meestal komt het streepje direct te voorschijn, maar volgens de bijsluiter moet je er 10 minuten of zo op wachten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
he streepje betekend toch juist dat ze zwanger is? snap je zin even niet denk
na 3 keer lezen had ik hem ook doorquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:07 schreef avonne het volgende:
[..]
meestal komt het streepje direct te voorschijn, maar volgens de bijsluiter moet je er 10 minuten of zo op wachten.
Dus dat ze na 10 minuten niet direct wegrende, lijkt mij dat ze het al direct gezien had, en dus niet meer hoefde te kijken.
Dus zwanger.
(blijft speculeren)
goeie logicaquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:07 schreef avonne het volgende:
[..]
meestal komt het streepje direct te voorschijn, maar volgens de bijsluiter moet je er 10 minuten of zo op wachten.
Dus dat ze na 10 minuten niet direct wegrende, lijkt mij dat ze het al direct gezien had, en dus niet meer hoefde te kijken.
Dus zwanger.
(blijft speculeren)
Alles voor de kijkcijfers....quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:06 schreef Kinga het volgende:
Mocht ze zwanger zijn en mocht ze het vertellen, dan zal dat in de live show gebeuren, anders niet.
Geen last misschien even andere server kiezen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:07 schreef Day het volgende:
Ik wil NU weten of ze zwanger is!
EN ik heb nog steeds kutstreams
En als er een kruisje komt, is dat dan ook direct ?quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus zwanger.
(blijft speculeren)
Met de eerste beelden van de echo, de verwekker krijgt het nieuws LIVE te horen in de uitzending. Reconstructie van hoe Marlies zwanger is geraakt en een verouderingsfilmpje waarop we kunnen zien hoe Marlies er over 7 maanden uitziet (a la Je Echt Leeftijd), tevens een Sonja Bakker dieet voor de zwangere Marlies.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers....![]()
ze wilde voorheen ook buik doenquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:10 schreef tandpasta het volgende:
Ze wil morgen vooral buikspieroefeningen doen. Ik heb wel eens gehoord dat dat juist niet goed is als je in begin van je zwangerschap zit.
Maar misschien weet zij dat niet en wil ze nog even buikspieren sterk maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |