hoezo niet? Marlies is de enige die in dit huis eerlijk is, ze is rechtvaardig, eerlijk, lief, charmant, medelevend ...ach tis gewoon een kanjer!quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Das nog even afwachten. Niet dat ik nou denk dat ze zwanger is, maar de regel Marlies zegt dat het niet zo is dus is het niet zo gaat niet op voor mij.
Nog één met Marlies aandelenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo niet? Marlies is de enige die in dit huis eerlijk is, ze is rechtvaardig, eerlijk, lief, charmant, medelevend ...ach tis gewoon een kanjer!
Waar zijn die te koop ?quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo niet? Marlies is de enige die in dit huis eerlijk is, ze is rechtvaardig, eerlijk, lief, charmant, medelevend ...ach tis gewoon een kanjer!
Het heeft ook totaal geen zin een discussie aan te gaan die je niet eens aan kunt gaan. Het zou hetzelfde zijn als dat je een discussie met me aan zou gaan en zou stellen dat de aarde plat is!quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nog één met Marlies aandelen![]()
Maar deze discussie ga ik niet meer aan met jullie![]()
Je was 2 x een h vergetenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo niet? Marlies is de enige die in dit huis heerlijk is, ze is rechtvaardig, heerlijk, lief, charmant, medelevend ...ach tis gewoon een kanjer!
Wacht maarquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het heeft ook totaal geen zin een discussie aan te gaan die je niet eens aan kunt gaan. Het zou hetzelfde zijn als dat je een discussie met me aan zou gaan en zou stellen dat de aarde plat is!![]()
*zuct*quote:
en schijnbaar ook bij Marrijequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
Het shag experiment is blijven hangen bij Jeroen....
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
en schijnbaar ook bij Marrije![]()
Terwijl Egbert nog zó zei: ik val je niet aan, ik lok je uit je tent.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:31 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen voelt zich toch wel aangevallen door Egbert....
Dan moet Egbert gewoon zeggen dat hij 'm niet aanvalt, dat gelooft Jeroen dan toch wel.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:31 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen voelt zich toch wel aangevallen door Egbert....
Ik vraag het me af, zijn diadeempje moet natuurlijk nog wel staan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:32 schreef Nostalgist het volgende:
Zou Tiennetje wel een ander kapsel krijgen nu ?
Egbert deed het ook wel oprecht, inderdaad, maar dit is dus wel blijven hangen na een nacht doortrekken met drank....quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Terwijl Egbert nog zó zei: ik val je niet aan, ik lok je uit je tent.
Waarschijnlijk een wat korter kapsel zodat Rik t goed kan zien als Etiënne 'm pijpt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:32 schreef Nostalgist het volgende:
Zou Tiennetje wel een ander kapsel krijgen nu ?
Precies! De aarde is toch rond, net als een pannekoek!quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het heeft ook totaal geen zin een discussie aan te gaan die je niet eens aan kunt gaan. Het zou hetzelfde zijn als dat je een discussie met me aan zou gaan en zou stellen dat de aarde plat is!![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een wat korter kapsel zodat Rik t goed kan zien als Etiënne 'm pijpt..
Volgens mij was het een one night stand van sletje Etienne, hoor....quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een wat korter kapsel zodat Rik t goed kan zien als Etiënne 'm pijpt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |