quote:
Op zaterdag 30 september 2006 17:39 schreef Verida het volgende:[..]
ik was een beetje positiever gaan denken, tot hij bij sabrina ging liggen kwijlen en met dat ongelooflijk irritante stemmetje van hem begon zichzelf schoon te praten en weer filosofisch op sabrina begon in te praten, het blijft een kwal
Ik herinner me de leugens over zijn vriendin: eerst heeft hij er geen, dan weer wel. Het verhaal met het kind dat hij verwekt zou hebben en hem zoooo veel pijn deed. (nooit meer wat van gehoord). Überhaupt vaker van die kleine leugentjes.
Vanacht is dronken, maar beseft dat hij op moet passen wat hij zegt. Hiij suggereert dat hem geweld boven het hoofd hangt, van een neo-nazi scene die hem in zijn greep heeft. Echter... geen zorgen maakt hij zich over de uitspraken die hij gedaan heeft over die vrienden, nog voelt hij zich geremd om een quasi comming-out met Rik te spelen.
'k weet ut niet...Laatst nog die uitspraak tegen Jeroen dat hij voor het spel nu sabrina moest gebruiken.
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.