abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 januari 2002 @ 00:21:14 #26
15955 Cybercopje
Now entering Belgie
pi_2729382
quote:
Op maandag 07 januari 2002 00:08 schreef TripleM het volgende:
Tja, eigenlijk past ie hier niet tussen want het is geen domme actie van mezelf, maar het is wel een ontzettend domme actie:

Een paar jaar geleden was een secretaresse, correctie een DOMME secretaresse, van een klant van ons aan het tekstverwerken met de pas aangekochte Word. Een paar mensen hadden het nog maar op hun pc staan, de rest van het bedrijf werkte nog op de netwerkversie van WP.

Hoe ze het voor elkaar heeft gekregen vraagt iedereen zich nu nog af, maar ze heeft wp.exe ingeladen in Word (jaja) en vervolgens dik 2600(!) pagina's aan 'rare tekentjes' zitten deleten, om vervolgens wp.exe weer op te slaan. Daar is ze dus gewoon 3 uur mee bezig geweest!!! Vervolgens kon niemand WP meer gebruiken en uiteraard mochten we toen langskomen.. Errug slim..

Verfijn je uitleg snap hem nie
It's me..... Cyber
pi_2730044
Na een nachtje stevig doordrinken ongeveer 6 uur te vroeg wakker worden omdat je moe pisse.. snel een t-shirt van de grond rapen om aan te trekken omdat et nogal koud is.. na een paar minuten tevergeefs proberen om dat t-shirt aan te trekken maar besluiten dat ie et gewoon niet meer doet Vervolgens maar in de kou gaan pissen en weer gaan slapen.. paar uur later in een wat "heldere" staat wakker worden en ondekken dat je hebt proberen een kussesloop aan te trekken

[Dit bericht is gewijzigd door -Ma3stro- op 07-01-2002 01:34]

maandag 7 januari 2002 @ 01:34:27 #28
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_2730097
Vlak voor een hele belangrijke presentatie voor de board (halfjaarcijfers) nog ff een bekertje water uit zo'n watercooler halen, deed dit met iets teveel kracht waardoor het kraantje afbrak en een ijskoude straal water in mijn kruis kreeg (wat tijdens de presentatie duidelijk te zien was, alleen leek het net of ik in mijn broek had gezeken; kon de plek ook niet met mijn kolbertje 'bedekken').
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_2730123
Een mooi verhaal voor me in de bus. Dus helaas geen domme actie van mezelf.

Ik ving het volgende gesprek op..

Ja ik heb een virus op mijn computer (waarschijnlijk dos). Ik keek in een folder en er stond alleen . en .. Dus ik typ in "del ." en er gebeurt niets. Daarna "del .." en er zijn ineens een heleboel bestanden weg.

Toen kon ik mijn lachen maar net inhouden.

Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_2730130
quote:
Op maandag 07 januari 2002 01:34 schreef static het volgende:
Vlak voor een hele belangrijke presentatie voor de board (halfjaarcijfers) nog ff een bekertje water uit zo'n watercooler halen, deed dit met iets teveel kracht waardoor het kraantje afbrak en een ijskoude straal water in mijn kruis kreeg (wat tijdens de presentatie duidelijk te zien was, alleen leek het net of ik in mijn broek had gezeken; kon de plek ook niet met mijn kolbertje 'bedekken').
*proest*

#geen
  maandag 7 januari 2002 @ 01:39:35 #31
15080 static
pi_2730141
quote:
Op maandag 07 januari 2002 01:38 schreef DuchessX het volgende:

[..]

*proest*

Nu kan ik er ook wel om lachen, maar toen niet zo...
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_2730179
quote:
Op maandag 07 januari 2002 01:34 schreef static het volgende:
das wel een heel erg clasieke.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  maandag 7 januari 2002 @ 01:45:52 #33
15080 static
pi_2730199
quote:
Op maandag 07 januari 2002 01:43 schreef Miesjel het volgende:

[..]

das wel een heel erg clasieke.

Hou maar op, krijg weer helemaal een trauma...
pi_2730203
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 15:40 schreef _Spike het volgende:

[..]

Toevallig van de week ook weer. Wéér een lekker band. Goh, toevallig, wéér ongeveer op hetzelfde plekje.
Mijn pa: heb je de buitenband gecontroleerd?
IK: ja, dat heb ik de vorige keren ook al gedaan.
Hij gelooft me natuurlijk meteen en vindt na 3secs een stukje ijzer in mun buitenband *doh*

Dit heb ik elke dag
Neuj
pi_2730207
quote:
Op maandag 07 januari 2002 01:45 schreef static het volgende:

[..]

Hou maar op, krijg weer helemaal een trauma...

Okay...

*PROEST*

maandag 7 januari 2002 @ 01:47:25 #36
15080 static
pi_2730218
quote:
Op maandag 07 januari 2002 01:46 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Okay...

*PROEST*

Ook stiekem gniffelend als ik het terugzie
  maandag 7 januari 2002 @ 06:38:35 #37
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_2730743
In je broek plassen geeft tenminste nog een warm gevoel
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 10 februari 2004 @ 17:14:37 #38
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_17064042
Oeroud topic, maargoed:
Zonet moest ik me fiets ophalen bij de fietsenmaker, dus ik met fiets van me zus naar fietsenmaker, en met die andere fiets aan de hand terug. Windje mee, flink tempo maken, kom ik bij een kruispunt, dus ik wil remmen, herinner ik me ineens dat die rem het niet meer doet (kabeltje afgebroken). Ik op volle snelheid op kruispunt af, met auto's en al, dus ik moest wel even stoppen. Ik gooi m'n fiets, net bij de fietsenmaker vandaan aan de kant, zodat ik met die arm de andere rem kan inknijpen. Maar ik gooi de fiets nogal lomp en hup, fiets over het hekje heen de vijver er naast in. Tot slot beuk ik ook nog eens met de fiets van me zus tegen een verkeerspaaltje op, omdat ik anders een (rijdende) oto had geraakt.

Slag in het voorwiel van me zus en me eigen fiets drijfnat uit de vijver mogen vissen. Meteen even terug gegaan naar de fietsenmaker; hij mag nu ook eventjes de voorrem repareren.

Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
pi_17065020
Domme Dingen, Ha Ha.. Het enige domme dat ik doe is dat ik me nergens voor schaam... Het leven is veel te relaxed om je te schamen om de paar dingen die je echt fout doet. Plus in de meeste gevallen gebeurt het niet opnieuw.. Ik ben laatst gedumpt voor een vrouw die vier keer zoveel weegt als ik.. Dom? Weet niet, vernederend? Zeker.. Grr.. klus die vetklomp rauw..
Propaganda is the breeding ground for mass stupidity, mass stupidity is a plague to modern society, modern society is inextricably bound to propaganda. Why don't you just scrape the safety labels off of everything and let these problems solve themselves..
pi_17070681
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 17:45 schreef Ayanthrax het volgende:
Grr.. klus die vetklomp rauw..
Oefen dan eerst ff op een pakje boter.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  dinsdag 10 februari 2004 @ 21:55:21 #41
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_17072471
quote:
Op vrijdag 4 januari 2002 14:57 schreef Brunswijk het volgende:
Gooide een peuk weg door het kelder raam van de sporthal bij ons, 15 minuten later gehele complex in de fik.

Welke idioot slaat er nou dode bladeren op in een kelder

welke idioot gooit er nu een brandende kankerstok naar buiten of binnen?
pi_17077428
Nieuwe mountainbike kopen, en 200 meter na het verlaten bij de fietsenmaker al op je bek pleuren met de fiets omdat die kutklinkers in de bocht wel erg glad waren. En de banden waren natuurlijk ook niet wat ik gewend was dus ik kon niet mooi plat de bocht door
  woensdag 11 februari 2004 @ 10:20:31 #43
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_17081134
Hihi! Leuk om te lezen
Zelf doe ik nooit wat fout natuurlijk
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: