Goeie vraag Verida, maar wil je 'm in dit topic stellen? => PoolParty Aftermath!! Praat hier over het feest van vannachtquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:00 schreef Verida het volgende:
Als Janine "beschermend" optreedt t.o.v. Monique, en haar zegt dat ze weer kleren aan moet trekken, en dat ze niet bij tijn moet gaan liggen ed.
Is dat niet ongeveer hetzelfd als Semih, die zegt dat hij liever niet heeft dat zijn vriendin met een string aan het zwembad in duikt, is dat dan ook niet gewoon beschermend?
Bij Semih is het de bedoeling zechzelve te beschermen! Janine beschermt Monique echt, maar heeft wel een dubbele agenda.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:00 schreef Verida het volgende:
Als Janine "beschermend" optreedt t.o.v. Monique, en haar zegt dat ze weer kleren aan moet trekken, en dat ze niet bij tijn moet gaan liggen ed.
Is dat niet ongeveer hetzelfd als Semih, die zegt dat hij liever niet heeft dat zijn vriendin met een string aan het zwembad in duikt, is dat dan ook niet gewoon beschermend?
Zo kan je het inderdaad ook zien. Het is alleen meer de manier waarop het gebeurt door Semih waaraan mensen aanstoot nemen. Als hij t in een mooi jasje zou stoppen zou niemand erover vallen, toch?quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:03 schreef Verida het volgende:
Ik vind het beschermen van Micheline door Semih ook eigenlijk gewoon vertederend. Hij is zich gisterenavond waarschijnlijk als een van de weinigen bewust geweest van de camera's en van hetgeen BB met de beelden zou kunnen doen.
zal ik doen, maar op ik doelde wel degelijk op de streams van dat moment( of misschien ietsjes eerder) toen Sjaan semihs gedrag zat af te kraken bij Moniquequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:03 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Goeie vraag Verida, maar wil je 'm in dit topic stellen? => PoolParty Aftermath!! Praat hier over het feest van vannacht
Dan blijft de COS alleen voor de streams van dít moment
Okay, maar als je er een echte goeie discussie over wilt voeren is een apart topic wellicht een optie. Deze discussie is vandaag al een paar keer voorbij gekomen, lijkt mij dus wel een onderwerp wat een eigen topic verdiend...quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:05 schreef Verida het volgende:
[..]
zal ik doen, maar op ik doelde wel degelijk op de streams van dat moment( of misschien ietsjes eerder) toen Sjaan semihs gedrag zat af te kraken bij Monique
Iemand grapte (!) dat Etienne Marcia gevingerd zou hebben.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien dat het kwam omdat iemand in de tuin, weet niet wie, maar volgens mij was het een mannenstem (jongensstem, wat je wilt), het had over een vingerplant.
je hebt helemaal gelijk, ga daar ook wel even postenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, maar als je er een echte goeie discussie over wilt voeren is een apart topic wellicht een optie. Deze discussie is vandaag al een paar keer voorbij gekomen, lijkt mij dus wel een onderwerp wat een eigen topic verdiend...
Je mag ook een los topic openen hoor, is een goeie discussiequote:Op zaterdag 30 september 2006 19:10 schreef Verida het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, ga daar ook wel even posten
Alsof Marlies eerlijk zou zijn tegen Sjaanquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
Janine, ik ben vandaag ongesteld geworden. Marlies: Ja, oh, ik hoop dat ik dat dan ook snel krijg.
Rik : kun je zwanger zijn? Marlies : Nee. Ik heb het een week voordat ik het huis inkwam voor het laatst gehad. En in die week heb ik geen sex gehad .
quote:
Heb jij aandelen Marlies?quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:12 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een rare reacties..... Tuurlijk zou ze eerlijk zijn. Waarom niet ?????
Marlies is dus niet zwanger !
tenzij het in de streams op dat moment voorkomt ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Okay, maar als je er een echte goeie discussie over wilt voeren is een apart topic wellicht een optie. Deze discussie is vandaag al een paar keer voorbij gekomen, lijkt mij dus wel een onderwerp wat een eigen topic verdiend...
Das nog even afwachten. Niet dat ik nou denk dat ze zwanger is, maar de regel Marlies zegt dat het niet zo is dus is het niet zo gaat niet op voor mij.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:12 schreef Nostalgist het volgende:
Wat een rare reacties..... Tuurlijk zou ze eerlijk zijn. Waarom niet ?????
Marlies is dus niet zwanger !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |