Inderdaad, of van die automobilisten die hun richtingaanwijzer pas aanzetten als ze de bocht al maken. Of zelfs de verkeerde! Stond ik dus een keer naast een auto. Had z'n linkerkant knipperen dus ik zet m'n fiets mooi aan de rechterkant neer. Goed, passerende auto is voorbij, trekt die lul in ene keihard naar rechts op en ik zie nog net uit m'n ooghoek dat 'ie z'n knipper snel naar rechts zet. Dus ik moet keihard remmen en pleur half op het wegdek, scheurt die knakker er keihard vandoor. In z'n Kadett.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:50 schreef karoltje het volgende:
Ik steek bijna altijd mn hand uit! (Of het moet echt 4 uur 's nachts zijn en ik ben de enige op de weg). Irriteer me ook aan mensen (in auto's) die hun knipper niet aanzetten.
Dat is echt irritant. Sta je te wachten, slaan ze in 1 keer ergens af. Ja graflul, als je dat nu had aangegeven had ik alvast kunnen rijden en niet voor niks hoeven wachten. Die dingen zitten er toch niet voor niks op.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:50 schreef karoltje het volgende:
Ik steek bijna altijd mn hand uit! (Of het moet echt 4 uur 's nachts zijn en ik ben de enige op de weg). Irriteer me ook aan mensen (in auto's) die hun knipper niet aanzetten.
Helaas voor de mens wel ja.quote:
Ik zie te vaak mensen rijden waarbij ik de indruk heb dat de richtingaanwijzers als optie op de auto beschikbaar waren, en ze geen zin hadden ervoor te betalen. Maar dat kan natuurlijk ook het hendeltje bij het stuur zijn, die optie.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is echt irritant. Sta je te wachten, slaan ze in 1 keer ergens af. Ja graflul, als je dat nu had aangegeven had ik alvast kunnen rijden en niet voor niks hoeven wachten. Die dingen zitten er toch niet voor niks op.
[..]
Helaas voor de mens wel ja.
De maatschappij is niet gerangschikt op intelligentie, maar op rijkdom. Kijk dan eens wie dan in de bovenste laag terecht komt?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:57 schreef yosander het volgende:
[..]
En Paris Hilton is voor, tja de onderste laag van de maatschappij.
Of god knows?quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:35 schreef Natalie het volgende:
Het is eens wat anders; meestal krijg je alleen maar feedback als je iets verkeerd doet (of dat nu in iemand ogen of, of volgens de regeltjes). Feedback krijgen om iets wat je goed doet, om welke reden dan ook, is ook wel eens prettig. God knowns dat zoiets veel te weinig gebeurt in deze tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |