abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42223065
Hoe zit dat nou precies, is Semih de bloedzuiger?
pi_42223162
nee, Tijn is een zeiksnor
pi_42223193
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 04:03 schreef avonne het volgende:
nee, Tijn is een zeiksnor
En Semih een achterbakse leugenachtige arrogante kwal
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_42225854
tijn de zeik snor??
Tij gaf aan laat me ff en semhi dacht dat ie ze vriendin voor hem had staan en zei houd je bek latter zei hij het nog een aantl keer
Als ik semhi tegenvoer me had en die zei hou je bek dan had het de 2de keer niet kunnen zeggen
Wie denkt hij dat hij is
En als ik michelline was zou ik hem snel dumpen die vent denk dat ie god is
pi_42226679
Jij snapt ut Monique.... dank je
  vrijdag 29 september 2006 @ 10:38:25 #6
131239 Huisvlo
Leef bij de dag!
pi_42226695
Wel nee Tijn is een doordrammer!!
Veel kennis is nog geen wijsheid.
Veel mensen danken een goed geweten aan een slecht geheugen.
pi_42226727
Semih is echt een *** zeg
Als Tijn gewoon aangeeft dat hij liever heeft dat Semih dat niet meer zegt en als Semih het dan nog 5 keer gaat zeggen vind ik echt wel dat Semih te ver gaat
pi_42227096
Ik vat de ruzie niet .. Laat ze het goed maken, gaat over vrij weinig..
  Moderator vrijdag 29 september 2006 @ 11:19:11 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42227799
Het gaat niet om dat "houd je bek" op zich.
Het is een strijd tussen twee alfa-mannetjes, en Semih heeft Tijn uitgedaagd.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42227930
Ik vind Tijn zo kinderachtig reageren.
Ook is het zo dat Semih getracht heeft de lucht te klaren met een grapje maar nee Tijn is iemand, als hij boos is dan blijft hij boos en zal ook geen vrienden meer zijn. En daar heb ik een hekel aan.

Ik vond de opermking van semih nog niet eens zo erg, en ja als tijn dan begint over micheline dan zou ik ook boos worden.
maar ze zijn beide macho mannetjes.

Jammer dat de meeste alleen Semih de schuld geven.
pi_42228132
je hebt gelijk Itsme maar wanneer iemand je aangeeft dat je te ver gaat dan moet je er mee stoppen en niet nog een paar keer door gaan. Dat is waarom de weegschaal doorslaat naar Semih zijn kant. Hij is best een toffe peer maar heeft schijt aan iemand zijn gevoelens en dat vind ik erg kwalijk aan hem.
pi_42228343
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:30 schreef paxhalis het volgende:
je hebt gelijk Itsme maar wanneer iemand je aangeeft dat je te ver gaat dan moet je er mee stoppen en niet nog een paar keer door gaan. Dat is waarom de weegschaal doorslaat naar Semih zijn kant. Hij is best een toffe peer maar heeft schijt aan iemand zijn gevoelens en dat vind ik erg kwalijk aan hem.
Ik snap wat je bedoelt maar d eopmerking van Tijn dat hij maar zo tegen zijn vriendin of hond moest doen hakte er ook in hoor. En dan nog dat schijnheilige.
pi_42229288
Dat zei Tijn nadat hij hem al 2x gevraagd had om het niet meer te zeggen.
pi_42229613
en heel eerlijk ik zou de zelfde opmerking tegen semhi over michellie ook gemaakt hebben
Hij doet toch ook zo tegen haar zi is aleen zo dom om het pikken
Waarom mag tijn niet vertellen dat ie zo tegen ze vriendin doet . omdat het de waarheid is
Verder is semhi niet aleen bezig tegen tijn maar ook tegen egbert die spreekt hem er vandaag of morgen ook over aan .
Want die is niet van plan zich als een hond te laten behandelen door semih
Semih eeft gewoon de pest in dat ie op de bank zit en reageert dit op de rest af
Nou van mij mag hij want hij heeft blijkbaar niet door dat dek ans steeds groter word dat hij vertrekt op deze manier.
Semih heeft to 3 dagen gelden bij mij altijd in de top 3 gestaan maar vond het nu een piep zak
pi_42230106
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 11:36 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt maar d eopmerking van Tijn dat hij maar zo tegen zijn vriendin of hond moest doen hakte er ook in hoor. En dan nog dat schijnheilige.
ben het helemaal met je eens. Iedereen schuift nu Sem de zwarte piet toe, terwijl Tijn toch ook tamelijk irritant bezig was.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:48:28 #16
58921 Day
You can fly!
pi_42231598
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 12:23 schreef monique.t het volgende:
en heel eerlijk ik zou de zelfde opmerking tegen semhi over michellie ook gemaakt hebben
Hij doet toch ook zo tegen haar zi is aleen zo dom om het pikken
Waarom mag tijn niet vertellen dat ie zo tegen ze vriendin doet . omdat het de waarheid is
Verder is semhi niet aleen bezig tegen tijn maar ook tegen egbert die spreekt hem er vandaag of morgen ook over aan .
Want die is niet van plan zich als een hond te laten behandelen door semih
Semih eeft gewoon de pest in dat ie op de bank zit en reageert dit op de rest af
Nou van mij mag hij want hij heeft blijkbaar niet door dat dek ans steeds groter word dat hij vertrekt op deze manier.
Semih heeft to 3 dagen gelden bij mij altijd in de top 3 gestaan maar vond het nu een piep zak
Iets mis met je toetsenbord?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  vrijdag 29 september 2006 @ 13:49:35 #17
58921 Day
You can fly!
pi_42231627
Ik wil graag mijn mening geven over de ruzie.
Maar ik heb een houten kop!!
Later nog een poging
1 ding: Eggie is gevaarlijk!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_42231859
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:49 schreef Day het volgende:
Later nog een poging
ben het niet vaak met iemand eens, maar nu moet ik het met je eens zijn day. Oppassen voor EGGIE
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_42232260
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:48 schreef Day het volgende:

[..]

Iets mis met je toetsenbord?
pi_42238621
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:49 schreef Day het volgende:
Later nog een poging
ach gossie.

En ja dat ben ik helemaal met je eens day
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 september 2006 @ 19:05:08 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_42239166
Nu weer op TV

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_42265998
kijk net ff naar de streams maar wie zit er nu weer over Tijn te kenkeren? Natuurlijk semih weer, alleen tegen marlies en marcia, dat lijkt me geen goeie zet van hem....
pi_42266059
hoezo is sem tijn aant zwartmaken
pi_42266810
wedermaal het verhaal dat het Tijn zijn schuld is dat semih steeds zegt dat hij zijn bek moet houden.........ouwe koeien uit de sloot dus. Semih treft vooral geen blaam, dat is zijn konstante boodschap aande andere bewoners. Als semih zo oprecht was dan sprak hij het gewoon uit met Tijn en biedt hij zijn excuses aan.....
pi_42272664
ben een uur aant zoeken geweest naar ene ans voor ik erachter kwam dat het dek ans de kans moest zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')