quote:Verfijn je uitleg snap hem nie
Op maandag 07 januari 2002 00:08 schreef TripleM het volgende:
Tja, eigenlijk past ie hier niet tussen want het is geen domme actie van mezelf, maar het is wel een ontzettend domme actie:Een paar jaar geleden was een secretaresse, correctie een DOMME secretaresse, van een klant van ons aan het tekstverwerken met de pas aangekochte Word. Een paar mensen hadden het nog maar op hun pc staan, de rest van het bedrijf werkte nog op de netwerkversie van WP.
Hoe ze het voor elkaar heeft gekregen vraagt iedereen zich nu nog af, maar ze heeft wp.exe ingeladen in Word (jaja) en vervolgens dik 2600(!) pagina's aan 'rare tekentjes' zitten deleten, om vervolgens wp.exe weer op te slaan. Daar is ze dus gewoon 3 uur mee bezig geweest!!! Vervolgens kon niemand WP meer gebruiken en uiteraard mochten we toen langskomen.. Errug slim..
[Dit bericht is gewijzigd door -Ma3stro- op 07-01-2002 01:34]
Ik ving het volgende gesprek op..
Ja ik heb een virus op mijn computer (waarschijnlijk dos). Ik keek in een folder en er stond alleen . en .. Dus ik typ in "del ." en er gebeurt niets. Daarna "del .." en er zijn ineens een heleboel bestanden weg.
Toen kon ik mijn lachen maar net inhouden.
quote:*proest*
Op maandag 07 januari 2002 01:34 schreef static het volgende:
Vlak voor een hele belangrijke presentatie voor de board (halfjaarcijfers) nog ff een bekertje water uit zo'n watercooler halen, deed dit met iets teveel kracht waardoor het kraantje afbrak en een ijskoude straal water in mijn kruis kreeg (wat tijdens de presentatie duidelijk te zien was, alleen leek het net of ik in mijn broek had gezeken; kon de plek ook niet met mijn kolbertje 'bedekken').
quote:Nu kan ik er ook wel om lachen, maar toen niet zo...
Op maandag 07 januari 2002 01:38 schreef DuchessX het volgende:[..]
*proest*
quote:das wel een heel erg clasieke.
Op maandag 07 januari 2002 01:34 schreef static het volgende:
Vlak voor een hele belangrijke presentatie voor de board (halfjaarcijfers) nog ff een bekertje water uit zo'n watercooler halen, deed dit met iets teveel kracht waardoor het kraantje afbrak en een ijskoude straal water in mijn kruis kreeg (wat tijdens de presentatie duidelijk te zien was, alleen leek het net of ik in mijn broek had gezeken; kon de plek ook niet met mijn kolbertje 'bedekken').
quote:Hou maar op, krijg weer helemaal een trauma...
Op maandag 07 januari 2002 01:43 schreef Miesjel het volgende:[..]
das wel een heel erg clasieke.
quote:Dit heb ik elke dag
Op vrijdag 04 januari 2002 15:40 schreef _Spike het volgende:[..]
Toevallig van de week ook weer. Wéér een lekker band. Goh, toevallig, wéér ongeveer op hetzelfde plekje.
Mijn pa: heb je de buitenband gecontroleerd?
IK: ja, dat heb ik de vorige keren ook al gedaan.
Hij gelooft me natuurlijk meteen en vindt na 3secs een stukje ijzer in mun buitenband *doh*
quote:Okay...
Op maandag 07 januari 2002 01:45 schreef static het volgende:[..]
Hou maar op, krijg weer helemaal een trauma...
*PROEST*
quote:Ook stiekem gniffelend als ik het terugzie
Op maandag 07 januari 2002 01:46 schreef Miesjel het volgende:[..]
Okay...
*PROEST*
Slag in het voorwiel van me zus en me eigen fiets drijfnat uit de vijver mogen vissen. Meteen even terug gegaan naar de fietsenmaker; hij mag nu ook eventjes de voorrem repareren.
quote:Oefen dan eerst ff op een pakje boter.
Op dinsdag 10 februari 2004 17:45 schreef Ayanthrax het volgende:
Grr.. klus die vetklomp rauw..
quote:welke idioot gooit er nu een brandende kankerstok naar buiten of binnen?
Op vrijdag 4 januari 2002 14:57 schreef Brunswijk het volgende:
Gooide een peuk weg door het kelder raam van de sporthal bij ons, 15 minuten later gehele complex in de fik.Welke idioot slaat er nou dode bladeren op in een kelder
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |