Mwah je hoeft ze niet te lezen..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:07 schreef __Saviour__ het volgende:
jammer dat weer die spoilers terugkomen iedere keer.
Op tv bedoelt hij. Saviour heeft toch alles al gezien...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Mwah je hoeft ze niet te lezen..
Kwestie van zelfbeheersing Saviour
Aah oke.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
[..]
Op tv bedoelt hij. Saviour heeft toch alles al gezien...
Ja daar heb je wel gelijk in al veraaden die stukjes niet zoveel toch.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik volg idd ook de VS uitzendingen. Die nu even stil liggen helaas
Maar van spoilers vind ik het hier jammer, en ook op tv.
Hier omdat een fout met de tags snel gemaakt is, en op TV omdat RTL5 niet echt nadenkt, en vorige week al beelden van de ontsnapping liet zien. Ik ken het dus al, maar voor jullie kan er zomaar een spoiler tussen zitten
Waarom liggen die stil nu, het 2de seizoen is daar toch nog niet zo lang begonnen? Of ben ik nou gek?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik volg idd ook de VS uitzendingen. Die nu even stil liggen helaas
Het tweede siezoen lag even stil door een of ander sport evenement in Amerika.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Waarom liggen die stil nu, het 2de seizoen is daar toch nog niet zo lang begonnen? Of ben ik nou gek?
Ik zag in de spoiler wel idd een nieuw karakter, volgens mij heeft hij ook gespeeld in 'Invasion' (wat ik overigens niet heb gevolgd) waar ik eens een afl. van heb gezien. Hij heeft een irri-kop en ik vind hem niks, maar misschien speelt hij wel een leuk personage, ff afwachten
Honkbal, MLB.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:38 schreef __Saviour__ het volgende:
idd ja, iets van basketbal of honkbal. 3 weken uitzendpauze in totaal
Misschien iets voor siezoen 3quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Honkbal, MLB.
Ik dacht dat het 7 weken stil lag in Amerika
Ik dacht trouwens ook dat ze allemaal opgepakt zouden worden zodat seizoen 2 weer in de bajes zou beginnen.![]()
Tot ze dood zijn, hij lijkt me niet de persoon die ze weer gaat opsluiten als ie ze in z'n klauwen heeftquote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Bellick was overigens totaal over de rooie haha.... was wel grappig, met z'n shotgun.![]()
Die zal niet rusten tot het gezellige clubje weer achter slot en grendel zit.
Hehe en dat seizoen 3 wederom begint in prisonquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Honkbal, MLB.
Ik dacht dat het 7 weken stil lag in Amerika
Ik dacht trouwens ook dat ze allemaal opgepakt zouden worden zodat seizoen 2 weer in de bajes zou beginnen.![]()
Ik kan iig zeggen dat hij een interessante personage is.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Waarom liggen die stil nu, het 2de seizoen is daar toch nog niet zo lang begonnen? Of ben ik nou gek?
Ik zag in de spoiler wel idd een nieuw karakter, volgens mij heeft hij ook gespeeld in 'Invasion' (wat ik overigens niet heb gevolgd) waar ik eens een afl. van heb gezien. Hij heeft een irri-kop en ik vind hem niks, maar misschien speelt hij wel een leuk personage, ff afwachten
Hij komt me ook zo bekend voor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:56 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik kan iig zeggen dat hij een interessante personage is.
2 seizoenen is inderdaad genoeg.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:47 schreef Xurk het volgende:
Als je een paar posts op deze pagina leest, zie je dat seizoen 2 volgende week al komt.
Ik hoop trouwens niet dat er een seizoen 3 komt. Niet dat ik de serie niet ontzettend vet vind, maar er lijkt me geen verhaallijn meer daarvoor; seizoen 1 ging over de ontsnapping, seizoen 2 gaat in ieder geval over de vlucht en waarschijnlijk over de waarheid naar buiten brengen wat betreft de in scène gezette moord op Terrence Steadman.
Als ze dat oplossen aan het eind van seizoen 2, blijft er toch niets over van het concept "Prison Break" om een voortzetting onder die naam te rechtvaardigen? En als ze het aan het eind van seizoen 2 niet hebben opgelost, zijn ze het tegen die tijd vre-se-lijk aan het uitmelken
Volgende week toch?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:34 schreef edje34 het volgende:
Wanneer komt seizoen 2 op tv in Ned ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |