Heb jij al geslapen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat doe ik al sinds ik de streams aanzette vanmorgen![]()
Jaja, dat bedoelde ik toen jij zei tis al laat, ik zei tis al vroeg. Ik heb netjes de hele nacht geslapen, vanmorgen de streams aangezwengeld en yes, Eg en Jeroen. Etjen ging toen net tussen Sab en Rik liggen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij al geslapen?![]()
Thats my cue![]()
![]()
pffffquote:Op zaterdag 30 september 2006 08:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jaja, dat bedoelde ik toen jij zei tis al laat, ik zei tis al vroeg. Ik heb netjes de hele nacht geslapen, vanmorgen de streams aangezwengeld en yes, Eg en Jeroen. Etjen ging toen net tussen Sab en Rik liggen.
Ik zei het een uur geleden al, de huilfase voor Eg en Jeroen zit eraan te komen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij gaat janken....
Haha. Ik ben allang blij dat nu de weekopdracht is afgelopen er toch nog mensen wakker zijn om 07.00 uur smorgens.quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
pffffWatje. Ik heb nog niet geslapen en komt er nu ook niet meer van.
Sorry hoorquote:Op zaterdag 30 september 2006 08:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zei het een uur geleden al, de huilfase voor Eg en Jeroen zit eraan te komen.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 08:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij gaat janken....
Edit: Maar dat zei Marrije een uur geleden al...
Zo bedoelde ik het nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 08:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry hoor![]()
Heb mijn post al aangepast![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |