abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42820038
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:17 schreef Xurk het volgende:

Ze hebben het wel mooi gedaan van de vice-president die de president vergiftigd heeft, aangezien het net leek alsof zij zelf vergiftigd ging worden
Ja, hoe zat dat nou want ik snapte er niets meer van?
The secret of getting ahead is getting started
  Donald Duck held donderdag 19 oktober 2006 @ 22:33:24 #252
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_42820085
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:32 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Ja, hoe zat dat nou want ik snapte er niets meer van?
Zij stond ook op het punt om omgebracht te worden door de Company. Maar ze was hen een stapje voor door de President om te brengen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_42820103
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:31 schreef Xurk het volgende:
Dus ze gaan volgende week toch door met seizoen 2
Ik snap alleen echt niet hoe ze uit die situatie in de laatste minuten gaan ontsnappen Als er zóveel cops maar tientallen meters achter je zitten, lukt dat toch nooit? ... Daarom is het fictief

En Dr. Tancredi, zo zielig
Het was eerst dichtbij en nu bij eindshot waren ze toch aardig stukkie verder op het veld.
En volgende week nog verder ws

Tering wat spannend allemaal
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42820143
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:17 schreef Xurk het volgende:
T-Bag's hand
Ik heb volgens mij sowieso gemist dat hij en Michael samen gehandboeid werden volgens mij, of ik ben het van vorige week alweer vergeten?
Waarom werd die gast zo kwaad dat ie zijn hand er af hakte? Ik was net 2 tellen weg
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42820172
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:31 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Nee zeg dat het niet waar is ............................
eeuh

Dat nieuwe personage trouwens
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_42820176
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Bam! Wat een knallend einde he...
van seizoen 1 dan. Tof dat ze meteen verder gaan. Dan wordt ook een tof nieuw belangrijk personage geintroduceerd.
Ja idd, dat had ik echt niet verwacht...... dan lopen we toch niet eens meer zo ver achter op the US :-)
Had ik echt niet verwacht Dat hebben ze dan snel geregeld lijkt me.

Maar dat met Sara, dat is toch echt een teleurstelling.... ik had nog wel een liefdesaffaire verwacht tussen M. & S.

En dat dat vliegtuig wegvloog omg had ik ook niet verwacht
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:35:35 #257
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_42820182
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:34 schreef Noisekick het volgende:

[..]

Waarom werd die gast zo kwaad dat ie zijn hand er af hakte? Ik was net 2 tellen weg
omdat ze heel langzaam gingen met 2 lui die aan elkaar zaten.. dus ze moesten los
en abruzzi had nog een rekening open bij t-bag
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  Donald Duck held donderdag 19 oktober 2006 @ 22:36:35 #258
46149 __Saviour__
pi_42820217
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:35 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Ja idd, dat had ik echt niet verwacht...... dan lopen we toch niet eens meer zo ver achter op the US :-)
Ik had dat ook niet verwacht. Maar Prison Break is echt een regelrechte hit, ze verzekeren zich zo van veel kijkers.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:38:11 #259
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_42820285
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik had dat ook niet verwacht. Maar Prison Break is echt een regelrechte hit, ze verzekeren zich zo van veel kijkers.
Zeker weten ook echt zoveel mensen die ik ken kijken het en volgen het op de voet.
Kan zelf ook niet wachten op volgende week.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_42820293
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:35 schreef Rahl het volgende:

[..]

omdat ze heel langzaam gingen met 2 lui die aan elkaar zaten.. dus ze moesten los
en abruzzi had nog een rekening open bij t-bag
Ah, ik dacht al aan het laatste
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42820323
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:35 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Zou ook heel dom van RTL zijn als ze zouden stoppen, iets dat goed loopt moet je door laten gaan
quote:
Maar dat met Sara, dat is toch echt een teleurstelling.... ik had nog wel een liefdesaffaire verwacht tussen M. & S.
Ja
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_42820353
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Gelukkig maar, dat er veel mensen kijken.... anders hadden we nu misschien niks meer
pi_42820488
In feite is die jongste gast nog het beste af tot nu toe.

Het is idd wel wat ver gezocht, staan ze voor het vliegtuig met op 10 sec. de police en dan opeens een stuk verder gerend de bossen in.. hm hehe maar boeien tis maar een klein niet storend detail.
  Donald Duck held donderdag 19 oktober 2006 @ 22:44:17 #264
46149 __Saviour__
pi_42820514
Haywire was ook tof. Met z'n helm en de ratelende fiets
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_42820537
Mijn Sara wat doe je ze zag eruit alsof ze al een week daar lag, helemaal wittig..
wat ongelofelijk spannend Tweener schopt het erg ver in die paardenstal! En die hand!! ooo whaaaa adreline!!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:48:41 #266
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_42820671
was inderdaad een super spannend aflevering niet te zuinig die hand prachtig tjop zow deraf!

echt super dat ze meteen doorgaan met SE 2
pi_42820701
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 23:03 schreef RayMania het volgende:
T-Bag . Wat een superpersonage, wel bijdehand .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_42820795
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
In feite is die jongste gast nog het beste af tot nu toe.

Het is idd wel wat ver gezocht, staan ze voor het vliegtuig met op 10 sec. de police en dan opeens een stuk verder gerend de bossen in.. hm hehe maar boeien tis maar een klein niet storend detail.
Dat vond ik eerst ook, maar ligt er ook aan waar die auto naar toe gaat. Hij zal wel niet over de grens gaan en het lijkt me ook niet makkelijk om zomaar de grens over te wandelen als je gezocht wordt.

En dat met rennen is idd nogal nep, zeker als je bedenkt dat ze al uitgeput waren van al het rennen wat ze al gedaan hadden.
pi_42820913
Weet iemand of Dr. Sara het misschien toch nog gaat halen...

Naja, wel heel verrassend deze aflevering.

Ik kan me voorstellen dat nu ze uit dat hol zijn, dat het een andere wending krijgt en ook een bepaalde 'spanning' verandert... seizoen 1 is duidelijk spannend omdat ze gevangen zitten en allerlei dingen ondernemen met als doel om te ontsnappen.... wat een constante spanning oplevert. Maar nu nadat ze ontsnapt zijn ben ik overtuigd dat het nog steeds spannend blijft en boeiend Zeker met zulke schrijvers. Ik verheug me op het nieuwe verhaal buiten de muren van Fox River

Hulde aan RTL 5
  Donald Duck held donderdag 19 oktober 2006 @ 22:57:53 #270
46149 __Saviour__
pi_42820977
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het mooie van deze serie is dat belangrijke personen zomaar ineens dood kunnen gaan, zonder waarschuwing. In tegenstelling tot veel andere series waarin de hoofdkarakters allemaal een beschermingsveld rondom zich hebben.
quote:
Naja, wel heel verrassend deze aflevering.

Ik kan me voorstellen dat nu ze uit dat hol zijn, dat het een andere wending krijgt en ook een bepaalde 'spanning' verandert... seizoen 1 is duidelijk spannend omdat ze gevangen zitten en allerlei dingen ondernemen met als doel om te ontsnappen.... wat een contstante spanning oplevert. Maar nu nadat ze ontsnapt zijn ben ik overtuigd dat het nog steeds spannend blijft en boeiend Zeker met zulke schrijvers. Ik verheug me op het nieuwe verhaal buiten de muren van Fox River

Hulde aan RTL 5
Zoals de tagline van Prison Break al was: Escape is just the beginning...
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 19 oktober 2006 @ 23:02:57 #271
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_42821147
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:31 schreef Xurk het volgende:
Dus ze gaan volgende week toch door met seizoen 2
Ik snap alleen echt niet hoe ze uit die situatie in de laatste minuten gaan ontsnappen Als er zóveel cops maar tientallen meters achter je zitten, lukt dat toch nooit? ...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_42821175
Ik volg de Amerikaanse versie, dus ik weet al precies de antwoorden op jullie vragen.. Natuurlijk zeg ik daar niets over hier. Ik ben wel blij dat het hier in Nederland gewoon doorgaat, want het is altijd leuk om die afleveringen terug te zien.
  Donald Duck held donderdag 19 oktober 2006 @ 23:07:07 #273
46149 __Saviour__
pi_42821280
jammer dat weer die spoilers terugkomen iedere keer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_42821281
Wat een ongelofelijk goeie aflevering! OMG, m'n hart bonkte echt in m'n keel! En die hand....
Klote dat ze dat vliegtuig niet haalden...En RTL gaat gewoon door met seizoen 2, ik zat gewoon te juichen toen ik het zag
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het mooie van deze serie is dat belangrijke personen zomaar ineens dood kunnen gaan, zonder waarschuwing. In tegenstelling tot veel andere series waarin de hoofdkarakters allemaal een beschermingsveld rondom zich hebben.
[..]
Ja, dat vind ik ook. Het zorgt voor vele verrassingen, al had ik al een voorgevoel dat ze een overdosis had genomen.
Back in business.
pi_42821499
Ik kan wederom niet wachten tot komende week. Wat spannend allemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')