En voor straf nog wat extra mensen voor de metro of trein gooien.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:35 schreef crackhead het volgende:
Inderdaad, ze hadden gewoon door moeten rijden. Schoonmaken kan 's nachts ook wel.
Bv op ander spoor laten rijden.... Dus aan de ene kant het ongeval en andere kant de metro's heen en terug.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:36 schreef Netsplitter het volgende:
Wat kunnen die er aan doen dat een of andere mongool zo nodig voor een metro danwel trein moest springen??
Dat mag dus niet van de politie wegens spooronderzoek en schoonmaakacties...quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bv op ander spoor laten rijden.... Dus aan de ene kant het ongeval en andere kant de metro's heen en terug.
Hij is helemaal "de lul"quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat mag dus niet van de politie wegens spooronderzoek en schoonmaakacties...
Dus moet je gaan schelden op die egoist die sprong en niet op iemand anders....
Dat krijg je er van wanneer je scheld op de verkeerde op Fok!...quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:45 schreef Qunix het volgende:
Nu vliegt er een helicopter over me huis
Helaas ging de metro waarin ik zat niet weg rijden van het perron dus kon ik hem niet dood trappen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:47 schreef Chinless het volgende:
Ik zou die egoist die voor de metro sprong dood schoppen
En die treinen zijn mooi wit...quote:Op vrijdag 29 september 2006 09:21 schreef Qunix het volgende:
Blijkt dat een ICE internationale trein de dupe is van een domme gast. Tussen Holendrecht en Bullewijk. Er stond een blauwe tent erover heen.
Gemeente Vervoers Bedrijfquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:20 schreef RickoKun het volgende:
is GVB niet een golfvaardigheidsbewijs?
Wie?quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:28 schreef KonnieKipke het volgende:
stakker
quote:Op vrijdag 29 september 2006 18:03 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Ja, ik zat ook vanmorgen in de 50. Weer een mooie reden om een uur te laat op school op komen te dagen.![]()
Zoiets gaat natuurlijk niet binnen tien minuten, voordat alle metro's via een spoor lopen gaat er een hele tijd voorbij en loopt de vertraging op, vandaar dat ze liever op zo'n moment bussen inzetten om de vertraging te beperken maar het blijft irritant voor degene die naar z'n werk moet.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bv op ander spoor laten rijden.... Dus aan de ene kant het ongeval en andere kant de metro's heen en terug.
Zag ik dus die bewuste trein langsrazen bij spaklerwegquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:21 schreef Qunix het volgende:
Blijkt dat een ICE internationale trein de dupe is van een domme gast. Tussen Holendrecht en Bullewijk. Er stond een blauwe tent erover heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |