quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:14 schreef Inca het volgende:
[..]
Als BB nu hard wil overkomen laten ze nu de Hotline overgaan en zeggen jij bent degene die er maandag uit gaat
Tja ze hadden mij moeten aan nemen inplaatst van Hummiequote:Op vrijdag 29 september 2006 23:15 schreef chas het volgende:
[..]
WHAHHAHAAAAAAAAAAA
Dat zou inderdaad wel een hele goeie zijn! LOL
Maar daardoor zou Egbert zich alleen maar nóg ongemakkelijker gaan voelen. En jij dus ook. Etcetera. Dus daarom zijn drank en pillen uitgevonden.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:12 schreef Kinga het volgende:
Ik zou me echt ongemakkelijk voelen als er zo iemand als Egbert bijstond die zich ook duidelijk ongemakkelijk voelt..
Heeft een Breeazaahhh op ff rekening mee houdenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:16 schreef wolferl het volgende:
Egbert weet niet meer waarhij is.
Wat mij betreft probeert-ie een fles jenever ineens. Zijn in het verleden in studentenkringen opzienbarende resultaten mee gehaald.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Jeroen moet niet nippen maar doorzuipen!!
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:17 schreef Gert het volgende:
Wat mij betreft probeert-ie een fles jenever ineens. Zijn in het verleden in studentenkringen opzienbarende resultaten mee gehaald.![]()
Tijn heeft echt een plaat voor zijn kop!quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:09 schreef avonne het volgende:
Semih twijfelde even maar ging toch maar naast Tijn staan
wat een kutnummers, trouwens
-edit- Tijn loopt weg
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat mij betreft probeert-ie een fles jenever ineens. Zijn in het verleden in studentenkringen opzienbarende resultaten mee gehaald.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |