nou het erge was ze haden het wel. het was weegspelleje van het kruidvat voor buurjongetjequote:Op zaterdag 30 september 2006 17:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat hadden ze niet meer ?
Misschien dat ik je dat regelen kan. Van de vrachtwagen gevallen.
en toch vinden mensen het vriendelijker als je gaat kijken voor ze. dus gewoonquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:05 schreef Maikuuul het volgende:
Dat vragen ook mensen aan mij.
Hebben jullie dat niet meer ?
Nee, want ze vullen altijd alles gans bij.
Kan je niet ff kijken ?
Nee want ik weet toch dat het er niet ligt.
Oke
Mij geloofden ze vroeger wel direct als ik zei dat het er niet meer wasquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:05 schreef Maikuuul het volgende:
Dat vragen ook mensen aan mij.
Hebben jullie dat niet meer ?
Nee, want ze vullen altijd alles gans bij.
Kan je niet ff kijken ?
Nee want ik weet toch dat het er niet ligt.
Oke
Owja dat doe ik ook soms, bij de vervelende gare mensen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
en toch vinden mensen het vriendelijker als je gaat kijken voor ze. dus gewoon
even het magazijn in lopen, ouwehoeren met collega's daar en dan weer terug naar
de klant om te vertellen dat het echt op is.
Ja ! en dan gaat het zo van: meneer weet u misschien of ze dat nog hebben ? ik heb het aan die jongen daarachter gevraagd en die zei dat het er niet was.quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:36 schreef Gluckskafer het volgende:
Of mensen die vakkenvullers niet gelovengaan ze het eerst aan een vakkenvuller vragen en die zegt dat het er niet meer is.
En vervolgens vragen ze het nog een keer aan de chef die rondloopt.
chef: tuurlijk meneer, we zetten het liefst het hele magazijn vol spullen die we in de winkel zo kunnen verkopenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja ! en dan gaat het zo van: meneer weet u misschien of ze dat nog hebben ? ik heb het aan die jongen daarachter gevraagd en die zei dat het er niet was.
Chef:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |