Volgens het schema wel. Maar da's alleen op de site te vinden. Misschien zijn ze overijverig geweest bij het invullen van de afleveringen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:46 schreef Shirley het volgende:
Gaat RTL nou meteen door met het uitzenden van seizoen 2? Want ook al zijn er uitzendschema's te vinden, ik heb het nog nergens gehoord. Ik hoop het iig wel, anders is donderdag de laatste van het seizoen...

Niet lullig bedoeld, maar ik hoop dat je geen gelijk hebt!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Volgens het schema wel. Maar da's alleen op de site te vinden. Misschien zijn ze overijverig geweest bij het invullen van de afleveringen.
Want seizoen 2 is nog niet eens op de helft in de USA. Het lijkt me sterk dat RTL5 al de uitzendrechten in handen heeft kunnen krijgen. 24 loopt bijvoorbeeld ook altijd een compleet jaar achter.

Ik ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:20 schreef lookinforyou het volgende:
Het zal weer errug spannend worden vanavond.
Ik heb er zin in![]()

Oooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:35 schreef Sender_ het volgende:
Ik las trouwens vandaag in de gids dat ze volgende week gewoon verder gaan met Season 2,
dus dat is helemaal perfect gewoon.

quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:55 schreef TheRuud het volgende:
[..]
http://rapidshare.de/file(...)reak_-Theme.mp3.html Here you go.![]()

Serieus?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:35 schreef Sender_ het volgende:
Vanavond weer Prison Break.
Ik las trouwens vandaag in de gids dat ze volgende week gewoon verder gaan met Season 2,
dus dat is helemaal perfect gewoon.

Deed ie toen ze net in de auto zaten.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:17 schreef Xurk het volgende:
T-Bag's hand
Ik heb volgens mij sowieso gemist dat hij en Michael samen gehandboeid werden volgens mij, of ik ben het van vorige week alweer vergeten?
Ze hebben het wel mooi gedaan van de vice-president die de president vergiftigd heeft, aangezien het net leek alsof zij zelf vergiftigd ging worden

Nee zeg dat het niet waar isquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |