HIer is een topic voorquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Van de weblog. Er wordt gesuggereerd dat Jeroen homo is, alleen omdat hij de lul van Rik vasthad. Ik vind dit wel érg tendentieus. De situatie was namelijk dat Jeroen dacht dat hij Sabrina aan het betasten was maar dat bleek Rik te zijn die achter haar zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |