quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:38 schreef skiczukie het volgende:
Je bent mij ook niet een beetje aan het provoceren heh.
Ik heb voor twee mensen gespoilerd, jij hebt geen idee wat ik heb gepost, dat was meteen weg. En ik heb mijn excuses aangeboden, wat moet je nog meer van me?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik stel een legitieme vraag, daar geven 'jullie' antwoord op (helaas na een vette spoiler) en dan moet ik mijn moeder maar gaan neuken?
Sorry hoor, de provocatie komt toch echt van de andere kant.
Een beetje een normale toon, ipv zeggen dat ik mijn moeder moet gaan neuken zou fijn zijn.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:48 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb voor twee mensen gespoilerd, jij hebt geen idee wat ik heb gepost, dat was meteen weg. En ik heb mijn excuses aangeboden, wat moet je nog meer van me?
Van mij mag je hier best komen -en zeker als je zo'n reden hebt- maar er worden regelmatig spoilers gepost en dat vind ik gewoon verschrikkelijk jammer als het om zo'n tering-spannende serie gaat.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:59 schreef Canisfire het volgende:
Ik heb de laatste afl van siezoen 1 ook nog niet gezien en verder wel alles van siezoen 2 mag ik hier dan ook niet komen APK ?
Die mafketel in de WackShack. 'It's a path! It's a pathway to hell! 'quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:16 schreef 2609 het volgende:
Wie is haywire ook alweer
Ja, gebeurde tijdens gevecht met Bellick. Ik ben bang dat Westmoreland de ontsnapping niet gaat redden.quote:en hoe komt charles aan die verwonding ik heb dat helemaal niet gezien of ik ben het vergetenwas dat soms in dat gevecht met bellick gebeurd?
Ja, die doos.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 02:40 schreef Canisfire het volgende:
Oke iedereen trouwens die brief gezien die naar de veronica gids is gestuurd?
Wij waren niet de enige die klaagden over spoilers
.........................quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:21 schreef Augustina het volgende:
[..]
Die mafketel in de WackShack. 'It's a path! It's a pathway to hell! '![]()
[..]
Ja, gebeurde tijdens gevecht met Bellick. Ik ben bang dat Westmoreland de ontsnapping niet gaat redden.![]()
stomme zet van veronica was dat, maar ook van die brievenschrijfster ja.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, die doos.
Ik had de spoeilers NIET gelezen, ik ben verder gegaan in de volgende alinea.
En wat doet die huppelkut?
gaat vrolijk herhalen wat hij zei en nu weet ik alsnog wat er gaat gebeuren.
Jezus koe. Omdat jij zo dom bent om het wel te gaan lezen moet ik het nu alnog weten?!![]()
bah!
het plan wordt gewoon iedere extremer, door tegenslag. Nu de uitbraak enorm werd versneld door Bellick, moest Michael drastische maatregelen nemen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:23 schreef Julien het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd het een beetje nep overkomen na de zomerstop, het is nog steeds wel een fantastische serie maar aan de spanning van voor de zomerstop kan het niet tippen. Ook het einde van deze keer, op die manier wordt het een beetje onrealistisch.
Weet ik, ik volg het ook wel. Maar realistisch is het niet om de gevangenisdirecteur met een mes te bedreigen. Terwijl het voor de zomerstop wel erg realistisch en goed georganiseerd op mij overkwam.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het plan wordt gewoon iedere extremer, door tegenslag. Nu de uitbraak enorm werd versneld door Bellick, moest Michael drastische maatregelen nemen.
Het wordt nog drastischer !!!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het plan wordt gewoon iedere extremer, door tegenslag. Nu de uitbraak enorm werd versneld door Bellick, moest Michael drastische maatregelen nemen.
Dat is blijkbaar de enige resterende optie. Superrealistisch hoeft het niet te zijn, als het maar spannend isquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:20 schreef Julien het volgende:
[..]
Weet ik, ik volg het ook wel. Maar realistisch is het niet om de gevangenisdirecteur met een mes te bedreigen. Terwijl het voor de zomerstop wel erg realistisch en goed georganiseerd op mij overkwam.
I know, ik volg de nieuwste VS-afleveringen ookquote:
Kijken !!!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:09 schreef Susie het volgende:
Wel lachen, heb de aflevering van gisteren nog niet gezien (staat op de ouderwetse videoband), maar ik ben me nu toch een partij nieuwsgierig naar de aflevering!!!! Zit nu in dubio of ik al zal kijken of dat ik zal wachten tot vriendje thuis is of morgen samen kijken...... moeilijk!!!!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:09 schreef Susie het volgende:
Zit nu in dubio of ik al zal kijken of dat ik zal wachten tot vriendje thuis is of morgen samen kijken...... moeilijk!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |