Heeftie je nog gematst dan... OVov en/of schoolpas is niet geldig als legitimatiebewijs...quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:31 schreef -XX- het volgende:
Hij: Mag ik je legitimatiebewijs even?
Ik: *Shittt, die ligt thuis!* , Is me schoolpas ook goed?, en hier me OV kaart...
Hij: Ja is ook goed
wat hij zegt ^^^^^^quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:35 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
Heeftie je nog gematst dan... OVov en/of schoolpas is niet geldig als legitimatiebewijs...
Haha, ja is 50 euro boetequote:Op vrijdag 29 september 2006 11:35 schreef Dhr.Swinckels het volgende:
[..]
Heeftie je nog gematst dan... OVov en/of schoolpas is niet geldig als legitimatiebewijs...
quote:
Als ik zo in je fotoboek kijk, had je er ook best zonder boete vanaf kunnen komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, ja is 50 euro boete
Maar toch, belachelijk!![]()
Beetje mensen laten opfokken door rood licht aan te laten staan terwijl er niets aan komt..![]()
En dan sneaky wachten tot ze maar doorlopen, en dan lekker toehappen naar het geld !![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:42 schreef Koewam het volgende:
Daarom, altijd eerst om je heen kijken. En als ie je een boete geeft weer kijken, of er geen agenten op voertuig is, en dan wegrennen.
kijk als je subtiel een inkijk gaf in je shirtje was de boete misschien weggekwijldquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:44 schreef -XX- het volgende:
[..]Het is dat ik me naaldhakken aan had, maar wou bijna wegrennen dat hij me zei dat ik moest stoppen!
![]()
Die agenten hebben echt niks beter te doenquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:44 schreef -XX- het volgende:
[..]Het is dat ik me naaldhakken aan had, maar wou bijna wegrennen dat hij me zei dat ik moest stoppen!
![]()
preciesquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
kijk als je subtiel een inkijk gaf in je shirtje was de boete misschien weggekwijld
Inderdaadquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:52 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Die agenten hebben echt niks beter te doenVolgende keer naaldhak in z'n ...
![]()
Had ik ook echt wel gedaan met goeie ren schoenen aanquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zou heel hard wegrennen.Kijken of die knakker je bij kan houden.
Ja, zo is het wel, ze doen het er gewoon om.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, ja is 50 euro boete
Maar toch, belachelijk!![]()
Beetje mensen laten opfokken door rood licht aan te laten staan terwijl er niets aan komt..![]()
En dan sneaky wachten tot ze maar doorlopen, en dan lekker toehappen naar het geld !![]()
Inderdaad. Ik denk dat ik politieagent word.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, zo is het wel, ze doen het er gewoon om.
Het was een stomme witkop!quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:02 schreef kratjuh het volgende:
Wtf .. Dit is serieus de 1e keer dat ik hoor dat IEMAND een bekeuring kreeg voor door rood licht lopen ..
Zag je 'm niet staan ofzo, zo'n blauwe kipnugget met een pet op kun je toch niet missen lijkt me ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |