De volwassen wereld zal dan nog een paar keer voor je gaan tegenvallen,je weet nooit wat er gaat gebeuren en over de keuzes van je eventuele kinderen heb je zelf weinig te vertellen,neem dát maar gewoon aan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou. Ik ben 22.. Kijk, ik hoef zélf zowieso geen kinderen maar overal hoor ik altijd, wacht maar tot je ouder bent. Nagoed, mocht het toch gebeuren dat komt zon junk er gewoon niet in. Jammer dan voor die gast, jammer voor mn dochter maar ze zal me dankbaar zijn. Iedereen heeft zijn eigen problemen en dat is genoeg.
en het hypothetische geval van een dochter die zelf junk wordt, ook gewoon de deur wijzen??quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:28 schreef Addi het volgende:
[..]
De volwassen wereld zal dan nog een paar keer voor je gaan tegenvallen,je weet nooit wat er gaat gebeuren en over de keuzes van je eventuele kinderen heb je zelf weinig te vertellen,neem dát maar gewoon aan.
Precies, want ook al zeg je (niet jij maar arneaux in dit geval) die junk komt er bij mij niet in, neemt niet weg dat ze toch met hem om kan blijven gaan, sterker nog, bij hem intrekt. Dus dat gebeurt mij nooit is iets te sterk, maar ok,quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:28 schreef Addi het volgende:
[..]
De volwassen wereld zal dan nog een paar keer voor je gaan tegenvallen,je weet nooit wat er gaat gebeuren en over de keuzes van je eventuele kinderen heb je zelf weinig te vertellen,neem dát maar gewoon aan.
Begrijp me niet verkeerd. Ik ga mn kinderen niets verbieden óm het verbieden. Maarja goed, ik wil gewoon niet dat mn dochter met 1 of andere junk omgaat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:28 schreef Addi het volgende:
[..]
Er zijn genoeg ouders die dat doenquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:29 schreef Verida het volgende:
[..]
en het hypothetische geval van een dochter die zelf junk wordt, ook gewoon de deur wijzen??
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:29 schreef n1ek het volgende:
Marcia: Ik heb geen vriend meer, mn pa geen baan meer
Tijn: E10 staat op de vip lijst voor elke gaytent.
En toen deed je je ogen open en keek je in de glinsterende ogen van .......................quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:25 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat moet ik Tijn wel nageven. En een Monique die lekker makkelijk wordt met wat drank erin en een Marcia die bij hem in bed kruipt (en Marlies als ie zou willen), zelf wat drank op en zich dan toch netjes blijven gedragen.
Ik heb geen enkele beheersing meer met alcohol. Camera's of niet, als er eentje bij me in bed zou kruipen.
Weet je wat het is. Ik zeg nú ; ze gaat gedwongen naar een gesloten inrichting en kickt maar af, simple as that. In het eggie weet ik ook wel dat dat niet gaat gebeuren. Maargoed, deze discussie is van een andere orde en gaat mijn pet te boven, simpelweg omdat ik alleen vanuit een hypothese kan denken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:29 schreef Verida het volgende:
[..]
en het hypothetische geval van een dochter die zelf junk wordt, ook gewoon de deur wijzen??
weet etienne al dat hij rik een handje heeft geholpen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Dit napraten is altijd zo ontzettend leuk
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:31 schreef flugeltje het volgende:
Dit napraten is altijd zo ontzettend leuk
Etienne zal het vast nog wel even moeilijk krijgen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:29 schreef schatje het volgende:
Etiënne en Sabrina praten bij.
Ik denk dat er geen enkele ouder is die zegt: ga jij maar fijn stappen en zoek dan gelijk even een lekkere junk.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd. Ik ga mn kinderen niets verbieden óm het verbieden. Maarja goed, ik wil gewoon niet dat mn dochter met 1 of andere junk omgaat.
Sorry als ik wat ongenuanceerd kan overkomen, en natuurlijk je hebt gelijk, mijn kinderen leven de eigen leven. Ik zal t alleen nog moeten inzien maar daarvoor ben ik nu gewoon nog te jong/onervaren.
Sterker nog, hij vroeg of hij de enige was geweestquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:32 schreef Coraatje het volgende:
[..]
weet etienne al dat hij rik een handje heeft geholpen?
Semih en hij zijn onderhand omgewisseld op mn 'favorietenlijstje'.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Etienne zal het vast nog wel even moeilijk krijgen.
Ik denk nu wel een stukje positiever over hem btw.
Ik moet eerlijk toegeven: ik ookquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:34 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Etienne zal het vast nog wel even moeilijk krijgen.
Ik denk nu wel een stukje positiever over hem btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |