Ja, hoe zat dat nou want ik snapte er niets meer van?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:17 schreef Xurk het volgende:
Ze hebben het wel mooi gedaan van de vice-president die de president vergiftigd heeft, aangezien het net leek alsof zij zelf vergiftigd ging worden
Zij stond ook op het punt om omgebracht te worden door de Company. Maar ze was hen een stapje voor door de President om te brengen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:32 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja, hoe zat dat nou want ik snapte er niets meer van?
Het was eerst dichtbij en nu bij eindshot waren ze toch aardig stukkie verder op het veld.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:31 schreef Xurk het volgende:
Dus ze gaan volgende week toch door met seizoen 2
Ik snap alleen echt niet hoe ze uit die situatie in de laatste minuten gaan ontsnappenAls er zóveel cops maar tientallen meters achter je zitten, lukt dat toch nooit? ... Daarom is het fictief
En Dr. Tancredi, zo zielig
Waarom werd die gast zo kwaad dat ie zijn hand er af hakte? Ik was net 2 tellen wegquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:17 schreef Xurk het volgende:
T-Bag's hand
Ik heb volgens mij sowieso gemist dat hij en Michael samen gehandboeid werden volgens mij, of ik ben het van vorige week alweer vergeten?
eeuhquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nee zeg dat het niet waar is............................
Ja idd, dat had ik echt niet verwacht...... dan lopen we toch niet eens meer zo ver achter op the US :-)quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Bam! Wat een knallend einde he...
van seizoen 1 dan. Tof dat ze meteen verder gaan. Dan wordt ook een tof nieuw belangrijk personage geintroduceerd.
omdat ze heel langzaam gingen met 2 lui die aan elkaar zaten.. dus ze moesten losquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:34 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Waarom werd die gast zo kwaad dat ie zijn hand er af hakte? Ik was net 2 tellen weg![]()
Ik had dat ook niet verwacht. Maar Prison Break is echt een regelrechte hit, ze verzekeren zich zo van veel kijkers.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja idd, dat had ik echt niet verwacht...... dan lopen we toch niet eens meer zo ver achter op the US :-)
Had ik echt niet verwachtDat hebben ze dan snel geregeld lijkt me.
Zeker weten ook echt zoveel mensen die ik ken kijken het en volgen het op de voet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik had dat ook niet verwacht. Maar Prison Break is echt een regelrechte hit, ze verzekeren zich zo van veel kijkers.
Ah, ik dacht al aan het laatstequote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:35 schreef Rahl het volgende:
[..]
omdat ze heel langzaam gingen met 2 lui die aan elkaar zaten.. dus ze moesten los
en abruzzi had nog een rekening open bij t-bag
Zou ook heel dom van RTL zijn als ze zouden stoppen, iets dat goed loopt moet je door laten gaanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja idd, dat had ik echt niet verwacht...... dan lopen we toch niet eens meer zo ver achter op the US :-)
Had ik echt niet verwachtDat hebben ze dan snel geregeld lijkt me.
Jaquote:Maar dat met Sara, dat is toch echt een teleurstelling.... ik had nog wel een liefdesaffaire verwacht tussen M. & S.
Gelukkig maar, dat er veel mensen kijken.... anders hadden we nu misschien niks meerquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik had dat ook niet verwacht. Maar Prison Break is echt een regelrechte hit, ze verzekeren zich zo van veel kijkers.
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:03 schreef RayMania het volgende:
T-Bag. Wat een superpersonage, wel bijdehand
.
Dat vond ik eerst ook, maar ligt er ook aan waar die auto naar toe gaat. Hij zal wel niet over de grens gaan en het lijkt me ook niet makkelijk om zomaar de grens over te wandelen als je gezocht wordt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:43 schreef Poison-Ivy het volgende:
In feite is die jongste gast nog het beste af tot nu toe.
Het is idd wel wat ver gezocht, staan ze voor het vliegtuig met op 10 sec. de police en dan opeens een stuk verder gerend de bossen in.. hm hehe maar boeien tis maar een klein niet storend detail.
Het mooie van deze serie is dat belangrijke personen zomaar ineens dood kunnen gaan, zonder waarschuwing. In tegenstelling tot veel andere series waarin de hoofdkarakters allemaal een beschermingsveld rondom zich hebben.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Weet iemand of Dr. Sara het misschien toch nog gaat halen...![]()
Zoals de tagline van Prison Break al was: Escape is just the beginning...quote:Naja, wel heel verrassend deze aflevering.
Ik kan me voorstellen dat nu ze uit dat hol zijn, dat het een andere wending krijgt en ook een bepaalde 'spanning' verandert... seizoen 1 is duidelijk spannend omdat ze gevangen zitten en allerlei dingen ondernemen met als doel om te ontsnappen.... wat een contstante spanning oplevert. Maar nu nadat ze ontsnapt zijn ben ik overtuigd dat het nog steeds spannend blijft en boeiendZeker met zulke schrijvers. Ik verheug me op het nieuwe verhaal buiten de muren van Fox River
![]()
Hulde aan RTL 5
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:31 schreef Xurk het volgende:
Dus ze gaan volgende week toch door met seizoen 2
Ik snap alleen echt niet hoe ze uit die situatie in de laatste minuten gaan ontsnappenAls er zóveel cops maar tientallen meters achter je zitten, lukt dat toch nooit? ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Weet iemand of Dr. Sara het misschien toch nog gaat halen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat vind ik ook. Het zorgt voor vele verrassingen, al had ik al een voorgevoel dat ze een overdosis had genomen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het mooie van deze serie is dat belangrijke personen zomaar ineens dood kunnen gaan, zonder waarschuwing. In tegenstelling tot veel andere series waarin de hoofdkarakters allemaal een beschermingsveld rondom zich hebben.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |