Ik wil nou wel eens écht weten wat er aan de hand is met die gast. Egbert heeft zo'n afkeer van die jongen. Ik kan me niet voorstellen dat dat op lucht is gebasseerd bij Egbert.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
Floris staat er niet om te springen om Marcia zo te zien...Zegt ze zelf
Tijn zal het waarschijnlijk anders dan een fysieke steun uitleggen.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:18 schreef flugeltje het volgende:
Moon: "Ik ga je nooit meer loslaten, ik voel me écht ellendig"
Wat bedoelt ze daar nou mee??
Nee joh, die ligt dan vast een of ander wijf te neuken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:19 schreef breege het volgende:
het lijkt me mooi als rob vanavond nog even langs komt...
Zou jij het fijn vinden dat jouw dochter met een junk gaat ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wil nou wel eens écht weten wat er aan de hand is met die gast. Egbert heeft zo'n afkeer van die jongen. Ik kan me niet voorstellen dat dat op lucht is gebasseerd bij Egbert.
Hij is zwaar drugsverslaafd (geweest?) en hij wil het beste voor zijn dochter, dus niet datquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik wil nou wel eens écht weten wat er aan de hand is met die gast. Egbert heeft zo'n afkeer van die jongen. Ik kan me niet voorstellen dat dat op lucht is gebasseerd bij Egbert.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee joh, die ligt dan vast een of ander wijf te neuken.
JA, had eggie nu zitten schijten en niet doorgetrokken? Of was het alleen de lucht?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:20 schreef breege het volgende:
monique heeft even een reality check....
of beter, dat hij maandag in de live uitzending even langskomtquote:Op zaterdag 30 september 2006 17:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee joh, die ligt dan vast een of ander wijf te neuken.
Dat zou bij mij niet gebeuren. Nooit.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zou jij het fijn vinden dat jouw dochter met een junk gaat ?![]()
volgens mij alleen de lucht...quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
JA, had eggie nu zitten schijten en niet doorgetrokken? Of was het alleen de lucht?
Ik dacht opgevangen te hebben dat ie van de drugs af was? Niet dus?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zou jij het fijn vinden dat jouw dochter met een junk gaat ?![]()
Omdat je geen kids hebt?quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat zou bij mij niet gebeuren. Nooit.
Zeg nooit nooit. Tenzij je geen dochter hebt / zult krijgen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:23 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat zou bij mij niet gebeuren. Nooit.
Dat moet ik Tijn wel nageven. En een Monique die lekker makkelijk wordt met wat drank erin en een Marcia die bij hem in bed kruipt (en Marlies als ie zou willen), zelf wat drank op en zich dan toch netjes blijven gedragen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 17:17 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia heeft gezegd tegen Tijn dat ze van hem houdt
Nou. Ik ben 22.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |