Hij wou je gewoon helpen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hij vraagt dan in een keer of IK een probleem heb ?![]()
Kom eens terug! Je vergeet wat.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:13 schreef Messenga het volgende:
In de categorie : "Welke woorden heeft de FOK!Nerd nu weer uitgesproken heeft" Deel 9. "Heb je haast? "
Wat dan?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:16 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Kom eens terug! Je vergeet wat.![]()
Je handtasjequote:
Messenga is mn goede vriend, geakquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je handtasjeOf een slotje
En dat boeit mij ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Messenga is mn goede vriend, geak
Hij mompelde: "Je bent zelf een kuthollander stomme sproeterige klote nerd!"quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
...
Hij mompelde iets terwijl ik natuurlijk snel afsloeg en nu op fok! stoer ga doen hoe ik hem uitschold![]()
Het een gebruik ik niet, het ander doe ik niet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je handtasjeOf een slotje
Okequote:
Nietusquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Hij mompelde: "Je bent zelf een kuthollander stomme sproeterige klote nerd!"
Ik ben bijna altijd snelquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Het een gebruik ik niet, het ander doe ik niet.
Hij is geen fietsende indoquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nah toe waarom geen handtasje
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |