abonnement Unibet Coolblue
pi_81428694
Weet iemand of er nog problemen zijn op kreta ivm de euro-crisis en dergelijke?

Zijn de prijzen bvb gigantisch gestegen, of stakingen?

Ik ga volgende week 23 mei naar malia!
  maandag 7 juni 2010 @ 17:58:19 #52
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82453100
Ik ga in de zomer met m'n vriend naar het eiland Zakynthos, appartement Celia.
Iemand geweest naar éen van de twee?
pi_82483170
Goed een (werk)week terug van een week Rhodos, dat blijft toch ook een mooi eiland hoor..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_91630335
Even een topic schop omdat het niet veel zin heeft een nieuw topic te openen.

Ik heb via mijn werk gratis vliegtickets en ik heb een reis geboekt naar Athene (11 dagen). Nu willen mijn vriendin en ik niet perse naar Athene zelf (schijnt niet zo'n mooie stad te zijn heb ik mij laten vertellen (smerig, smog, etc.)) maar eerder naar de Griekse eilanden.

Mijn vraag dus: heeft iemand tips m.b.t. een rondtrek vakantie over de Griekse eilanden?

Bedankt!
pi_91709152
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:49 schreef firewirecable het volgende:
Even een topic schop omdat het niet veel zin heeft een nieuw topic te openen.

Ik heb via mijn werk gratis vliegtickets en ik heb een reis geboekt naar Athene (11 dagen). Nu willen mijn vriendin en ik niet perse naar Athene zelf (schijnt niet zo'n mooie stad te zijn heb ik mij laten vertellen (smerig, smog, etc.)) maar eerder naar de Griekse eilanden.

Mijn vraag dus: heeft iemand tips m.b.t. een rondtrek vakantie over de Griekse eilanden?

Bedankt!
Schaam je zeg, Athene staat vol met mooie monumenten, oude historische gebouwen. Maar goed, lesbos schijnt heel mooi te zijn..
Sappig !!
pi_91710351
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 20:49 schreef firewirecable het volgende:
Even een topic schop omdat het niet veel zin heeft een nieuw topic te openen.

Ik heb via mijn werk gratis vliegtickets en ik heb een reis geboekt naar Athene (11 dagen). Nu willen mijn vriendin en ik niet perse naar Athene zelf (schijnt niet zo'n mooie stad te zijn heb ik mij laten vertellen (smerig, smog, etc.)) maar eerder naar de Griekse eilanden.

Mijn vraag dus: heeft iemand tips m.b.t. een rondtrek vakantie over de Griekse eilanden?

Bedankt!
Athene is in het voor/najaar zeker de moeite wel waard, rondslenteren in de plaka, de oudheden bekijken, daar kan je wel een paar dagen vermaken hoor. Het schiereiland Evia is vanaf daar ook goed te bereiken met oa de ferry icm een huurauto, is ook een mooi relatief onontdekt stukje van Griekenland.

Een rondtrek vakantie is leuk natuurlijk, maar dan zou ik misschien eerder vanaf Kreta of Mykonos beginnen, en niet vanuit Athene. Zeker als je die stad zelf even wil bekijken, is 11 dagen wel wat weinig voor island hoppen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_92174261
Bump!

Wil graag van de zomer (juli, 2 weken) weer 's naar Griekenland, ben tot u toe alleen nog op Kreta en Rhodos geweest. Twee weken op één van de andere eilanden vertoeven lijkt me weer een beetje teveel van het goede, daarom zou ik graag één van de volgende reizen willen maken:

* Combintiereis van paar dagen Athene + rest van de dagen op een eiland (Zakynthos / Samos / Kos / Chios of mss wel een ander leuk eiland? )

* Een soort van eilandhoppen naar bijv. Kefalonia & Zakynthos of Kos & Chios

Nou kan ik niet echt iets vinden voor één van deze opties, behalve eilandhoppen op de Cycladen of Sporaden, maar da's wel aan de prijzige kant (> 1000 euro voor alleen Hotels met Logies & Ontbijt).
Ben dus benieuwd of iemand hier één van mijn bovenstaande opies wel 's gedaan heeft en op zoek naar tips & tricks!
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_92174542
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:09 schreef Taneli het volgende:
Bump!

Wil graag van de zomer (juli, 2 weken) weer 's naar Griekenland, ben tot u toe alleen nog op Kreta en Rhodos geweest. Twee weken op één van de andere eilanden vertoeven lijkt me weer een beetje teveel van het goede, daarom zou ik graag één van de volgende reizen willen maken:

* Combintiereis van paar dagen Athene + rest van de dagen op een eiland (Zakynthos / Samos / Kos / Chios of mss wel een ander leuk eiland? )

* Een soort van eilandhoppen naar bijv. Kefalonia & Zakynthos of Kos & Chios

Nou kan ik niet echt iets vinden voor één van deze opties, behalve eilandhoppen op de Cycladen of Sporaden, maar da's wel aan de prijzige kant (> 1000 euro voor alleen Hotels met Logies & Ontbijt).
Ben dus benieuwd of iemand hier één van mijn bovenstaande opies wel 's gedaan heeft en op zoek naar tips & tricks!
Ik heb het ooit gedaan via de christelijke plattelandsjongeren (don't ask }:| ), die boden voor toen ~1000 gulden 2 weken Griekenland aan. 6 dagen op Evia, een weekendje in Athene, en 1 week met een eigen boot island hoppen langs mykonos/paros/naxos etc. Dat was een wat bijzonder reisgezelschap, maar voor het geld een bijzondere vakantie. Als je dat zelf wilt regelen, is het inderdaad sowieso lastig te vinden, en kostbare aangelegenheid, tenzij je de op goed geluk/backpack variant neemt.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_92187124
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 15:14 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ik heb het ooit gedaan via de christelijke plattelandsjongeren (don't ask }:| ), die boden voor toen ~1000 gulden 2 weken Griekenland aan. 6 dagen op Evia, een weekendje in Athene, en 1 week met een eigen boot island hoppen langs mykonos/paros/naxos etc. Dat was een wat bijzonder reisgezelschap, maar voor het geld een bijzondere vakantie. Als je dat zelf wilt regelen, is het inderdaad sowieso lastig te vinden, en kostbare aangelegenheid, tenzij je de op goed geluk/backpack variant neemt.
OK cool, klinkt iig wel goed, bestaat zoiets nog toevallig? :+
En anders, welk eiland zou je mij aanraden om 2 weken te verblijven waar ik als 21-jarige me niet snel zal vervelen (zo af en toe een dagje strand en een dagje uitrusten tussendoor vind ik altijd prima hoor ;))
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_128334348
In september gaan ik en mn vriend naar Kreta. Nou zijn wij opzoek naar een leuk strand met in de buurt genoeg stadjes etc. Hebben jullie tips?
pi_131129607
vrijdag 13 september 2013 15:18[/url] schreef devlinmr het volgende:
Wij zijn zelf naar het vaste land van Griekenland geweest. Macedonie; thessaly; Epirus.

Wat valt daar te zien:

Parga


Acheron (Styx)

Vikos kloof



Zagoria


Meteora


Prespa meren


Qua wilde beesten hebben we Ooievaars, vele roofvogels, ijsvogels, bijeneters, pelikanen en zelfs nog een wilde wolf gezien.

Qua toeristen.... buiten Parga en Meteora, vrijwel geen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_131136718
Griekenland :)
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_135767551
Hoi, ik wil deze zomer met mijn vriendin gaan eiland hoppen rond de Cycladen. Ben me nu aan het inlezen en zie dat overal wel gezegd wordt dat van te voren boten en hotels boeken handig is, omdat veel vol zit. Wij willen juist alleen vliegtuigtickets boeken, en de rest ter plekke zien en op ons eigen tempo doen. Iemand hier ervaring of kennis over? Alvast bedankt :)
Assassin stabs you in your back.
pi_136580712
Als je gaat eilandhoppen zonder auto zal er altijd plaats zijn in een ferry. Heeft iemand een idee wanneer er een mogelijkheid is om tickets voor de ferry te boeken? Route zakynthos - kefalonia - corfu. Kan op dit moment nog niets boeken(omdat het schema nog niet bekend is?).
"Well, you should've called. I wouldn't have answered, but you coulda left a message, which I would've quickly erased."
  Moderator dinsdag 27 februari 2018 @ 12:45:26 #65
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177480433
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2018 21:26 schreef ITrade het volgende:
Paar maanden terug twee weken in Griekenland geweest. O+
Waar ben je geweest?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_177488344
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 12:45 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Waar ben je geweest?
Santorini, Athene O+, Kreta, Meteora en Thessaloniki. Eigenlijk stond Peloponnisos op de planning, maar vanwege de kou/regen dit overgeslagen en geruild voor Kreta. Echt een heel gaaf land en boven verwachtingen. Ik zou hier rustig een half jaar kunnen rondreizen, zoveel interessante en mooie dingen kun je eigenlijk vinden in Griekenland!
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  Moderator woensdag 28 februari 2018 @ 21:34:35 #67
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_177514267
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2018 20:04 schreef ITrade het volgende:
Santorini, Athene O+, Kreta, Meteora en Thessaloniki. Eigenlijk stond Peloponnisos op de planning, maar vanwege de kou/regen dit overgeslagen en geruild voor Kreta. Echt een heel gaaf land en boven verwachtingen. Ik zou hier rustig een half jaar kunnen rondreizen, zoveel interessante en mooie dingen kun je eigenlijk vinden in Griekenland!
Wij zitten ook al tijden te kijken naar een rondrit door het noorden van Griekenland. Vliegen op Thessaloniki en rijden maar. :).
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_177518644
quote:
14s.gif Op woensdag 28 februari 2018 21:34 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Wij zitten ook al tijden te kijken naar een rondrit door het noorden van Griekenland. Vliegen op Thessaloniki en rijden maar. :).
Zeker doen! Thessa was eigenlijk ook nog best leuk, zeker de moeite waard voor een paar daagjes. Meteora is echt heel bijzonder en super mooi! Als je van klimmen houdt is het helemaal geweldig. Zelf zou ik denk ik het zuiden rond Athene en Peloponnisos verkiezen boven het noorden, doordat er daar zoveel archeologische plekken te vinden zijn.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_177519442
18-21 maart Athene als onderdeel van m'n mini eurotripje *O* (Sofia, Athene, Belgrado, Podgorica, Milaan en Lugano)
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 6 maart 2018 @ 02:06:49 #70
319979 Fok-it
All is well
pi_177633318
quote:
1s.gif Op donderdag 1 maart 2018 01:39 schreef Toto69 het volgende:
18-21 maart Athene als onderdeel van m'n mini eurotripje *O* (Sofia, Athene, Belgrado, Podgorica, Milaan en Lugano)
Dafuq.. in 3 dagen zoveel steden?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177635959
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 02:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dafuq.. in 3 dagen zoveel steden?
Hmm? 9 dagen, maar heb de reis aangepast naar Sofia, Athene en Belgrado in 7 dagen
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 6 maart 2018 @ 13:11:26 #72
319979 Fok-it
All is well
pi_177640157
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 maart 2018 09:06 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hmm? 9 dagen, maar heb de reis aangepast naar Sofia, Athene en Belgrado in 7 dagen
Oh die periode zit je in Athene.
Alsnog wel veel reizen dan :P
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_177700640
Weet iemand toevallig hoe het in Griekenland werkt met voetbal/basketbal wedstrijden?

Woensdag speelt Olympiakos tegen Barcelona met basketbal en lijkt me wel leuk om heen te gaan als er nog kaarten zijn.
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')