quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:49 schreef -skippybal- het volgende:
Maar waarom steekt die kerel dan jouw duim op![]()
Misschien was ie gewoon onder de indruk van je strakke kont zoals je die zo lekker op je fiets heen en weer zwiept. Hij was waarschijnlijk al aan het fappen op de gedachte van jou toen ie bijna op die deawoo reed.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:47 schreef Renesite het volgende:
...
De meneer kijkt verrast met vervolgens een smile naar mij, steekt mzijn duim op, trekt met veel gas op,
...
iddquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Misschien was ie gewoon onder de indruk van je strakke kont zoals je die zo lekker op je fiets heen en weer zwiept. Hij was waarschijnlijk al aan het fappen op de gedachte van jou toen ie bijna op die deawoo reed.![]()
*meldquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:02 schreef DaMook het volgende:
Netjes van jeDoen niet veel mensen meer
.
En daar houden die vieze mannetjes die in een volvo rijden van.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:06 schreef Renesite het volgende:
Ik ben gewoon een strakke kerel die bovenal ook zeer beleefd is
En Paris Hilton is voor, tja de onderste laag van de maatschappij.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:06 schreef 2609 het volgende:
handen uitsteken is echt voor sulletjes
Ook mensen die in een audi rijden net als ik houden ervan hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:53 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
En daar houden die vieze mannetjes die in een volvo rijden van.
Nee, hand uitsteken is niet verplicht. Je moet je arm uitsteken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:50 schreef RainofDeath het volgende:
Je hand uitsteken is toch niet verplicht bij de wet? Ik doe het af en toe als er een auto achter me rijdt waarvan ik niet weet waar die naar toe wil.
Maar ja, ik lach dan ook heel erg hard als jij wordt overreden!quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:06 schreef 2609 het volgende:
handen uitsteken is echt voor sulletjes
Da's zeker waar, als je het verkeer van een ander perspectief bekijkt krijg je weer nieuwe inzichten over dingen die je zelf kunt verbeterenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:10 schreef Damzkieee het volgende:
Ik doe het sinds ik zelf mn rijbewijs heb, pas sindsdien merk ik hoe irritant het is dat fietsers dat niet doen...
ik heb al jaren niet meer gefietst manquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar ja, ik lach dan ook heel erg hard als jij wordt overreden!![]()
Netjes dat je je hand uitsteekt, vind dat ook wel een complimentje waard hoor. Ik zou het ook waarderen
Er bestaan toch echt nog nette mensenquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:10 schreef Light het volgende:
Ow, als ik op de fiets zit dan boeit het me niet of er wel of geen auto in de buurt is, als ik afsla dan geef ik richting aan. En op een rotonde is dat richting naar links aangeven bij het volgen van de rotonde, en naar rechts als ik de rotonde verlaat.
Het is sowieso beter dat jij niet buiten komt.quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:14 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik heb al jaren niet meer gefietst man![]()
kom ik wel hoorquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is sowieso beter dat jij niet buiten komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |