nou we zijn nog maar met z'n 2tjesquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:45 schreef petraa het volgende:
[..]
gezellie met zijn alle onder de douche![]()
t lijkt wel korfbal...quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:45 schreef petraa het volgende:
[..]
gezellie met zijn alle onder de douche![]()
ik ben er ook nog!quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:47 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nou we zijn nog maar met z'n 2tjes
3tjes....quote:
Wilde al beetjequote:Op vrijdag 29 september 2006 13:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
3tjes....![]()
![]()
nu de rest nog!!! ( niet dat het nu niet gezellig is hoor)
ships...die hadwas ik vergeten...ik ga um ff halenquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:55 schreef PH52 het volgende:
Wie let er op Demins? Of zit die nu al een half uur onder de hete douche ?
is het een vraag of een aanbod?quote:
nee , wel asperines???quote:
Alles wat me van die houten kop afhelpt.quote:
is het afterparty hoofdpijn of "gewoon"?quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:08 schreef Day het volgende:
[..]
Alles wat me van die houten kop afhelpt.
Een douche kan ook wel eens helpen. Is Demins al klaar?
ja, die is zich aan het aankleden...dus de douche is vrij!..hihiquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:08 schreef Day het volgende:
[..]
Alles wat me van die houten kop afhelpt.
Een douche kan ook wel eens helpen. Is Demins al klaar?
Ik weet niet, valt een hele nacht discussiėren over een stomme ruzie tussen 2 trotse mannen onder party?quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
is het afterparty hoofdpijn of "gewoon"?
voor afterparty helpt ook een lekkere vette hap. sausijzenbroodje ofzo...![]()
Bummer!quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, die is zich aan het aankleden...dus de douche is vrij!..hihi
hangt er van af wat je tijdens het discussieren hebt gedronken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ik weet niet, valt een hele nacht discussiėren over een stomme ruzie tussen 2 trotse mannen onder party?
Welja, alleen nu ff nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Gebeurt er nou echt helemaal niets meer in BB
Wat is er Oortje?quote:
tis zo stil overal...( hoorde net wel marlies EN hummie IN de dbkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |