En Semih een achterbakse leugenachtige arrogante kwalquote:Op vrijdag 29 september 2006 04:03 schreef avonne het volgende:
nee, Tijn is een zeiksnor
Ik snap wat je bedoelt maar d eopmerking van Tijn dat hij maar zo tegen zijn vriendin of hond moest doen hakte er ook in hoor. En dan nog dat schijnheilige.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:30 schreef paxhalis het volgende:
je hebt gelijk Itsme maar wanneer iemand je aangeeft dat je te ver gaat dan moet je er mee stoppen en niet nog een paar keer door gaan. Dat is waarom de weegschaal doorslaat naar Semih zijn kant. Hij is best een toffe peer maar heeft schijt aan iemand zijn gevoelens en dat vind ik erg kwalijk aan hem.
ben het helemaal met je eens. Iedereen schuift nu Sem de zwarte piet toe, terwijl Tijn toch ook tamelijk irritant bezig was.quote:Op vrijdag 29 september 2006 11:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt maar d eopmerking van Tijn dat hij maar zo tegen zijn vriendin of hond moest doen hakte er ook in hoor. En dan nog dat schijnheilige.
Iets mis met je toetsenbord?quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:23 schreef monique.t het volgende:
en heel eerlijk ik zou de zelfde opmerking tegen semhi over michellie ook gemaakt hebben
Hij doet toch ook zo tegen haar zi is aleen zo dom om het pikken
Waarom mag tijn niet vertellen dat ie zo tegen ze vriendin doet . omdat het de waarheid is
Verder is semhi niet aleen bezig tegen tijn maar ook tegen egbert die spreekt hem er vandaag of morgen ook over aan .
Want die is niet van plan zich als een hond te laten behandelen door semih
Semih eeft gewoon de pest in dat ie op de bank zit en reageert dit op de rest af
Nou van mij mag hij want hij heeft blijkbaar niet door dat dek ans steeds groter word dat hij vertrekt op deze manier.
Semih heeft to 3 dagen gelden bij mij altijd in de top 3 gestaan maar vond het nu een piep zak
ben het niet vaak met iemand eens, maar nu moet ik het met je eens zijn day. Oppassen voor EGGIEquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:49 schreef Day het volgende:
Ik wil graag mijn mening geven over de ruzie.
Maar ik heb een houten kop!!
Later nog een poging
1 ding: Eggie is gevaarlijk!
ach gossie.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:49 schreef Day het volgende:
Ik wil graag mijn mening geven over de ruzie.
Maar ik heb een houten kop!!
Later nog een poging
1 ding: Eggie is gevaarlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |