quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:59 schreef Blue Thunder het volgende:
ga je bij je ouders wonen.. doen die het voor je...
quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:59 schreef Blue Thunder het volgende:
ga je bij je ouders wonen.. doen die het voor je...
Ik ken hetquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:11 schreef Biancavia het volgende:
Nodig je moeder uit om een kopje koffie te komen drinken.
Zodra ze ziet hoe rommelig het is staat ze binnen de kortste keren je afwas weg te werken, je vloer te stofzuigen en met een beetje geluk sopt ze je toilet ook nog even uit.
als je je niet druk maakt om een bietje zooi, is het nog minder werkquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:10 schreef sillvana het volgende:
Als je nou elke dag een beetje in huis doet de hele week lang dan hoef je niet het weekend het alleen maar bij te houden en dan is het niet zoveel werk
Zo dom ben jij he :s Neem een vriendin ofzo :Squote:Op zaterdag 30 september 2006 11:54 schreef dfens het volgende:
Ondanks dat je weekend hebt kun je dan alsnog huishouden gaan doen
Mijn klacht: huishouden is kut.
Die hadden we, maar ze kreeg slijmbeursontstekingquote:Op zaterdag 30 september 2006 12:31 schreef Susie het volgende:
Neem een schoonmaakster.
Die twee van mij zijn ook zo hulpvaardig, altijd leuk om te zien hoe zij nog enige verbetering aan kunnen brengen als jij denkt dat de boel zo wel netjes is.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:30 schreef Bayswater het volgende:
mijn hond ruimt altijd alles op![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:45 schreef PeZu het volgende:
huw een geimporteerde thaise
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |