Haal ff weg dan sukkel, voor degenen die het nog niet gezien hebbenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:31 schreef martinlutherking het volgende:
OW, sorrie, was niet de bedoeling.
Jah, wat denk je dat ik meteen heb gedaan!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:32 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Haal ff weg dan sukkel, voor degenen die het nog niet gezien hebben![]()
Ik heb toch net gezegd dat ik het niet met opzet deed, en ik heb toch meteen die post aangepast. Relax gast.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:30 schreef Undergod het volgende:
Bedankt dat je even laat zien wie er allemaal uitkomt eikel.
Edit: dat sloeg dus even op een plaatje van die king gast.
Modjes, kan hij geen ban krijgen uit deze topic-reeks?
gewoon niks posten wat nog niet geweest is, heel simpel.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:32 schreef martinlutherking het volgende:
Ik had echt even niet door dat het duidelijk was.
Dat was een erg mooi stukje inderdaad. Dan wordt ook gelijk weer duidelijk wie een goede reden heeft om te ontsnappen en wie een slechte.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:29 schreef Nihil het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAARGGGGGG JEZUS
Dit is toch niet normaal meer! Wat een spanning! Mooi scenes op t laatst, dat ze iedereen afgingen, wat hebben ze te verliezen en waar doen ze het voor
Ik heb dat niet eens gepost, ik dacht even te helpen aan een mooiere OP.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
gewoon niks posten wat nog niet geweest is, heel simpel.
ik post ook niks verder dan de NL afleveringen, terwijl ik ook de nieuwe uit de VS volg.
Wat zoek je hier anyway als je al een flink aantal afleveringen verder bent?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:23 schreef martinlutherking het volgende:
Ik heb dat niet eens gepost, ik dacht even te helpen aan een mooiere OP.
Iddquote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:29 schreef Nihil het volgende:
Mooi scenes op t laatst, dat ze iedereen afgingen, wat hebben ze te verliezen en waar doen ze het voor
Ja waar ik dus benieuwt naar ben hoe krijgen ze hem meequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:09 schreef __Saviour__ het volgende:
dan zouden ze vragen waar de wond vandaan kwam enzo. en dan zouden ze hem vasthouden op de ziekenboeg, terwijl hij wist dat de ontsnapping zo snel mogelijk moest zijn.
en haywire zit waarschijnlijk in de isoleer omdat hij probeerde te ontsnappen, gebasseerd op valse informatie van michael
Mag hij? Hij keek de aflevering op RLT ook even.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zoek je hier anyway als je al een flink aantal afleveringen verder bent?
Uiteraard mag meepraten. Maar een spoiler plaatsen is zo gebeurd, daar moet gewoon enorm goed op gelet worden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:31 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Mag hij? Hij keek de aflevering op RLT ook even.
Klopt, en nogmaals excuses.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Uiteraard mag meepraten. Maar een spoiler plaatsen is zo gebeurd, daar moet gewoon enorm goed op gelet worden.
En hij gooide er ook even een flinke Real Live Time spoiler tegenaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:31 schreef skiczukie het volgende:
Mag hij? Hij keek de aflevering op RLT ook even.
Ach gast, neuk je moeder ofzo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
En hij gooide er ook even een flinke Real Live Time spoiler tegenaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |