Die dingen maken het leven boven de rivieren nou ook zo fijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:07 schreef Ibanez het volgende:
bier, lekkere wijven en feest maar geen overenthousiaste limburgers!!
![]()
Nou bij mij boven de rivieren hebben we anders geen van die dingenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Die dingen maken het leven boven de rivieren nou ook zo fijn.![]()
Dan woon je in een kutdorp ?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nou bij mij boven de rivieren hebben we anders geen van die dingen
Ook dat.quote:
Als je boven de rivieren woont en alsnog last hebt van Limburgers lijkt dat me de enige mogelijke conclusie.quote:
Of hij is geografisch gestoord en heeft niet door dat hij eigenlijk toch onder de rivieren woontquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je boven de rivieren woont en alsnog last hebt van Limburgers lijkt dat me de enige mogelijke conclusie.
Limburgers rulen, behalve met carnaval!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als je boven de rivieren woont en alsnog last hebt van Limburgers lijkt dat me de enige mogelijke conclusie.
Limburgers hebben er wel een handje van de wereld (inclusief plattegronden) op z'n kop te zien, ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Of hij is geografisch gestoord en heeft niet door dat hij eigenlijk toch onder de rivieren woont![]()
Ik weet dat ik altijd over limburg begin te zaniken terwijl ik er zelf woon en nergens anders zou kunnen wonen. Limburg is een fantastische provincie, rijk aan cultuur en boven alles bier en eten op 1! De zgn. bourgondiërs! I love it!! Bijkomend feitje: in Limburg 'heerscht' de meest bevolkte metal/rock scène van Nederland......quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:54 schreef VaderJacob het volgende:
Limburgertopic nr 1: Boven de rivieren is alles beter![]()
maar het blijft tóch limburg..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:38 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Ik weet dat ik altijd over limburg begin te zaniken terwijl ik er zelf woon en nergens anders zou kunnen wonen. Limburg is een fantastische provincie, rijk aan cultuur en boven alles bier en eten op 1! De zgn. bourgondiërs! I love it!! Bijkomend feitje: in Limburg 'heerscht' de meest bevolkte metal/rock scène van Nederland......En in de *mijnstreek* ~M.O.C~ , waar ik dan weer onderdeel van uit maak, is 1 van de meest 'hechte' muziekcollectieven van Nederland. Een scene waar bands elkaar steunen tot het einde en vanalles georganiseerd wordt....
![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar het blijft tóch limburg..
Wat ligt er ook alweer boven drenthequote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:19 schreef Cynic het volgende:
HEt maakt mij niet uit waar mensen vandaan komen. Klootzakken heb je overal!
Drenthe heeft helaas niet echt een muziekscene, die moeten we dan weer "lenen" bij de bovenburen...
De bodemloze put waar jouw schoolgeld kennelijk in is gekieperd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:22 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Wat ligt er ook alweer boven drenthe![]()
belgië, duhquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:22 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Wat ligt er ook alweer boven drenthe![]()
Lolquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
De bodemloze put waar jouw schoolgeld kennelijk in is gekieperd.
beiden! voor thuis misschien wel wat overkill, maar met optredens moetie ook knallenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een Twin voor thuis of voor optredens?
meervoud van meervoud?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:18 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
beiden! voor thuis misschien wel wat overkill, maar met optredens moetie ook knallen
Dat laatste lukt wel... Binnen zou ik em niet willen hebben...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:18 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
beiden! voor thuis misschien wel wat overkill, maar met optredens moetie ook knallen
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:28 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Lol. Limburg heerst! Reden: vlaai!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |