abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42237357
Godver wat heb ik toch een ontzettende hekel aan dat kutvolk. Ik krijg gewoon kotsneigingen als ik alleen maar aan die ambtenaren denk.

Ik woon in het buitenland, en moet een kopie van mijn geboorteakte hebben. Die is destijds in Assen afgegeven. Ik naar de website van de ambassade, waar na veel gezoek eindelijk te vinden is dat je daarvoor bij de lokale gemeente moet zijn. Dus, ik naar assen.nl. Daar wordt geen woord over het afgeven van een geboorteakte gerept, enkel over aangifte doen van geboorte. Vervolgens klik je op "contact" en staat er alleen een email adres. Bellen gaat niet, tenzij ik in het holst van de nacht op wil staan. En iedereen emailt tegenwoordig toch? Ik krijg er 75+ per dag op m'n werk, en beantwoord ze allemaal netjes. Dat zullen zij dus ook wel doen.

Ha-ha-ha! Dat dacht je dus, meneertje. Je wacht maar tot je een ons weegt en tot pasen en pinksteren op een dag vallen, maar antwoorden doen wij dus echt niet. Nee, we zijn te druk bezig met koffie zuipen en zinloze vergaderingen houden. Want ja, als we maar tussen 9 en 16 open zijn, hebben we daarna echt geen tijd meer om ook nog eens burgers te helpen... zoek het maar uit met je geboorteakte.

Teringlijers. Gelukkig heb ik die akte nodig voor een permanente verblijfsvergunning in de VS, en als ik die na veel gezeik eenmaal heb dan kan die kutgemeente voor eeuwig in de stront zakken. Waardeloze lui. En daar gaat (ging) dan je belastinggeld heen... een simpele uitdraai van een documentje is al teveel gevraagd van ze.

[ Bericht 0% gewijzigd door StefanP op 29-09-2006 18:07:24 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:50:17 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_42237380
Maar je hebt het dus nog niet echt geprobeerd?
pi_42237407
Tja, als je zo graag je permanente verblijfsvergunning wilt, moet je maar een keer "in het holst van de nacht" eruit hoor.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 29 september 2006 @ 17:55:27 #4
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_42237516
Gewoon ff dr langs gaan.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_42237590
Ga inderdaad eerst maar 'ns belasting betalen, dan mag je eisen stellen!
pi_42237682
Ik leef met je mee.

Ik ging laatst voor een uittreksel uit het GBA. Van dat ding en van mijn paspoort wilde ik ook meteen een gecertificeerde kopie. Vraagt de lieve mevrouw achter de balie of ik het origineel van het uittreksel, op van dat mooie papier, nog nodig heb. Eehhm, wat denk je zelf? Ik wil het origineel en een kopie, twee papiertjes dus. Ik nog voor de zekerheid melden dat ik mijn paspoort ook graag weer terug wil. Je weet maar nooit, hij verdwijnt zo in de shredder want tja, je hebt toch een gecertificeerde kopie? Afijn, zooi papier mee. Kom ik thuis, heeft die koe het origineel dus gewoon lachend voorzien van een "gecertificeerde kopie" stempel en de kopie, die ik haar heb zien maken, waarschijnlijk gewoon weggegooid. Kan ik dus weer terug.

Kutvolk
pi_42237772
Ja, sorry. Er moet ook koffie gedronken worden .
pi_42237896
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tja, als je zo graag je permanente verblijfsvergunning wilt, moet je maar een keer "in het holst van de nacht" eruit hoor.
Dat email adres is er toch niet voor niets?

Het is trouwens hetzelfde liedje als ik bel... ik heb ook eens een verklaring van goed gedrag nodig gehad, een uittreksel van het bevolkingsregister, een simpele uitdraai bij de politie of justitie dat ik nog geen snelheidsovertredingen heb begaan de afgelopen 5 jaar en nog wat van dat soort zaken. Probeer dat telefonisch of per email maar eens te verkrijgen, je bent echt aan de goden overgeleverd. Je hebt echt totaal niets om die lui te overwegen van hun luie reet te komen. Ze hebben echt zo'n luxepositie - als ze geen zin hebben, dan laten ze dat duidelijk merken en krijg je er op z'n best iets uit als "ik weet het niet en kan je niet helpen, succes verder." Belachelijk gewoon! Je kunt letterlijk uren bellen zonder ook maar iemand te spreken die even 5 minuten moeite voor je doet. Een schande gewoon. Dat moet ik op m'n werk eens proberen, dan vlieg ik er meteen uit. Kut ambtenaren.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_42238450
Doei, we missen je niet.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_42238519
Ga toch lekker in ONZ hangen, pruts "management" studentje.
-Mark Steyn
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:45:16 #11
82589 S-Two
barba macacu
pi_42238642
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:40 schreef StefanP het volgende:
Ga toch lekker in ONZ hangen, pruts "management" studentje.
Goeie respons.
pi_42238777
Stukken beter dan de jouwe, dacht je niet? Dweeb.
-Mark Steyn
  vrijdag 29 september 2006 @ 18:56:31 #13
82589 S-Two
barba macacu
pi_42238940
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:50 schreef StefanP het volgende:
Stukken beter dan de jouwe, dacht je niet? Dweeb.
Je eerste zin van je OP.

edit: nou vooruit, de hele eerste alinea
pi_42238960
www.asserloket.nl

Volgens mij kun je het daar digitaal opvragen, moet je je wel weer eerst registeren geloof ik.
Niet mieten! Door gieten!
pi_42239190
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:56 schreef S-Two het volgende:

[..]

Je eerste zin van je OP.

edit: nou vooruit, de hele eerste alinea
Die zin maakt mijn dag weer goed, als (hopelijk) aanstaand ambtenaar.
  zaterdag 30 september 2006 @ 12:50:38 #16
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42256761
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:00 schreef anarchitect het volgende:
Ik leef met je mee.

Ik ging laatst voor een uittreksel uit het GBA. Van dat ding en van mijn paspoort wilde ik ook meteen een gecertificeerde kopie. Vraagt de lieve mevrouw achter de balie of ik het origineel van het uittreksel, op van dat mooie papier, nog nodig heb. Eehhm, wat denk je zelf? Ik wil het origineel en een kopie, twee papiertjes dus. Ik nog voor de zekerheid melden dat ik mijn paspoort ook graag weer terug wil. Je weet maar nooit, hij verdwijnt zo in de shredder want tja, je hebt toch een gecertificeerde kopie? Afijn, zooi papier mee. Kom ik thuis, heeft die koe het origineel dus gewoon lachend voorzien van een "gecertificeerde kopie" stempel en de kopie, die ik haar heb zien maken, waarschijnlijk gewoon weggegooid. Kan ik dus weer terug.

Kutvolk
Dat méén je niet.

Vandaar dat er zulke lage werkloosheid is, al die josti's werken gewoon bij hun passie, hun levenswerk, bij de administratie.
Wat ze altijd al hadden willen doen...
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zaterdag 30 september 2006 @ 12:52:30 #17
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42256778
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 18:57 schreef seilram het volgende:
www.asserloket.nl

Volgens mij kun je het daar digitaal opvragen, moet je je wel weer eerst registeren geloof ik.
En dan krijg je de registratiecode thuisgestuurd, alleen naar een Nederlands adres natuurlijk.

Tenminste, dat gok ik.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_42257091
Moet je het persoonlijk aanvragen? Kan je het niet laten doen door een familielid of iets dergelijks die wel in Assen woont?
  zaterdag 30 september 2006 @ 13:43:49 #19
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_42257293
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 17:49 schreef StefanP het volgende:
. Bellen gaat niet, tenzij ik in het holst van de nacht op wil staan.
Ach gossiepossie

Als het dan zo belangrijk voor je is(verblijfsvergunning) dan kom je toch gewoon een keer met je luie reet uit bed?

Trouwens.....in het ergste geval is je tijdsverschil 9 uur. Dat zou inhouden dat je om 12am of 1am in de telefoon moet klimmen. Nou nou, poe poe...MIDDEN IN DE NACHT

Doe niet zo moeilijk...
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_42264886
agg zo heb ik er 1,5jr over gedaan om aan te geven dat ik niet meer woonde op hun aangegeven adres.
Ik ben met papier en al van woningstichting langsgegaan bezwaren ingediend en ze bleven het maar niet snappen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_42265954
wat nog veel erger is is dat jij uit Assen komt
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
pi_42268020
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 21:07 schreef Jesse- het volgende:
wat nog veel erger is is dat jij uit Assen komt
En, om het compleet te maken, graag voor de rest van zijn leven in Amerika wil wonen.
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:37:40 #23
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_42268041
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:36 schreef Keltie het volgende:

[..]

En, om het compleet te maken, graag voor de rest van zijn leven in Amerika wil wonen.
Duh, Amerika is tof!
pi_42268215
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:37 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

Duh, Amerika is tof!
Even tof als je eigen crematie meemaken.
  zaterdag 30 september 2006 @ 22:49:59 #25
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_42268328
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 22:45 schreef Keltie het volgende:

[..]

Even tof als je eigen crematie meemaken.
Als je geld hebt en een goede baan is Amerika gewoon tof, anders ben je beter af in Nederland. Maar het land opzich is wel toffer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')