Ook al weet je dat je eigenlijk errrug veel geld betaalt en het bij de gemiddelde winkel net zo goed is, geil ik toch op merkkleding...
Zodoende koop ik dus vaak bij winkels als Mode D'employ, Invieto en de Bonnoterie en zo...
Ik vind het toch leuker als het van een bepaald merk is, en je kan lullen wat je wil, het is WEL kwaliteitskleding en ze hebben altijd als eerste de nieuwste leuke dingen, waar de B merken er pas 1 of 2 jaar later erachteraan hobbelen.
Mijn favo's zijn:
-Energy
-Diesel
-Replay
-Versace
-Armani
-Mexx
-DKNY
-Calvin Klein
-G-sus
Jullie?
quote:Energy en G-sus zijn meer stapkleding... meestal ook erg felle kleuren en aparte dingen. Dat trek ik aan als ik ga stappen naar een club of bv in de zomer als we gaan terassen of feesten of zo.
Op vrijdag 04 januari 2002 13:45 schreef IJskast het volgende:
Ik meld me!maar hoe durf je Energy en G-sus in datzelfde rijtje te zetten dat rijmt niet echt!
De andere merken zijn wat netter en wat ingetogener, en die trek ik dus bv op me werk aan, of als ik gewoon door de weeks bezig ben of zo.
Maar...is het merkgeil zijn erg...of niet??
Ik weet wel dat als ik een trui zie voor 100 euro, en ergens anders is een zelfde soort trui 150 euro, maar met merkje, dan neem ik die merktrui...
GANT
Arrow
River Woods
Marlboro Classics
McGregor
Paul & Shark
Hilfiger
Polo jeans
...kan nog wel ff doorgaan
ben niet bewust op merk bezig...vindt dat een beetje ver gaan. Vooral als er op zo'n trui heel groot het merk staat afgebeeld..ja..dan koop je het echt voor het merk: 'kijk mij nou' ...
nee...als iets mooi is, dan weeg ik eerst prijs af en dan zie ik wel ..
merk kijk ik nooit naar...
quote:heel groot merk erop is ook niet mooi, maar klein logootje op trui ofzo vind ik altijd wel mooi...
Op vrijdag 04 januari 2002 14:07 schreef TheFrankey het volgende:
nee...ben niet bewust op merk bezig...vindt dat een beetje ver gaan. Vooral als er op zo'n trui heel groot het merk staat afgebeeld..ja..dan koop je het echt voor het merk: 'kijk mij nou' ...
nee...als iets mooi is, dan weeg ik eerst prijs af en dan zie ik wel ..
merk kijk ik nooit naar...
quote:Waarom?
Op vrijdag 04 januari 2002 14:08 schreef BobRooney het volgende:[..]
maar klein logootje op trui ofzo vind ik altijd wel mooi...
V.
Ralph Lauren
Hugo Boss
French Connection
Paul Smith
Nautica
YSL
Paul & Shark
Gant
Pringle
Enz.
quote:Weet ik eigelijk niet daar zit ik nu dus ook over na te denken, het is niet zo dat ik zoiets heb van stoer, ik loop met merkje op me trui ofzo.
Op vrijdag 04 januari 2002 14:09 schreef Verbal het volgende:[..]
Waarom?
V.
quote:weet jij waarom ?
Op vrijdag 04 januari 2002 14:12 schreef Hubo het volgende:
*meldtRalph Lauren
Hugo Boss
French Connection
Paul Smith
Nautica
YSL
Paul & Shark
Gant
Pringle
Enz.
quote:Maar waarom vind je dat merkje op je trui dan wel mooi?
Op vrijdag 04 januari 2002 14:14 schreef BobRooney het volgende:[..]
Weet ik eigelijk niet daar zit ik nu dus ook over na te denken, het is niet zo dat ik zoiets heb van stoer, ik loop met merkje op me trui ofzo.
V.
quote:misschien vind ik het logootje gewoon mooi eruit zien ...en waarom mooi...dat weet ik niet...
Op vrijdag 04 januari 2002 14:18 schreef Verbal het volgende:[..]
Maar waarom vind je dat merkje op je trui dan wel mooi?
V.
quote:Omdat het net dat beetje extra geeft.
Op vrijdag 04 januari 2002 14:09 schreef Verbal het volgende:[..]
Waarom?
quote:Okee, ik snap dat mensen merkkleding mooi of belangrijk vinden (al zegt meer dan de helft van de merken die jullie noemen mij geen ene donder).
Op vrijdag 04 januari 2002 14:28 schreef X-Ray het volgende:[..]
Omdat het net dat beetje extra geeft.
Maar waarom is dat merkje op die trui dan zo belangrijk?
Puur status?
Is de kwaliteit of het model of de trui an sich niet voldoende?
V.
toen ik nog een yppy'tje was, had ik een trui met groot 'naf naf' erop en die wilde ik niet aan
quote:Ik ben niet merkgeil maar ik ben 't wel met de "merkers" eens dat zo'n logo wel goed kan staan.. niet eens om 't logo ofzo maar meer omdat 't goed staan.
Op vrijdag 04 januari 2002 14:31 schreef Verbal het volgende:[..]
Okee, ik snap dat mensen merkkleding mooi of belangrijk vinden (al zegt meer dan de helft van de merken die jullie noemen mij geen ene donder).
Puur status?
V.
Ik heb ook wel 't een en andere aan merken in m'n kast hangen maar zeker niet bewust. Ik koop iets omdat ik 't mooi vind en heb dan geen zin om door te kijken.
quote:Mwoah...een beetje wel.
Op vrijdag 04 januari 2002 14:31 schreef Verbal het volgende:[..]
Okee, ik snap dat mensen merkkleding mooi of belangrijk vinden (al zegt meer dan de helft van de merken die jullie noemen mij geen ene donder).
Puur status?
quote:Jawel, maar het logo hoort bij het model en het uiterlijk.
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 14:37 schreef hoihepiet het volgende:Ik ben niet merkgeil maar ik ben 't wel met de "merkers" eens dat zo'n logo wel goed kan staan.. niet eens om 't logo ofzo maar meer omdat 't goed staan.
quote:Ik leg mij er denk ik maar gewoon bij neer dat ik dat niet snap
Op vrijdag 04 januari 2002 14:37 schreef X-Ray het volgende:Jawel, maar het logo hoort bij het model en het uiterlijk.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |