Ik blijf t een raar fenomeen vinden: geef ze drank en ze slaan los........quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig
En over een paar uurtjes zijn ze allemaal bezopen.
Als ze maar kompleet lam zijn vóór half 2, want dat is mijn uiterste bedtijd als ik de volgende dag moet werken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig
Mijn ouders hebben ook is alletwee 2 breezertjes op.... nou weet niet wat er gebeurde maar ik kon ze echt opvegen... die waren aangeschoten...quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Een vent van 45 die de groene Breezahtjes het lekkerst vind heeft ergens een afslagje gemist ja![]()
Ik geef ze hooguit een uurquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig
En hop Egbert is alweer aan de volgende begonnenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook is alletwee 2 breezertjes op.... nou weet niet wat er gebeurde maar ik kon ze echt opvegen... die waren aangeschoten...![]()
terwijl ze wel bijna elke zaterdag wij, apfelkorn of bessen drinken....
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:27 schreef Sonique het volgende:
elke vent die breezers drink ipv bier mag van mij het huis uit...
Soort van "Menno-snelheid"quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik geef ze hooguit een uur
Ze gaan erg hard...
Dan neem ik aan dat ze niet zwanger is... Of is dat al bekend?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |