O ik heb in bezopen toestand ergere dingen gedaan. Echt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En toen deed je je ogen open en keek je in de glinsterende ogen van .......................
HILDE..![]()
![]()
Nou juist inderdaad. En weet je, het klinkt echt fokkin cliche maar mama heeft áltijd gelijk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkele ouder is die zegt: ga jij maar fijn stappen en zoek dan gelijk even een lekkere junk.
Ik durf zelfs te zeggen dat als je kinderen oud genoeg zijn om iets om iemand te gaan zoeken, dat je dan als ouders alleen maar heel dankbaar kunt zijn als ze met een normaal iemand thuiskomen. Je hebt er als ouder gewoon niets over te zeggen, alleen maar te hopen dat het beetje gezond verstand dat jij hoopt erin gebracht te hebben zal boven komen drijven.
me tooquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Etienne zal het vast nog wel even moeilijk krijgen.
Ik denk nu wel een stukje positiever over hem btw.
Zoiets als bij je schoonouders die je net 1 avond kent de slaapkamer binnenstappen (midden in de nacht na het stappen), stuikelen over iets, over de schoonmama heenvallen, opstaan, keihard sorry roepen en weer vertrekken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
O ik heb in bezopen toestand ergere dingen gedaan. Echt.
Bij mij ook.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Semih en hij zijn onderhand omgewisseld op mn 'favorietenlijstje'.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vertel, vertel, Dat internet alles opslaat is schromelijk overdrevenquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:36 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
ik was een beetje positiever gaan denken, tot hij bij sabrina ging liggen kwijlen en met dat ongelooflijk irritante stemmetje van hem begon zichzelf schoon te praten en weer filosofisch op sabrina begon in te praten, het blijft een kwalquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Etienne zal het vast nog wel even moeilijk krijgen.
Ik denk nu wel een stukje positiever over hem btw.
Omfg. Dat verhaal was écht nasty.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:40 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia...... Niet alle details.....
ik sluit me hier volledig bij aan... ik word toch zoquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:39 schreef Verida het volgende:
[..]
ik was een beetje positiever gaan denken, tot hij bij sabrina ging liggen kwijlen en met dat ongelooflijk irritante stemmetje van hem begon zichzelf schoon te praten en weer filosofisch op sabrina begon in te praten, het blijft een kwal
Marcia wilde écht alles proeven idd.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:42 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia geeft ook een verklaring : Er waren zoveel lekkere drankjes....Je wilt toch alles proeven....
Hij heeft je gehoord...quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:41 schreef Verida het volgende:
etienne flikker met je vette kop uit dat bed, het is net verschoond omdat jullie er de hele nacht in hadden liggen stinken.
hij hoorde jequote:Op zaterdag 30 september 2006 17:41 schreef Verida het volgende:
etienne flikker met je vette kop uit dat bed, het is net verschoond omdat jullie er de hele nacht in hadden liggen stinken.
waar kan ik hem afleveren ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:43 schreef Nostalgist het volgende:
Egbert wil een zak over zijn hoofd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |