abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42596313
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:30 schreef Cynix ® het volgende:
Al vraag ik me af of er een clausule in hun contract staat dat Sjonnie bij tegenvallende kijkcijfers te allen tijde gerechtigd is het programma voortijdig te beëindigen zonder de bewoners financieel te compenseren voor de geleverde moeite tot dan toe.
Dat staat er inderdaad, zoiets heb ik Eveline en Stephan horen zeggen een van de eerste dagen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 13 oktober 2006 @ 22:57:27 #27
862 Arcee
Look closer
pi_42657732
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:11 schreef Herald het volgende:
Daarom zal ook in DGK er veelal een gezapige sfeer hangen. Fijn dat iedereen een arrogante promotrailer heeft gemaakt, maar zodra ze binnen zijn gaan ze snel op zoek naar het zogenaamde maatje. Gezellig in de tuin liggen, beetje de tijd uitzitten.
Nou, nog niet. Er hangt duidelijk niet het gebruikelijke 'Big Brother - we zijn allemaal goeie vriendjes van elkaar'-sfeertje.

Maar dat kan nog komen, als ze de eerste Natasia-hindernis hebben genomen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 02:49:11 #28
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_42731128
Nu lees ik in de OP Das Dorf, even vrij vertaald is dat dus "dat dorp" (kan anders zijn mijn duits is niet toppie meer )

Maar een dorp alla BB lijkt me wel stoer (Komt in de buurt van die film met jim carrey (geloof ik) (die waarin hij op den duur tegen het decor aan zeilt ).

Een dorp wat dus ook min of meer zelf in zijn behoefte vodloed lijkt me wel wat . Dan breng je reality tv echt naar een nieuwe hoogte (net als die film alleen dan bewust).
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')