Vanaaf gezelli naar de DGK'tjes!quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft net een gesprek gehad met BB en deed toen ze uit de DGK kwam een doosje onder d'r truitje.
Zei wat tegen Rik en Jeroen (er komt een hele leuke verrassing van BB) en ging vervolgens naar de wc.
Spannend!
volgens mij hoorde ik haar ook meteen oh nee zeggen...quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:59 schreef avonne het volgende:
Als het streepje er nog niet was zou ze meteen naar de slaapkamer rennen om te controleren
ergo.... de test was meteen positief
quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:01 schreef Nostalgist het volgende:
stream 3 net prominent op Marlies....
maar lijkt me ook niet verstandig om het niet te doen ,noodrantsoen enzo stel bb geeft haar uitsluitsel om mee te doen dan komen dara vragen overquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Zowieoso lijkt het me niet slim om ALS ze zwanger is dit nu al mede te delen..bedoel dan is ze rond de 6 a 8 weken zwanger...tis gebruikelijk dat je 3 maanden wacht.
meestal komt het streepje direct te voorschijn, maar volgens de bijsluiter moet je er 10 minuten of zo op wachten.quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
he streepje betekend toch juist dat ze zwanger is? snap je zin even niet denk
na 3 keer lezen had ik hem ook doorquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:07 schreef avonne het volgende:
[..]
meestal komt het streepje direct te voorschijn, maar volgens de bijsluiter moet je er 10 minuten of zo op wachten.
Dus dat ze na 10 minuten niet direct wegrende, lijkt mij dat ze het al direct gezien had, en dus niet meer hoefde te kijken.
Dus zwanger.
(blijft speculeren)
goeie logicaquote:Op vrijdag 29 september 2006 15:07 schreef avonne het volgende:
[..]
meestal komt het streepje direct te voorschijn, maar volgens de bijsluiter moet je er 10 minuten of zo op wachten.
Dus dat ze na 10 minuten niet direct wegrende, lijkt mij dat ze het al direct gezien had, en dus niet meer hoefde te kijken.
Dus zwanger.
(blijft speculeren)
Alles voor de kijkcijfers....quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:06 schreef Kinga het volgende:
Mocht ze zwanger zijn en mocht ze het vertellen, dan zal dat in de live show gebeuren, anders niet.
Geen last misschien even andere server kiezen?quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:07 schreef Day het volgende:
Ik wil NU weten of ze zwanger is!
EN ik heb nog steeds kutstreams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |