Lijkt me maar niets, Marlies zwangerquote:Op vrijdag 29 september 2006 18:00 schreef kahaarin het volgende:
Heb ja gestemd, enkel qua sensatie!
Same herequote:Op vrijdag 29 september 2006 18:00 schreef kahaarin het volgende:
Heb ja gestemd, enkel qua sensatie!
Daar doen we niet aan, het is ja of nee en geen idee stemt niet meequote:Op vrijdag 29 september 2006 18:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik mis de optie "Geen idee"
Dan maar "nee"quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar doen we niet aan, het is ja of nee en geen idee stemt niet mee![]()
Als ze zwanger is bedoel je of is ze zwanger?quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:26 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik hoorde net op Talpa dat ze al 6 weken zwanger zou zijn...
Ze "zou" volgens Talpa, Entertainment Live, al 6 weken zwanger zijn...quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als ze zwanger is bedoel je of is ze zwanger?
Lol strenge meesteres Marijequote:Op vrijdag 29 september 2006 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar doen we niet aan, het is ja of nee en geen idee stemt niet mee![]()
Gaaaap..quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:01 schreef Sug4r het volgende:
Marlies is niet zwanger, ze is omgebouwd dus kan dat helemaal niet eens
Als dat een omgebouwde is,dan wil ik niks anders meerquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:01 schreef Sug4r het volgende:
Marlies is niet zwanger, ze is omgebouwd dus kan dat helemaal niet eens
Dat heb ik even overwogenquote:Op zaterdag 30 september 2006 10:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik mis de optie "Een beetje"
Dus dan zouden ze snachts stiekum Marlies kunstmatig bevrucht hebben ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:45 schreef SunChaser het volgende:
Hummie denkt, de truc met de schurft is mislukt, nu maar wat anders proberen.
Marlies kan net zo goed voor ze t huis in ging zwanger zijn geworden. Wie zegt bv dat ze 3 weken overtijd is, misschien is t wel zes.quote:Op zaterdag 30 september 2006 11:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus dan zouden ze snachts stiekum Marlies kunstmatig bevrucht hebben ?
Jij ziet spoken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 10:14 schreef Kwarkie het volgende:
Ja, ze is zwanger denk ik, het is namelijk opzet/een publiciteitsstunt
Het is wel namelijk wel heel opvallend dat ze 2 maal uit de nominaties gehouden is. (1x door iets onbenulligs met E10 en Marcel en 1x met de joker die ze op een onduidelijke manier gekregen heeft)
Dit is ook de reden waarom ze zo vaag doet.
mwah ik vindquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Marlies kan net zo goed voor ze t huis in ging zwanger zijn geworden. Wie zegt bv dat ze 3 weken overtijd is, misschien is t wel zes.
Klopt. ze is niet zwanger....quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:10 schreef Saco het volgende:
ZE IS HET NIET !
ze zegt net zelf dat ze vlak voordat ze het huis in ging ongesteld was, en dat ze geen sex heeft gehad daarvoor !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |