Goedkope ADSL?quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:05 schreef Thomzzzzz het volgende:
TVP... en ik ga morgen verhuizen dus dan heb ik waarschijnlijk de eerste dagen geen internet... iemand tips voor goedekope ADSL? En hoe ik hard kan spelen zonder koptelefoon en zonder dat de nieuwe buren er last van gaan hebben...
Eierdozen. Alhoewel heel snel wennen aan je buren zodat je ze niet langer als "nieuwe buren" beschouwt uiteraard meer foolproof isquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:05 schreef Thomzzzzz het volgende:
En hoe ik hard kan spelen zonder koptelefoon en zonder dat de nieuwe buren er last van gaan hebben...
Overdag spelen! En hopen dat je buren niet werkloos zijn.quote:Op vrijdag 29 september 2006 08:05 schreef Thomzzzzz het volgende:
TVP... en ik ga morgen verhuizen dus dan heb ik waarschijnlijk de eerste dagen geen internet... iemand tips voor goedekope ADSL? En hoe ik hard kan spelen zonder koptelefoon en zonder dat de nieuwe buren er last van gaan hebben...
quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:06 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Overdag spelen! En hopen dat je buren niet werkloos zijn.![]()
Over buren gesproken (en vets off-topic): in mijn straat zit een studentenhuis. Eén van de bewoners kwam van de week 's nachts sternakel bezopen thuis, zonder sleutels en telefoon. Althans, zo kon ik opmaken uit de klaagzang waarmee hij zijn huisgenoten wakker probeerde te krijgen.Ik heb 'wakker worden' 'hallo' 'joehoe' in alle varianten gehoord. Maar het was minder lollig dat het echt een uur duurde ofzo, en dat ondertussen de hele straat wakker was behalve zijn huisgenoten.
![]()
quote:
eierdozen zijn in zoverre niet nutteloos, dat ze tonen boven de 10 khz wel dempen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:21 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Helaasch, eierdozen zijn nutteloos. Bel de stichting geluidshinder maar als je me niet gelooft (ik word nooit geloofd als ik over eierdozen begin). Ze zijn goed voor de akoestiek maar om te isoleren kan je bijv beter een zooi dikke gordijnen aanschaffen. Waar kom je te wonen?
Trouwens, glas/steenwol werkt ook wel aardig geloof ik. De beste optie is een kamer in een kamer (zwevende vloer enzo), maar dat is zo'n kutkarwei.
Matrassen en gordijnenquote:Op vrijdag 29 september 2006 08:05 schreef Thomzzzzz het volgende:
En hoe ik hard kan spelen zonder koptelefoon en zonder dat de nieuwe buren er last van gaan hebben...
Precies, fuzz is voor echte kerels!quote:Op vrijdag 29 september 2006 10:17 schreef Cynic het volgende:
Distortion is voor mietjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |